abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:13:19 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29615334
die polo is wel mooi zeg
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_29620776
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:40 schreef ook_gek het volgende:
steijn wanneer ga je de kleding versturen naar ons?
Als dat dinsdag word houd dan mijn kleding even een dagje vast. Op woensdag is er niemand op dat adres
Ik wilde het vandaag al sturen maar hier in de stad met verdorie 120.000 inwoners waren om 13 uur alle postkantoren dicht. Dus ik doe het nu maandag op de post.
pi_29620800
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:15 schreef willemspruijt84 het volgende:
Juich niet te vroeg, maar ik ben van plan binnenkort een inkoopactie te organiseren als ik er tijd voor kan vinden. Dus blijft het forum even checken.
Ik wil het ook wel weer doen, maar dan kom ik in de knoei met mijn creditcard limiet denk ik. Pas aan het eind van de maand is de limiet weer gereset zodat ik weer een actie kan organiseren. En dan is er ook vast meer nieuwe kleding.
pi_29627687
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 03:21 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik wil het ook wel weer doen, maar dan kom ik in de knoei met mijn creditcard limiet denk ik. Pas aan het eind van de maand is de limiet weer gereset zodat ik weer een actie kan organiseren. En dan is er ook vast meer nieuwe kleding.
Ik ben uiteraard in het bezit van een creditcard, dus dat is het probleem niet. Ik stuur je binnenkort een mail met wat hoe-en-wat vragen. Wellicht doe ik het als de nieuwe collectie online staat.
19 April: Blof (Eindhoven) | 23 April: Alanis Morrisette (Rotterdam) | 27 Juni: Coldplay (Londen) | 2 Nov: Oasis (Amsterdam) | 24 nov: Racoon (Eindhoven)
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:41:44 #255
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29628430
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:16 schreef willemspruijt84 het volgende:

[..]

Ik ben uiteraard in het bezit van een creditcard, dus dat is het probleem niet. Ik stuur je binnenkort een mail met wat hoe-en-wat vragen. Wellicht doe ik het als de nieuwe collectie online staat.
Tegen de tijd dat de nieuwe collectie on-line staat is Steijn zijn limiet ook weer gereset.
En no offense intended, ik denk dat men dan liever bij Steijn bestelt dan bij jou, gewoon omdat het bij Steijn nu al 3x (4x?) perfect is verlopen en dat vertrouwd is.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29642236
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:46 schreef Blaxje het volgende:
Resultaat van een bezoekje aan de States:

<kleren>

&

Vest
[afbeelding]
Blaxje, is dat nou een vest of meer een jas(fleecejack)? op de site staat ie tussen jassen.. En wat voor maat heb je(/hoe groot ben je enzo)? ik vind die ook zo mooi......
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_29647716
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:54 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Blaxje, is dat nou een vest of meer een jas(fleecejack)? op de site staat ie tussen jassen.. En wat voor maat heb je(/hoe groot ben je enzo)? ik vind die ook zo mooi......
Het is een vest. Ik heb maat S (op de site volgens mij niet te bestellen). Ik ben maar 1.75 ofzo
pi_29648804
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:41 schreef Molluck het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat de nieuwe collectie on-line staat is Steijn zijn limiet ook weer gereset.
En no offense intended, ik denk dat men dan liever bij Steijn bestelt dan bij jou, gewoon omdat het bij Steijn nu al 3x (4x?) perfect is verlopen en dat vertrouwd is.
Natuurlijk, dat is ieder zijn eigen keus. Ik zeg alleen maar dat ik wel de verantwoordelijkheid op me wil nemen om een keer een actie te organiseren. Het vertrouwen en de animo zullen dan uitwijzen ik een inkoopactie zal starten
19 April: Blof (Eindhoven) | 23 April: Alanis Morrisette (Rotterdam) | 27 Juni: Coldplay (Londen) | 2 Nov: Oasis (Amsterdam) | 24 nov: Racoon (Eindhoven)
pi_29650382
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:47 schreef willemspruijt84 het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat is ieder zijn eigen keus. Ik zeg alleen maar dat ik wel de verantwoordelijkheid op me wil nemen om een keer een actie te organiseren. Het vertrouwen en de animo zullen dan uitwijzen ik een inkoopactie zal starten
* meld voor inkoopactie, wie het ook gaat organiseren
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:51:48 #260
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29671027
stein is het nog gelukt om de zooi op de post te knikkeren?
Zo niet stuur mijn kleding dan morgen niet op maar woensdag als het kan. Woensdag is er niemand op het adres aanwezig
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_29672952
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:05 schreef huupke het volgende:

[..]

deze heb ik in de kast hangen superfijn voor in de winter! heb hem in amsterdam gekocht, weet alleen niet meer waar precies..
FrontRunner
pi_29678554
Iemand enig idee of we een nieuwe lijn kunnen verwachten (evt. sale ofzo) of duurt dat nog even?
pi_29679463
Soms is er online wel eens clearance. Verder zal d'r wel een herfst-lijn komen?
pi_29683709
Mijn polo en shirt zijn zojuist gearriveerd!!

Alleen wat minder dat de polo die ik in L besteld een XL is op het labeltje staat 'Men's Large' maar in de polo zelf staat XL en hij is ook duidelijk groter dan een andere A&F polo die ik al heb. Toch zit deze evengoed bij mijn schouders en mn armen wel goed, hij is alleen bij mn middel wat ruimer en wat langer. Maar terugsturen is ook weer veel werk neem ik aan?

Het shirt is wel gewoon een L en zit perfect!

iig bedankt Steijn!
pi_29684301
Jeej! Ik ben vandaag niet thuis dus ik hoop dat een van mijn huisgenootjes thuis is
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:05:30 #266
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_29685717
Steyn, ik had mijn geld naar je overgemaakt, maar was helaas te laat....maar nu is het nog niet terug op mijn rekening gestort...zou je dit zsm kunnen doen plz?
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
pi_29686226
de Makro (in Hengelo sowieso) heeft een lading A&F zag ik in de folder staan. 25 E'tjes voor een polo.
pi_29686630
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:05 schreef Sheva het volgende:
Steyn, ik had mijn geld naar je overgemaakt, maar was helaas te laat....maar nu is het nog niet terug op mijn rekening gestort...zou je dit zsm kunnen doen plz?
Ik heb het zondag al overgemaakt dus het zou er nu wel op moeten staan.
pi_29686796
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:50 schreef jap85 het volgende:
Alleen wat minder dat de polo die ik in L besteld een XL is op het labeltje staat 'Men's Large' maar in de polo zelf staat XL en hij is ook duidelijk groter dan een andere A&F polo die ik al heb. Toch zit deze evengoed bij mijn schouders en mn armen wel goed, hij is alleen bij mn middel wat ruimer en wat langer. Maar terugsturen is ook weer veel werk neem ik aan?
Hmmm, dat is wel minder , op de rekening van A&F staat ook dat hij in L is dus het idd heel vreemd dat de polo zelf een XL is. Ik zal even kijken of ik het terug kan sturen, maar als de verzendkosten te hoog worden lijkt me dat niet zo handig ook al is het duidelijk een fout van hun.
pi_29687340
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:28 schreef Broodbeleg het volgende:
de Makro (in Hengelo sowieso) heeft een lading A&F zag ik in de folder staan. 25 E'tjes voor een polo.
Is al eerder genoemd.
pi_29694515
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:52 schreef Steijn het volgende:

[..]

Hmmm, dat is wel minder , op de rekening van A&F staat ook dat hij in L is dus het idd heel vreemd dat de polo zelf een XL is. Ik zal even kijken of ik het terug kan sturen, maar als de verzendkosten te hoog worden lijkt me dat niet zo handig ook al is het duidelijk een fout van hun.
Ja precies dat dacht ik dus ook al, maar het is dus ook niet zo dat ie echt niet mooi staat ofzo, maar een L had mooier geweest. Maarja als er hoge verzendkosten mee gemoeid zijn en A&F vergoedt niets dan is het jammer, volgende keer beter dan maar....
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:40:25 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29696073
ik heb ook de spullen binnen
Ik besteld altijd XL omdat ik juist die L net ietste strak vind zitten.
Wanneer het ruimer zit vind ik het lekkerder dragen
pi_29698057
Pas geleden ook naar de USA geweest en uiteraard flink inkopen gedaan bij A&F en AE.
Wel grappig om te zien dat veel kleding die ik gekocht heb in dit topic staat en als mooi bestempeld wordt

Anyway, wat erg jammer is van online bestellen is dat je de stof niet kan voelen. A&F maakt erg veel gebruik van verschillende materialen voor hun t-shirts en polo's, een erg groot verschil. Hoewel de winterpolo's allemaal lekker zacht, haast fleeche-achtig aanvoelen.

Apart is ook dat alle heren-vesten de rits aan de 'verkeerde' kant hebben! In de winkel wisten ze eigenlijk ook niet waarom dat zo was.. En ja, het zijn écht heren vesten want dat staat op de label
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:04:20 #274
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29698106
Show hier je nieuwe kleding #14
hier staan foto,s van mijn A&F kleding
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:10:19 #275
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29698278
Steijn bedankt weer voor de perfecte afhandeling

En wanneer is er weer een inkoop actie ik wil dat overhemd hebben met die roze streepjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')