Owquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:11 schreef Adelante het volgende:
mijn t-shirt staat er al niet meer bij zelfs
moet ik je een vervanging mailen steijn?
Hij past heel goed, je bent niet echt breed (nofi natuurlijk) maar hij sluit overal goed aan, hoe lang ben je en welke maat is het?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
Mijn aanwinst![]()
Powered by rotskibo![]()
Mm..S lijkt me wel erg klein. ik zou M overwegen. tenzij je ook echt heel dun bentquote:Welke maat is dat, en wat is jouw lengte?
Ik heb namelijk maar een S genomen, ben zelf om en nabij de 1,70M. Dus hoop dat dat goed is..
Wat een lelijk shirt van A&F. Hij zit je ook niet mooi trouwensquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
Mijn aanwinst![]()
Powered by rotskibo![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:21 schreef ForumGek het volgende:
Misschien is ie wel nog nooit gewasen?
Avani![]()
Ik ben ook bijna 1,80 en heb maat M genomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:56 schreef mic_forever het volgende:
Ik ben zegmaar 1.80
Ik heb maat L genomen en die zit perfect nu
qua lengte ,en borstomvang..hij zit gewoon perfect
1,70 en dan maat S kan opzich wel denk ik, tenzij je brede schouders hebt, dan zou ik kiezen voor maat M.quote:Mm..S lijkt me wel erg klein. ik zou M overwegen. tenzij je ook echt heel dun bent
Besteld en nu is alles wel goed gegaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:57 schreef Steijn het volgende:
Kennelijk is mijn bestelling niet goed bij A&F aangekomen. Toen ik vanmorgen nog geen bevestiging had van de bestelling heb ik een mailtje gestuurd naar A&F, waarop zij antwoordden dat ze mijn bestelling niet binnen hadden gekregen. Ik ga zo dus maar opnieuw bestellen, duimen dat alles er nog is.
Ik ben ff ruim 1.80 en heb vrijdag een A&F polo binnengekregen in de maat L, hij zit echt perfectquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna 1,80 en heb maat M genomen.
[..]
1,70 en dan maat S kan opzich wel denk ik, tenzij je brede schouders hebt, dan zou ik kiezen voor maat M.
Nu nog een goeie cameraquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:41 schreef amokjeeh het volgende:
En ook even mijn nieuwe polo showen. De korte broek is ook van Abercrombie, maar die had ik al een tijdje
[afbeelding]
Die polo is te zien tochquote:
Is die oranje trui er niet meer of kijk ik gewoon verkeerd?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:57 schreef Steijn het volgende:
Deze vind ik wel mooi.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oehh nicequote:Op zondag 7 augustus 2005 15:41 schreef amokjeeh het volgende:
En ook even mijn nieuwe polo showen. De korte broek is ook van Abercrombie, maar die had ik al een tijdje
[afbeelding]
Nu ben ik erg benieuwd naar jouw gekozen maat, je lengte en je borstomvang. Dan weet ik zeker wat ik ongeveer moet bestellenquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:41 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |