hehehe ik zie Steven Rooks nog in die trui fietsen tegen de L'alpe d'huez opfietsenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef RiddlerMark het volgende:
[..]
daar had ikw eleens van gehoord ja. die moeten ze weer terug doen![]()
Dan krijg je sur places acheraan in het peleron, om die trui maar te verdienenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:37 schreef Robar het volgende:
Dan vind ik ook dat er een trui moet komen voor de nummer laatst
Erg opvallende kleur moet die hebben dan
Paars
Felblauw
Donkerbruin
Of wit met allemaal rode L-etjes (Loser)
Je mag toch wel verwachten dat ze zelf ook wel zien dat deze vorm van campingjournalistiek niet bij een dergelijk evenement past.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ga je ook solliciteren BGN bij de NOS?
Zoveel kritiek...![]()
Tijd voor een neiuwe ban danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, wist ik wel...![]()
ik post om het posten.![]()
Komt ie nu al wat dichterbij?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Weening aan den top!
ik kijk op die site, maar kan de gaps niet zienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/fr/1900/index.html
neen
Gewoon een groot rood zwaailicht op z'n fiets monteren die boven het peloton uitsteekt. Een goede rode lantaarndrager waardigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:37 schreef Robar het volgende:
Dan vind ik ook dat er een trui moet komen voor de nummer laatst
Erg opvallende kleur moet die hebben dan
Paars
Felblauw
Donkerbruin
Of wit met allemaal rode L-etjes (Loser)
Ik ben het met allen niet eens!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:57 schreef JohnDDD het volgende:
Als ik baas was van de Tour de France zou ik:
-Voor alle etappes evenveel punten geven voor de groene trui, zodat klassementsrenners em ook kunnen pakken als ze genoeg voorin aankomen
-De bolletjespunten laten bepalen door de tijd die een renner over een berg heeft gedaan, bepaald aan de hand van de GPS. Rijdt er dus een kopgroep van 10 man een berg op en komt die als eerste boven met daarachter Armstrong die wél minuten heeft goed gemaakt in de klim, dan krijgt Armstrong de meeste punten.
-De bonificatietussensprinten voor de groene trui afschaffen en vervangen voor een "inter-tour", waar renners ook punten kunnen verdienen of waar tijd wordt gemeten oid. Dat kan dan ook mooi iets worden voor aanvallende renners en kan dat stomme rode rugnummer gaan vervangen door gewoon een rode trui.
-Etappes korter maken!
ik vond vroeger juist de langere etappes zo leukquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:57 schreef JohnDDD het volgende:
Als ik baas was van de Tour de France zou ik:
-Voor alle etappes evenveel punten geven voor de groene trui, zodat klassementsrenners em ook kunnen pakken als ze genoeg voorin aankomen
-De bolletjespunten laten bepalen door de tijd die een renner over een berg heeft gedaan, bepaald aan de hand van de GPS. Rijdt er dus een kopgroep van 10 man een berg op en komt die als eerste boven met daarachter Armstrong die wél minuten heeft goed gemaakt in de klim, dan krijgt Armstrong de meeste punten.
-De bonificatietussensprinten voor de groene trui afschaffen en vervangen voor een "inter-tour", waar renners ook punten kunnen verdienen of waar tijd wordt gemeten oid. Dat kan dan ook mooi iets worden voor aanvallende renners en kan dat stomme rode rugnummer gaan vervangen door gewoon een rode trui.
-Etappes korter maken!
Kortere etappes voorkomt doping, een beetje.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:00 schreef Robar het volgende:
[..]
ik vond vroeger juist de langere etappes zo leuk
Wat dat betreft is de aankomst in Parijs ook weinig spectaculair (op de gemiddelde snelheid na).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:01 schreef Perico het volgende:
Ik vind dat de parcoursbouwers van de Vuelta het meestal wat spectaculairder aanpakken. Wat meer aankomsten bergop, wat niet hoeft in te houden dat er veel cols voor de laatste klim komen.
In de Tour was 1 week voor het einde al de Koninginnerit. Da's bizar. Nu hebben ze wel het geluk dat rond Madrid een fantastisch gebergte ligt waardoor de voorlaatste rit altijd 4 cols van 1e categorie herbergt, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |