en als jij maar op het zuid-hollandse strand blijft danquote:Op maandag 25 juli 2005 07:18 schreef ook_gek het volgende:
he jij mag niet bestellen!!!!!
Want dan ben ik niet meer de enige in scheveningen met A&F kleding
Ik kom ook weleens in Scheveningen, als je maar niet naar Leiden komtquote:Op maandag 25 juli 2005 10:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
en als jij maar op het zuid-hollandse strand blijft dan
woon jij ook in den haag danquote:Op maandag 25 juli 2005 10:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
en als jij maar op het zuid-hollandse strand blijft dan
En Friezen en Limbo'squote:Op maandag 25 juli 2005 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
woon jij ook in den haag dan
ik wil dat mensen die in een straal van 15KM bij mij wonen worden uitgesloten van de inkoop actie
dit was je toch al niet aangezien er in mijn kast al aardig wat A&F shirtjes liggen.....lang leve Ebayquote:Op maandag 25 juli 2005 07:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he jij mag niet bestellen!!!!!
Want dan ben ik niet meer de enige in scheveningen met A&F kleding
tsssk, paupercityquote:Op maandag 25 juli 2005 13:32 schreef ook_gek het volgende:
woon jij ook in den haag dan
ik wil dat mensen die in een straal van 15KM bij mij wonen worden uitgesloten van de inkoop actie
Leuke stijl heb je danquote:Op maandag 25 juli 2005 13:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
dit was je toch al niet aangezien er in mijn kast al aardig wat A&F shirtjes liggen.....lang leve Ebay
Als je besteld voor 5 ruggen zullen ze vast wel korting gevenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:52 schreef Setambre het volgende:
Is het nog mogelijk dat we korting ontvangen of krijgen we gewoon de verkoopprijs
1000 euro lijkt me ook geen klein bedrag...quote:Op maandag 25 juli 2005 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je besteld voor 5 ruggen zullen ze vast wel korting geven![]()
geven echt geen korting. Die zeggen gewoon van. Jo dan bestel je toch lekker nietquote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef Setambre het volgende:
[..]
1000 euro lijkt me ook geen klein bedrag...
quote:
He PSSSSSSSSSSSSSST dit is geen smart inkoop actie hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:56 schreef Sheva het volgende:
ik wacht ook met smart...;)
Ik zit nu op m'n werk, maar als ik thuis ben maak ik het gelijk af.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:28 schreef Sheva het volgende:
al iets bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |