Ik wilde het vandaag al sturen maar hier in de stad met verdorie 120.000 inwoners waren om 13 uur alle postkantoren dicht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:40 schreef ook_gek het volgende:
steijn wanneer ga je de kleding versturen naar ons?
Als dat dinsdag word houd dan mijn kleding even een dagje vast. Op woensdag is er niemand op dat adres![]()
Ik wil het ook wel weer doen, maar dan kom ik in de knoei met mijn creditcard limiet denk ik. Pas aan het eind van de maand is de limiet weer gereset zodat ik weer een actie kan organiseren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:15 schreef willemspruijt84 het volgende:
Juich niet te vroeg, maar ik ben van plan binnenkort een inkoopactie te organiseren als ik er tijd voor kan vinden. Dus blijft het forum even checken.
Ik ben uiteraard in het bezit van een creditcard, dus dat is het probleem niet. Ik stuur je binnenkort een mail met wat hoe-en-wat vragen. Wellicht doe ik het als de nieuwe collectie online staat.quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:21 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel weer doen, maar dan kom ik in de knoei met mijn creditcard limiet denk ik. Pas aan het eind van de maand is de limiet weer gereset zodat ik weer een actie kan organiseren.En dan is er ook vast meer nieuwe kleding.
![]()
Tegen de tijd dat de nieuwe collectie on-line staat is Steijn zijn limiet ook weer gereset.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:16 schreef willemspruijt84 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard in het bezit van een creditcard, dus dat is het probleem niet. Ik stuur je binnenkort een mail met wat hoe-en-wat vragen. Wellicht doe ik het als de nieuwe collectie online staat.
Blaxje, is dat nou een vest of meer een jas(fleecejack)? op de site staat ie tussen jassen.. En wat voor maat heb je(/hoe groot ben je enzo)? ik vind die ook zo mooi......quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:46 schreef Blaxje het volgende:
Resultaat van een bezoekje aan de States:
<kleren>
&
Vest
[afbeelding]
Het is een vest. Ik heb maat S (op de site volgens mij niet te bestellen). Ik ben maar 1.75 ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:54 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Blaxje, is dat nou een vest of meer een jas(fleecejack)? op de site staat ie tussen jassen.. En wat voor maat heb je(/hoe groot ben je enzo)? ik vind die ook zo mooi......
Natuurlijk, dat is ieder zijn eigen keus. Ik zeg alleen maar dat ik wel de verantwoordelijkheid op me wil nemen om een keer een actie te organiseren. Het vertrouwen en de animo zullen dan uitwijzen ik een inkoopactie zal startenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de nieuwe collectie on-line staat is Steijn zijn limiet ook weer gereset.
En no offense intended, ik denk dat men dan liever bij Steijn bestelt dan bij jou, gewoon omdat het bij Steijn nu al 3x (4x?) perfect is verlopen en dat vertrouwd is.
* meld voor inkoopactie, wie het ook gaat organiserenquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:47 schreef willemspruijt84 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is ieder zijn eigen keus. Ik zeg alleen maar dat ik wel de verantwoordelijkheid op me wil nemen om een keer een actie te organiseren. Het vertrouwen en de animo zullen dan uitwijzen ik een inkoopactie zal starten![]()
FrontRunnerquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:05 schreef huupke het volgende:
[..]
deze heb ik in de kast hangen superfijn voor in de winter! heb hem in amsterdam gekocht, weet alleen niet meer waar precies..
Ik heb het zondag al overgemaakt dus het zou er nu wel op moeten staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:05 schreef Sheva het volgende:
Steyn, ik had mijn geld naar je overgemaakt, maar was helaas te laat....maar nu is het nog niet terug op mijn rekening gestort...zou je dit zsm kunnen doen plz?
Hmmm, dat is wel minderquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:50 schreef jap85 het volgende:
Alleen wat minder dat de polo die ik in L besteld een XL isop het labeltje staat 'Men's Large' maar in de polo zelf staat XL en hij is ook duidelijk groter dan een andere A&F polo die ik al heb. Toch zit deze evengoed bij mijn schouders en mn armen wel goed, hij is alleen bij mn middel wat ruimer en wat langer. Maar terugsturen is ook weer veel werk neem ik aan?
Is al eerder genoemd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:28 schreef Broodbeleg het volgende:
de Makro (in Hengelo sowieso) heeft een lading A&F zag ik in de folder staan. 25 E'tjes voor een polo.
Ja precies dat dacht ik dus ook al, maar het is dus ook niet zo dat ie echt niet mooi staat ofzo, maar een L had mooier geweest. Maarja als er hoge verzendkosten mee gemoeid zijn en A&F vergoedt niets dan is het jammer, volgende keer beter dan maar....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel minder, op de rekening van A&F staat ook dat hij in L is dus het idd heel vreemd dat de polo zelf een XL is. Ik zal even kijken of ik het terug kan sturen, maar als de verzendkosten te hoog worden lijkt me dat niet zo handig ook al is het duidelijk een fout van hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |