abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:09:44 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29067045
ag ik ben vrij makkelijk
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_29069234
ja joh?
Ik will meedoen
maar heb net 3 nieuwe shirt+2polo's
Dus beetje onnodig qua kleding nu
hoooo
pi_29069339
Ff kijken of dr wat leuks tussenzit
Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
nee, nooit meer in m'n leven!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:45:02 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29070255
steijn wie doen er nu allemaal al mee
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_29074026
crap, 200 dollar voor een broek, en ook nog is button fly =( laat maar dan
  zondag 24 juli 2005 @ 00:07:46 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29074316
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:56 schreef vinge het volgende:
crap, 200 dollar voor een broek, en ook nog is button fly =( laat maar dan
stel je niet aan
Mooie kleding kost gewoon veel
pi_29074753
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:45 schreef ook_gek het volgende:
steijn wie doen er nu allemaal al mee
Blaatje12345
willemspruijt84
ߨúÐêWyN
mat_herben
Adelante
Sheva
ook_gek
Steijn
  zondag 24 juli 2005 @ 00:47:30 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29075172
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:28 schreef Steijn het volgende:

[..]

Blaatje12345
willemspruijt84
ߨúÐêWyN
mat_herben
Adelante
Sheva
ook_gek
Steijn
Ik heb als eerste gemaild en ik sta onder aan de lijst
pi_29075294
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb als eerste gemaild en ik sta onder aan de lijst
  zondag 24 juli 2005 @ 00:54:10 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29075328
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:52 schreef Steijn het volgende:

[..]

Had ik al gezegt dat wanneer er ruimte was dat ik nog wel iets van kleding wil door geven
  zondag 24 juli 2005 @ 11:22:06 #41
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_29080380
hey boys,
wanneer wordt definitief bekend wie wel of niet kan meedoen..?
las de 25e juli...nou ik hoor ervan...
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
  zondag 24 juli 2005 @ 11:27:49 #42
3185 Adelante
To let it go now
pi_29080472
meedoet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_29081920
Ik heb gisteravond ook een bestelling doorgemaild, ik hoop dat ik mee doe!
pi_29090079
Deux polo's.

M'n navy harper falls die vorige maand door mn pa uit texas is meegenomen is verkleurd in de was.
Moeders..
pi_29090212
Ik sla deze actie over.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:58:08 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29091127
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:13 schreef Skyscape het volgende:
Deux polo's.

M'n navy harper falls die vorige maand door mn pa uit texas is meegenomen is verkleurd in de was.
Moeders..
Echt waar mijn moeder zou zo iets niet overleven

Gisteren opeens op msn een vriendin van mij. Met in haar naam iets van Aspen. Dus ik zeg WTF zit jij in de US? Ja zegt ze Dus ik zo van jo is dat Abercrombie en fitch nou een hype daar? JA zegt ze echt wel. Nou wij er over praten. Zegt ze op een gegeven moment van. Ja de collectie is zo groot. Nog geen 3% er van staat op hun site. Nu weet ik het zeker ik moet ECHT naar de US

En ze gaat wat polo,s en overhemden mee nemen voor me.
Ze komt alleen pas eind maand 8 terug
pi_29091372
Eigenlijk zouden we met ze alle een groothandel in die spul moeten beginne...ik sta er iedere keer weer van te kijken hoe groot de run op zo een inkoopactie hiero is...

hmmm...nu nog geld regelen..
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
  zondag 24 juli 2005 @ 19:15:42 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29091666
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:05 schreef Adnan het volgende:
Eigenlijk zouden we met ze alle een groothandel in die spul moeten beginne...ik sta er iedere keer weer van te kijken hoe groot de run op zo een inkoopactie hiero is...

hmmm...nu nog geld regelen..
Ik heb wel geld voor je. Max 10.000 wil ik met alle plezier investeren.

Ik ben zelf al ruim een week grote en kleine winkels en winkel ketens aan het benaderen voor A&F kleding. Maar ook zij kunnen niks krijgen. A&F wilt gewoon niet dat er in Europa word verkocht. Ja soms heeel soms word er een ouwe collectie kleding verdeeld over europa. Ik heb zelf aardig wat contact gehad met het hoofd van de marketing van American today. Maar ook hij krijgt niks los bij A&F hoe graag hij dat zou willen.

Maar als jij zegt van ik kan op een eerlijke manier geheel officieel aan grote stapels A&F kleding komen heb ik wel adressen waar we ze kwijt kunnen. Maar helaas gaat je dat nooit lukken. Ik ben er zelf al druk mee bezich

Ik ben gewoon begonnen met vragen voor me zelf. Zo van kunt u kleding op bestelling voor me mee bestellen. Maar elke keer was het van sorry wij kunnen op geen enkele manier aan A&F kleding komen. WAS HET MAAR ZO! Toen was bij mij meteen het idee geboren om dan zelf maar stapels van die kleding te regelen en dat te verpatsen aan winkels in nederland. De afzet zou groot zijn dat weet ik zeker. En met een marge van laten we zeggen 5 tot 10% ( lekker laag ) kan je snel je geinvesteerde geld dubbel en dwars terug verdienen. BV kan ik als het mee zit ook wel regelen. Maar dat alles is het probleem niet. A&F kelding wel.
pi_29092634
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb wel geld voor je. Max 10.000 wil ik met alle plezier investeren.

Ik ben zelf al ruim een week grote en kleine winkels en winkel ketens aan het benaderen voor A&F kleding. Maar ook zij kunnen niks krijgen. A&F wilt gewoon niet dat er in Europa word verkocht. Ja soms heeel soms word er een ouwe collectie kleding verdeeld over europa. Ik heb zelf aardig wat contact gehad met het hoofd van de marketing van American today. Maar ook hij krijgt niks los bij A&F hoe graag hij dat zou willen.

Maar als jij zegt van ik kan op een eerlijke manier geheel officieel aan grote stapels A&F kleding komen heb ik wel adressen waar we ze kwijt kunnen. Maar helaas gaat je dat nooit lukken. Ik ben er zelf al druk mee bezich

Ik ben gewoon begonnen met vragen voor me zelf. Zo van kunt u kleding op bestelling voor me mee bestellen. Maar elke keer was het van sorry wij kunnen op geen enkele manier aan A&F kleding komen. WAS HET MAAR ZO! Toen was bij mij meteen het idee geboren om dan zelf maar stapels van die kleding te regelen en dat te verpatsen aan winkels in nederland. De afzet zou groot zijn dat weet ik zeker. En met een marge van laten we zeggen 5 tot 10% ( lekker laag ) kan je snel je geinvesteerde geld dubbel en dwars terug verdienen. BV kan ik als het mee zit ook wel regelen. Maar dat alles is het probleem niet. A&F kelding wel.
Das mooi kut.

Maarja als je een BV zou opzetten, en hier je mogelijke klantenkring zou vastleggen in rapport vorm en dan naar de hoofdvestiging zou gaan, zou je toch een hoop gedaan krijgen denk ik. Zij hebben weer een stabiele afzetmarkt erbij, en geen zeurende klanten vanuit NL.

Maar ik zie dat jij er al vrij serieus mee bezig bent. Ik zou het zeker doen als ik jou was (mis je niet gebonden bent aan een studie ofzo)
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
  zondag 24 juli 2005 @ 19:46:30 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29092787
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:42 schreef Adnan het volgende:

[..]

Das mooi kut.

Maarja als je een BV zou opzetten, en hier je mogelijke klantenkring zou vastleggen in rapport vorm en dan naar de hoofdvestiging zou gaan, zou je toch een hoop gedaan krijgen denk ik. Zij hebben weer een stabiele afzetmarkt erbij, en geen zeurende klanten vanuit NL.

Maar ik zie dat jij er al vrij serieus mee bezig bent. Ik zou het zeker doen als ik jou was (mis je niet gebonden bent aan een studie ofzo)
gaat niet lukken. Zelfs Amerikan today krijg het niet voor elkaar. Enig idee hoe veel vestigingen die hebben in Nederland? Zij komen op GEEN 1 mogelijke manier binnen bij A&F.

Daar ben ik al achter gekomen. Alle winkel ketens en grote mode zaken komen niet aan A&F kleding. Ja heel soms een rest stapel met kleding. Maar dat schiet niet op.

Kijk ik ben gewoon begonnen met kleding voor me zelf ergens te regelen. Maar als snel krijg ik al vragen terug van jo mocht je een handel vinden mail me dan want dan willen wij het opkopen. Zo grote vraag is er naar.

hier onder een stukje van een mail gesprek die ik had.
quote:
Wij zouden heel graag meer van A&F verkopen, maar het is erg moeilijk verkrijgbaar. En A&F wil eigenlijk alleen in eigen stores verkopen, zoals ze dat ook in de States doen. Het schijnt wel dat er wordt gewerkt/ gedacht aan plannen om naar Europa te komen. Naar verluid is er inmiddels in de UK een European Headquarters ingericht. Dus wie weet....................
Maar tot die tijd moet je het doen het (beperkte) aanbod bij America Today

Zoals je ziet is het niet te doen.
pi_29093255
Dat komt omdat A&F haar eigen winkelketens in Europa wil gaan openen. A&F zorgt er gewoon voor dat ze alles in handen houdt

Niemand krijgt grote collecties naar Europa tenzij je de omzet aan A&F doneert
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zondag 24 juli 2005 @ 20:03:06 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29093326
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:01 schreef Setambre het volgende:
Dat komt omdat A&F haar eigen winkelketens in Europa wil gaan openen. A&F zorgt er gewoon voor dat ze alles in handen houdt

Niemand krijgt grote collecties naar Europa tenzij je de omzet aan A&F doneert
klopt helemaal

Maar toch vreemd. Want als je als bedrijf slim gaat denken geef je al vast wat mensen A&F kelding. Op die manier zal je de omzet kunnen verdubbelen ook wanneer je eigen winkels hebt. Zorg er voor dat in een A&F winkel altijd de nieuwste collectie kleren hangen. En in de rest van de niet A&F winkels een mindere lijn hangt. Op die manier heb je een breedere afzet markt. En dus genereer je meer omzet en meer omzet betekend als je het goed doet meer winst
pi_29093525
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

klopt helemaal

Maar toch vreemd. Want als je als bedrijf slim gaat denken geef je al vast wat mensen A&F kelding. Op die manier zal je de omzet kunnen verdubbelen ook wanneer je eigen winkels hebt. Zorg er voor dat in een A&F winkel altijd de nieuwste collectie kleren hangen. En in de rest van de niet A&F winkels een mindere lijn hangt. Op die manier heb je een breedere afzet markt. En dus genereer je meer omzet en meer omzet betekend als je het goed doet meer winst
Ik zou ook alles in eigen handen houden. Zo blijft het nog op een zekere hoogte beperkt beschiktbaar en afnemers zijn dan verplicht bij jou te komen.

A&F doet haar intrede in Europa denk ik met een enorm grote marketingcampaine. Dat genereert wel genoeg bekendheid. Als het balletje eenmaal gaat rollen kan je blijven cashen inplaats van een deel van je omzet uit handen geven door derden.

Kijk maar naar Epirit, verkoopt ook grotendeels in eigen winkels.
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zondag 24 juli 2005 @ 20:23:53 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29093923
Alles in eigen handen houden kost je geld. Denk maar na. JE moet een pand hebben. In dat pand moet goed personeel rond lopen. Dat kost je allemaal geld. Verzekeringen voor een pand. Vervoer naar zo een pand toe met kleding. Dat kost allemaal geld. Als je het laat verkopen door derden zoals je dat dan noemt. Hoef je alleen maar kleding te verkopen tegen een X prijs en de verzendkosten laat je betalen door de besteller. En dat zijn je kosten. Winst word op die manier groter. Afzet markt word daar door groter en dus de winst ook want je brengt je kosten omlaag maar verkoopt even veel kleding zo niet meer kleding
  Redactie Games zondag 24 juli 2005 @ 20:36:30 #55
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29094269
Hmm, zitten er niet een aantal blousen in de collectie die ik van voor de zomer ook al zag
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 24 juli 2005 @ 20:38:24 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29094335
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, zitten er niet een aantal blousen in de collectie die ik van voor de zomer ook al zag
dan kijk je bij de ouwe collectie
pi_29101727
A&F is zo relaxed...is er nog ruimte over voor de actie?
pi_29102116
quote:
Op maandag 25 juli 2005 01:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Je kan tot de 25e emailen, dus probeer het hè.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  maandag 25 juli 2005 @ 07:18:39 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29103803
quote:
Op maandag 25 juli 2005 01:03 schreef Jill-RMC het volgende:
he jij mag niet bestellen!!!!!
Want dan ben ik niet meer de enige in scheveningen met A&F kleding
  maandag 25 juli 2005 @ 08:46:39 #60
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_29104190
vandaag dus de 25e....
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: