Zou kunnen, maar niet dat ik de kortere etappes nu erg vind.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:02 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Kortere etappes voorkomt doping, een beetje.
Tsja laten we eens een opsomming doen van meest herhaalde quotesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:15 schreef RiddlerMark het volgende:
hoe vaak heeft het woord karakter al gezegd?
En hier is die beroemde lapjestrui! (met dank aan een mede Fok-gebruiker)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:39 schreef Guard het volgende:
[..]
hehehe ik zie Steven Rooks nog in die trui fietsen tegen de L'alpe d'huez opfietsen
ja ze moesten de aankomst eens bergop maken daarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de aankomst in Parijs ook weinig spectaculair (op de gemiddelde snelheid na).
Er kan dan echt bijna niets meer gebeuren. Alles is beslist, soms op de groene trui na.
Als er in die laatste etappe nog een venijnige berg zit in de laatste 20 kilometer, ja dan zou het nog leuk kunnen worden.
op de eiffeltorenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja ze moesten de aankomst eens bergop maken daar
Precies. Fiets maar eens de trappen van de Sacre Coeur (spelling) op, ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Gewoon een aantal van die houten bruggetjes van 3 meter hoog op de Champs Elysees bouwen zoals je ze ook ziet bij het veldrijden. Of de finish bovenaan de trappen van de Eiffeltoren, eens kijken wie er echt het snelst met de fiets "klimt"quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
die zijn steiler dan welke helling in de Pyreneeën ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:32 schreef BGN het volgende:
[..]
Precies. Fiets maar eens de trappen van de Sacre Coeur (spelling) op, ofzo.![]()
Zijn de mountainbikers weer in het voordeel!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:18 schreef Art_Core het volgende:
[..]
En hier is die beroemde lapjestrui! (met dank aan een mede Fok-gebruiker)
[afbeelding]
Maar het is niet voor niets de Tour de France. Etappes in het buitenland okay, maar het einde hoort toch echt in Frankrijk zelf te zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:35 schreef At_Fundum het volgende:
Misschien moeten ze Monaco maar eens als finishplaats gaan kiezen, 't is niet echt frans, maar ligt in de buurt van bergen/heuvels en heeft een mondiale uitstraling.
Ach waaorom niet, en 't is ook niet te serieus bedoeld, maar anders kunnen ze ook voor Nice, Cannes of Marseille kiezen, de Cote d'Azur is de laatste jaren meestal een beetje onderbedeeld geweest in touretappes.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar het is niet voor niets de Tour de France. Etappes in het buitenland okay, maar het einde hoort toch echt in Frankrijk zelf te zijn.
De Giro laten ze ook niet in San Marino eindigen.
Ik vind het in den beginne al merkwaardig dat zo'n ronde deels in het buiten;land wordt verreden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar het is niet voor niets de Tour de France. Etappes in het buitenland okay, maar het einde hoort toch echt in Frankrijk zelf te zijn.
De Giro laten ze ook niet in San Marino eindigen.
* At_Fundum mompelt iets over geld en zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:40 schreef Elgigante het volgende:
Ik vind het in den beginne al merkwaardig dat zo'n ronde deels in het buiten;land wordt verreden.
Dat is natuurlijk de reden, maar ik blijf het verloochening vinden met als uitschieter de start van de Giro in Groningen, 1500 km verwijderd van de dichtsbijzijnde Italiaanse plaats...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:43 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
* At_Fundum mompelt iets over geld en zo.![]()
Yep, dat was pas een cultuurschok.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de reden, maar ik blijf het verloochening vinden met als uitschieter de start van de Giro in Groningen, 1500 km verwijderd van de dichtsbijzijnde Italiaanse plaats...
TdF in Ierland vond ik anders ook wel een leuke. Wanneer doen ze eigenlijk eens een keertje Corsica aan, of gaan we ook nog een keer een start op Martinique meemakenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de reden, maar ik blijf het verloochening vinden met als uitschieter de start van de Giro in Groningen, 1500 km verwijderd van de dichtsbijzijnde Italiaanse plaats...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |