Net wat hij zelf aangaf hij was gewoon niet sterk genoeg. Hij kon Ullrich, Basso en Armstrong gewoon niet bijhouden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:09 schreef Robar het volgende:beetje late reactie, maar erg jammer van die kostbare halve minuut die Rassie verloren heeft.
Hoe heeft dat kunnen gebeuren?
Heb het laatste gedeelte van de etappe namelijk compleet gemist . . .
Armstrong liet Popo en Hincapie op de laatste col van 2e categorie het tempo opvoeren. Alle grote mannen van de top tien zaten er toen nog bij. Daarna ging Basso en Armstrong sprong meteen in zijn wiel. Evans pakte het wiel van Armstrong, en Ullrich sloot met wat moeite aan. Vino probeerde het nog maar kon er niet bij komen. Daarachter moesten Mancebo, Leipo en Rassie passen. Daar weer achter zat Landis. Basso hield het tempo hoog en Armstrong nam af en toe over. Vino viel terug in het groepje van Ras, en ging natuurlijk in het wiel hangen. Daarna zijn Armstrong en Basso zo snel mogelijk naar de streep gereden met Evans en Ullrich erbij.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:09 schreef Robar het volgende:beetje late reactie, maar erg jammer van die kostbare halve minuut die Rassie verloren heeft.
Hoe heeft dat kunnen gebeuren?
Heb het laatste gedeelte van de etappe namelijk compleet gemist . . .
Maar gezien het feit dat Ullrich wel weer aan kon klampen vind ik het erg vreemd dat Rasmussen moest passen, zeker op een 2de cat. Maar goed, er zitten natuurlijk 18 etappes in de benen. Ik kan me alleen nu niet meervoorstellen dat hij de derde plaats behoud. Jammer, maar goed geprobeerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Armstrong liet Popo en Hincapie op de laatste col van 2e categorie het tempo opvoeren. Alle grote mannen van de top tien zaten er toen nog bij. Daarna ging Basso en Armstrong sprong meteen in zijn wiel. Evans pakte het wiel van Armstrong, en Ullrich sloot met wat moeite aan. Vino probeerde het nog maar kon er niet bij komen. Daarachter moesten Mancebo, Leipo en Rassie passen. Daar weer achter zat Landis. Basso hield het tempo hoog en Armstrong nam af en toe over. Vino viel terug in het groepje van Ras, en ging natuurlijk in het wiel hangen. Daarna zijn Armstrong en Basso zo snel mogelijk naar de streep gereden met Evans en Ullrich erbij.
De col was 3km lang, maar get stijgingspercentage was 10% tot 13%.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar gezien het feit dat Ullrich wel weer aan kon klampen vind ik het erg vreemd dat Rasmussen moest passen, zeker op een 2de cat. Maar goed, er zitten natuurlijk 18 etappes in de benen. Ik kan me alleen nu niet meervoorstellen dat hij de derde plaats behoud. Jammer, maar goed geprobeerd
Tja was te verwachten, ze willen hem daar eigenlijk al een tijdje niet meer hebben. Hij zou toch naar het 3e team gaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:25 schreef 456 het volgende:
Maarten den Bakker moet weg bij Rabo (Bron: www.nu.nl)
Fred Rodriguezquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:41 schreef Basje_B het volgende:
Wie is eigenlijk de laatste knecht in de trein voor McEwen?
Rodriguez tochquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:41 schreef Basje_B het volgende:
Wie is eigenlijk de laatste knecht in de trein voor McEwen?
Ja, Team III oid.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja was te verwachten, ze willen hem daar eigenlijk al een tijdje niet meer hebben. Hij zou toch naar het 3e team gaan?
Die heeft ze beste tijd echt wel gehad, was trouwens wel een leuke overwinning, als zesde ofzo over de finish gaan en alsnog winnenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:10 schreef Bobu het volgende:
Met z'n etappeoverwinning in de Ronde van Oostenrijk toch een knappe overwinning behaald in zijn laatste profjaarRabo wilde hem inderdaad dit jaar als wegkapitein bij het continental-team, maar daar had Den Bakker geen trek in.
Gezien het feit dat ik hier post, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik dacht dat jij geband was. Of alleen in VBL?
Alleen in VBL dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik hier post, wat denk je zelf?![]()
't is nu heeeeel rustig in verhouding tot voorgaande dagen, dus 't mag ffquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alleen in VBL dus
Nog ongenuanceerde uitspraken over Feyenoord?
Beetje offtopic mag wel![]()
En Landis: leuk voor je, Lance. Donder maar snel op naar Austin, Texas.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:42 schreef RiddlerMark het volgende:
Armstrong mag landis echt niet
Popo ging armstrong vertellen dat Landis ergens achter aan zat en Armstrong liet gelijk het tempo opvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |