Je had mijn geld oo kal binnen moeten hebben. Ik ga morgen meteen controleren!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:50 schreef Steijn het volgende:
Ik heb het geld binnen van:
- var.fok
- willemspruijt84
Ik zat erover te denken die te kopen, maar als jij die ook al hebtquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb die blauwe ik heb die blauwe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij hebt ook al die andere polo die ik hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:27 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik zat erover te denken die te kopen, maar als jij die ook al hebt![]()
Alhoewel, ik zie jou toch nooit
Goede smaak hebben wij tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij hebt ook al die andere polo die ik heb
begint dit niet serieuze vormen aan te nemen van een op winst uitzijnde handelaar (contradictie, maartoch!)?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:24 schreef -pinguin- het volgende:
hier nog detailfoto's van nr 1 en 2![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geronimo73sq@hotmail.com voor msn of mail![]()
¤ 35 per stuk zijn ze
bovenste shirt vindik echt vet, normaal hou ik er absoluut niet van als een merk er groot op staat, maar dit vind ik dus echt een vet shirt!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:01 schreef jap85 het volgende:
Ik heb zojuist ook een bestelling gemaild:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja het is wat laat vanwege vakantie, maar ik hoop dat ie nog meegenomen kan worden
![]()
De actie is toch al gesloten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:12 schreef Logitik het volgende:
Misschien wel handig om de site van deze fabrikant in de OP te zetten ?
nee is totaal niet in nederland lees Europa te krijgen. Alleen in de US kan je het krijgenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:07 schreef Double_B het volgende:
Is dit merk ook ergens in Nederland verkrijgbaar??
Zitten erg leuke spullen tussen namelijk! (En zal wel te laat zijn om nog mee te doen..)
nou.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee is totaal niet in nederland lees Europa te krijgen. Alleen in de US kan je het krijgen![]()
Is altijd ouwe collectiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:58 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
nou.....
een vriend zei me laatst dat de Men @ Work (in Groningen) veel collectie AenF heeft. en niet van die lelijke restpartijen zoals eerder werd gemeld. ikzelf ben er nog niet geweest
Ik heb het geld van:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef ook_gek het volgende:
steijn heeft iedereen nu al betaald en wanneer ga je bestellen
Dan reken ik de hogere kosten wel aan jou door.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:04 schreef ook_gek het volgende:
steijn als er mensen zijn die het zelfde als mij bestellen moet je vertellen dat het uitverkocht is he
Het geld van adelante heb ik ook binnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:35 schreef Steijn het volgende:
Ik krijg nog geld van:
- Sheva
- adelante
- skyscape
Foto's?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:05 schreef TAG-Speedy het volgende:
Heb ook 2 A&F shirts bij de M@W gekocht laatst, gewoon van die simpele longsleeves met logo, polo's en wat leukere shirtjes hebben ze er niet, meen wel een vest.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:04 schreef ook_gek het volgende:
steijn als er mensen zijn die het zelfde als mij bestellen moet je vertellen dat het uitverkocht is he
Ja DUHUquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Foto's?
[..]
![]()
Alsof het erg is dat er één iemand in Nederland is die dezelfde kleding heeft als jij,
Dat is best veel voor een t-shirt inderdaad, maar bij M@W hebben ze wel duurdere shirtjes liggen die je vervolgens elke dag overal terugziet...exclusieviteit heeft zo zijn prijsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:08 schreef ForumGek het volgende:
Deze heb ik besteld :L !!
[afbeelding]
Moet wel zeggen dat het duurder werd dan gedacht: $29,95 ---> ¤46, nogwat. Maarja, dan heb je wel wat !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |