Watquote:
Wat ben jij nog laat wakker dan ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat
Zakhoppen, rechts inhalen, koekhappen, vissen voeren, sinterklaas ontmaskeren, paaseieren schilderen...
Wat ga je nog doen??
Brown:quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat
Zakhoppen, rechts inhalen, koekhappen, vissen voeren, sinterklaas ontmaskeren, paaseieren schilderen...
Wat ga je nog doen??
Brown:quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Check eurosport, ongelovelijk wat die gozers met een motor kunnen
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef Strolie75 het volgende:
War of the Worlds...mwaaaaaaaaaaaaa....
Een zesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:47 schreef gijsje79 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Brown:quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef Strolie75 het volgende:
War of the Worlds...mwaaaaaaaaaaaaa....
Een zesje
quote:
WHAHAHAHHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
WHAHAHAHHAHAHAHA![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
1530quote:
Das wel lekkerder op een Vrijdag..quote:
die is toch verhuist naar Amsterdam??quote:
En Dickie Advocaat toch ook??quote:
Logisch.... je hebt geen vergunning om in Voorburg te parkeren.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
En Dickie Advocaat toch ook??
en nu jullie![]()
maar ik blijf mijn auto in Leidschendam parkeren
En mijn schoonoudersquote:
Zolang je nu maar een huis hebt waar je je niet ongenadig hard in het trappenhuis kan bezeren, is alles al beterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Logisch.... je hebt geen vergunning om in Voorburg te parkeren.....
Ik weet hetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:34 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen
Nog 1 nachtje cho en dan is het zover
VERHUIZEN![]()
Geen idee eigenlijk.... hij merkt natuurlijk wel wat maar in hoeverre hij dit zich beseft weet ik niet. Hij heeft wel wat verlatingsangst trekjes nu..... fase.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:46 schreef Magneet het volgende:
Is Daan er eigenlijk mee bezig met het verhuizen of heeft die jongen gewoon geen idee?
Zie je morgen okequote:
op zich logisch die verlatingsangst, papa is nog vaker weg dan normaal en alle spulletjes worden/zijn ingepakt en hij weet niet of hij wel mee mag of wel. Zijn spulletjes zullen ook wel gedeeltelijk ingepakt zijn maar de logica om er dan bij uit te komen dat hij ook meegaat zal nog niet aanwezig zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.... hij merkt natuurlijk wel wat maar in hoeverre hij dit zich beseft weet ik niet. Hij heeft wel wat verlatingsangst trekjes nu..... fase.
http://www.smileydb.nl.tt/quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
Waar is die smilie database ook al weer Brown?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
http://www.smileydb.nl.tt/
of
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/
Thanxquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
http://www.smileydb.nl.tt/
of
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/
quote:
Hier, een spel waar je rondjes kunt rijden. En nu stil zijn.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Hier, een spel waar je rondjes kunt rijden. En nu stil zijn.
Geeefffff dan!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Hier, een spel waar je rondjes kunt rijden. En nu stil zijn.
als ik dat spel ooit ga spelen is dat overdag en met de radio aanquote:
Toch tekenen met je hoofd... dat noemen we solidariteit. SO-LI-DA-RI-TEITquote:
Anders vertel je ff wie je bent en wat je hier komt doen, geitenneuker.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:52 schreef Ome_Nero het volgende:
Ik kan zomaar op FOK komen en ik zit nog wel op mijn werk.
Kan alleen geen icoontje uploaden![]()
Nero Nexium, Eikelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders vertel je ff wie je bent en wat je hier komt doen, geitenneuker.
Hoe is ie dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
GIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJSSSSSSSSSSSSSSSS
Mn favo nexium
NEEEEEERRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:52 schreef Ome_Nero het volgende:
WAt lees ik nu, wordt jij papa en bastard ook?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
NEEEEEERRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jajajjajaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:59 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
WAt lees ik nu, wordt jij papa en bastard ook?
quote:Police have been given orders to shoot to kill if they believe someone is about to detonate a bomb.
Hé Plofkop!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:52 schreef Ome_Nero het volgende:
Hoezo bizar? Van mij mogen al die terrorsiten zonder process de doodstraf krijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:02 schreef kepler het volgende:
in London hebben ze een zelfmoordterrorist doodgeschoten die in de metro wilden stappen... bizar
[..]
bizar alsin wat er allemaal gebeurt daar in Londen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoezo bizar? Van mij mogen al die terrorsiten zonder process de doodstraf krijgen.
Dit is pas bizarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:02 schreef kepler het volgende:
in London hebben ze een zelfmoordterrorist doodgeschoten die in de metro wilden stappen... bizar
[..]
dat verhaal ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:20 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Dit is pas bizar
Uitkeringstrekker in Drenthe 'heeft' 761 auto's
Ik doe wat verkeerd
Tering.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:20 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Dit is pas bizar
Uitkeringstrekker in Drenthe 'heeft' 761 auto's
Ik doe wat verkeerd
check!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:59 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
WAt lees ik nu, wordt jij papa en bastard ook?
Baarrddquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat lekker daar in London.
[upd] Politie Londen schiet man neer in metro
Hou toch je bek joh, klootzakquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:00 schreef Bastard het volgende:
Baarrdd
He jammer dat die VPN nog werkt dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
Internet ligt eruit hier
het werkt alleen via VPN, maar dat zeggen wij natuurlijk niet
Ik zal jou es poepenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:45 schreef Ome_Nero het volgende:
Het is zo rustig hier, geen reet te doen, wordt er een beetje lui van, ik moet poepen maar ik heb geen zin om op te staan![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
Internet ligt eruit hier
het werkt alleen via VPN, maar dat zeggen wij natuurlijk niet
doe je het toch gewoon achter je buro, boeiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:45 schreef Ome_Nero het volgende:
Het is zo rustig hier, geen reet te doen, wordt er een beetje lui van, ik moet poepen maar ik heb geen zin om op te staan![]()
leuke sport zoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:48 schreef Bastard het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/16615
Die Norbert Haug ookOndergeschikt maken ook!!
Worden bang van Minardi voor volgend jaar "oi, jullie mogen niet een snellere motor hebben hoor"
quote:
Ik heb zo'n stoel met van die gaatjes, dan wordt het zo'n zooitjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
doe je het toch gewoon achter je buro, boeie
nee joh.... das juist lachen..... krijg je een soort van geraspte poepquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:01 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Ik heb zo'n stoel met van die gaatjes, dan wordt het zo'n zooitje![]()
spagetti poepquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee joh.... das juist lachen..... krijg je een soort van geraspte poep
dat dommequote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:03 schreef Ome_Nero het volgende:
maar dan met een h
quote:
nog 1 uurquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef Ome_Nero het volgende:
Nog 1 uur en 38 minuten, pffff
Ja, boeiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:48 schreef Bastard het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/16615
Die Norbert Haug ookOndergeschikt maken ook!!
Worden bang van Minardi voor volgend jaar "oi, jullie mogen niet een snellere motor hebben hoor"
Ik speelde hem toen jij belde voor het eerst, hij is wel cool, alleen dat gekut met al die toetsen vind ik altijd zo'n gedoequote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nog 1 uur![]()
Hoe is Battlefield gijs.... ben je nog een beetje aan het PC gamen??
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:28 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Ik speelde hem toen jij belde voor het eerst, hij is wel cool, alleen dat gekut met al die toetsen vind ik altijd zo'n gedoe
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:28 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Ik speelde hem toen jij belde voor het eerst, hij is wel cool, alleen dat gekut met al die toetsen vind ik altijd zo'n gedoe
ff een verhaaltje voor magneet:quote:
STAP DAN IN jooooooooooooooooooh!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:29 schreef Bastard het volgende:
Of je reageer gewoon niet met je bolle plofkop.
Na de zomer Battlefield: Modern Combat op de Xboxquote:
Dat hele verhaal gelezen in de verwachting dat er een clou aan komt waarvan ik blauw zou liggen van het lachen. Dat je denkt.. wat een grap!!!quote:
Ik zal jou es instappen....................quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
STAP DAN IN jooooooooooooooooooh!!!!
Nee, het echt een kinderverhaaltje voor Magneet, geen grap dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat hele verhaal gelezen in de verwachting dat er een clou aan komt waarvan ik blauw zou liggen van het lachen. Dat je denkt.. wat een grap!!!
Maar dat was niet zo.
dat had ik nou ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat hele verhaal gelezen in de verwachting dat er een clou aan komt waarvan ik blauw zou liggen van het lachen. Dat je denkt.. wat een grap!!!
Maar dat was niet zo.
eerder het niveau van die neger dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:50 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Nee, het echt een kinderverhaaltje voor Magneet, geen grap dus.
Whahahahahahaquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:08 schreef Magneet het volgende:
heeft er iemand vier uur gezien?
nee, maar over 20 minuten zie ik wel half 4quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:08 schreef Magneet het volgende:
heeft er iemand vier uur gezien?
dommerdquote:
KUT ik hoop dat vier uur er dan ook snel is, kan ik tenminste naar huisquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee, maar over 20 minuten zie ik wel half 4![]()
![]()
Kom maar, dan mag je nog meer likkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahaha
Ik wil dat hoofd likken!!
Kale teringhondquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:18 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Kom maar, dan mag je nog meer likken![]()
Dag Schat, die zet ik in de achterkamer en doe ik volgende week de deur uit anders kan ik vanavond niet zitten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kale teringhondHoe is het nah
Zie je morgen.... Is je bank en stoel al weg?
He lekker,.... ik hou wel van dat hoerige!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:18 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Kom maar, dan mag je nog meer likken![]()
Heb je enig idee hoelaat je komt. (ivm boodschappen doen)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kale teringhondHoe is het nah
Zie je morgen.... Is je bank en stoel al weg?
booooodschappen doen oooooooookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoelaat je komt. (ivm boodschappen doen)
Boodschappenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Mooi, kom jij morgen met cho mee? Dan zal ik je ff knippen en scherenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He lekker,.... ik hou wel van dat hoerige!!![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:26 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Mooi, kom jij morgen met cho mee? Dan zal ik je ff knippen en scheren![]()
http://www.albert.nlquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Hé, dat is goed, johquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Boodschappen
Nee ik bel je wel... zal in de middag/namiddag worden !
Ja ... ik ben er ook...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:26 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Mooi, kom jij morgen met cho mee? Dan zal ik je ff knippen en scheren![]()
Je zal wel moeten.... je hebt niks andersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zal mijn schoenen en shirt weer voor je aantrekken
niet dat ik nu veel hebquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zal wel moeten.... je hebt niks anders
Pleeeeaaaaseee....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zal wel moeten.... je hebt niks anders
Daar heb je een punt...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
niet dat ik nu veel hebSterker nog.... jij hebt meer kleding denk ik...
maar die sloffen
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Pleeeeaaaaseee....![]()
Gijs.. swiebertje heeft nog Armani kleding vergeleken met jou..
sorry.... ben ik niet met je eensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Pleeeeaaaaseee....![]()
Gijs.. swiebertje heeft nog Armani kleding vergeleken met jou..
Nog geneukt de laatste tijd?quote:
Gijs SHUT THE FUCKKK UPPPPP...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:44 schreef Magneet het volgende:
16 minuten nog
12quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs SHUT THE FUCKKK UPPPPP...
Moet nog 103 minuten.
Nog 11 minutenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet nog 103 minuten.
Nog 431 minutenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet nog 103 minuten.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet nog 103 minuten.
Ha ha ha, als jij klaar bent ben ik al dronken en heb ik al 2 keer met mezelf gespeeldquote:
Tja.... Dat heb ik vanmorgen allemaal moeten doen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:51 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Ha ha ha, als jij klaar bent ben ik al dronken en heb ik al 2 keer met mezelf gespeeld
Bij mij vooral dat eerstequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:51 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Ha ha ha, als jij klaar bent ben ik al dronken en heb ik al 2 keer met mezelf gespeeld
Wat zei je?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tja.... Dat heb ik vanmorgen allemaal moeten doen...
En ... hoe neukt de real doll nou?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee expantievat.
Ja vanacht nog toen Tam thuis kwam..
Je moederquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En ... hoe neukt de real doll nou?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:55 schreef Ome_Nero het volgende:
Hé Cho, succes morgen, let een beetje op die bolle dat ie niets sloopt, zie je morgenmiddag![]()
Ja!!quote:
En zo lelijke schaafplek op je scheenbeenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja!!verder hoop ik op extreme droogte en bosbranden, een twister, scheuren in de snelweg.. en een gebroken teen!
MET die rubberen handschoen Gijsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:51 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
WTF is dat ineens met die moeder grappen Gijs ? Is dat weer nieuw ?quote:
Ja dat is een "druk baasje"quote:
Beetje variatiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WTF is dat ineens met die moeder grappen Gijs ? Is dat weer nieuw ?
Ken nog wel een ton bijdraaien, daar doe ik 5 jaar over, heb ik een afschrijving van 5000 in 5 jaar, dat is niks voor een auto.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:47 schreef gijsje79 het volgende:
Leuke bak en vlakbij je volgende woonplaats.
V70 is ook niet verkeerd.
Vond de V70 beter bij je passen Gijsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
Bravo:
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=5103193&class=cars&pos=5&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=039d84a4dbbdab062a7f7d84e83cd76a
Zeker niet te duur gezien de Km's die gereden heeft!
Ja, maar ik heb nog nooit zoveel lol gehad als in een Bravo, een baksteen in bochtenquote:
Een wittequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:58 schreef Chocobo het volgende:
Maar waarom nu ineens een nieuwe Gijs ? Je had eerst die grote.... toen een witte geloof ik... en nu ?
Ik weet het allemaal niet meer.... misschien was het een rode.... van je ouders geweest ofzoquote:
Nee, ik wil een andere auto, ben hem weer zat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.... misschien was het een rode.... van je ouders geweest ofzoWeet het echt niet meer.... maar waarom moet de grijze vlek nu weg Gijs... Wil je veiliger en ruimer nu de spruit komt?
Hai dropie..... ja... ze is rond 18:00 thuisquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:19 schreef O-Ren het volgende:
Cho ...... is Quinny werken?
Oke dan bel ik haar daarna wel evenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hai dropie..... ja... ze is rond 18:00 thuisDaan is bij mijn ouders !
Schat....![]()
Gaat het met Daan schat ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:21 schreef Quinny het volgende:
Halloo
He lekker laatste avond hier in dit huis. Laatste keer slapen in onze slaapkamer. Laatste keer Daan hier in bad gedaan (straks mag die in een groot bad) alleen wilde hij er nu niet van genieten.
? De remake op Cube of de PSone versie voor PS2quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:25 schreef gijsje79 het volgende:
* gijsje79 Resident evil 2 heeft besteld
Waar houd het es op.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan niet eens meer kwaad worden..... wordt er gewoon verdrietig van:
Weblogs ontmaskeren kattenkiller
Hij slaapt. Ik heb geen temp meer gemeten na het badje. Maar gelijk een zetpil gegeven. Hij was te huilerigquote:
Ben straks weer thuis schatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij slaapt. Ik heb geen temp meer gemeten na het badje. Maar gelijk een zetpil gegeven. Hij was te huilerigEcht zielig
Hij heeft nog wel een paar happen banaan gegeten en 100cc melk.
Ik had het eigenlijk wel een beetje verwacht dat hij ziek zou worden met de verhuizing. Nouja we zien morgen wel van hoe of wat
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:34 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig wat grappigs
http://www.big-boys.com/articles/gocartflip.html
Ik kreeg deze.... moest proestenquote:
Heb je ook gekeken????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kreeg deze.... moest proesten
The content you are trying to access is only available to readers old enough to view it.
Please enter your birthdate to continue:
Najaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je ook gekeken????
Check anders deze.. op de pagine kiezen voor video, neem een schone onderbroek mee trouwens.
whoehaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je ook gekeken????
Check anders deze.. op de pagine kiezen voor video, neem een schone onderbroek mee trouwens.
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je ook gekeken????
Stond zo leuk. Al die "weet je wat flauw is?" topics onder elkaar...quote:
Kepler is 33% gayquote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:11 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer/gayometer.swf
Ben 43% gay.![]()
Weet je zeker dat het niet meer isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:11 schreef gijsje79 het volgende:
Ben 43% gay.![]()
We knowquote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:11 schreef gijsje79 het volgende:
Ben 43% gay.![]()
Naja, het zou bij jou zijn....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Ach ja
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:01 schreef Magneet het volgende:we hebben de babykamer, is ooit een heel duur kamertje geweest. Zeer goed hout en de zijkanten van de kast zijn gewoon 2cm dik
ik zit net op het tweede eiland, heb één overval missie al gedaan en ben nu bezig met een tweedequote:
En gewoon Fokken ooooooooooooooooooooooook.quote:
Zie je over een weekje in Vancouver gijsquote:Op zondag 24 juli 2005 02:42 schreef kepler het volgende:
[..]
het is ook al gewoon 3 uur in Nederland
nee?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:54 schreef ChOas het volgende:
Okay... dit soort tests doe ik NOOIT meer
[afbeelding]
http://similarminds.com/othertests.html
Ja, nooit meer...quote:
Inmiddels gelukt. Als je een andere camerapositie neemt zijn ze een stuk makkelijker.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:22 schreef gijsje79 het volgende:
Die zijn klote he.
Nee hij heb gewoon een oude kop.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:09 schreef -Struikrover- het volgende:![]()
![]()
Istie jarig, 28? dacht ouder
![]()
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD GOZERTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!
Jij ook gefeliciteerd schatjequote:Op maandag 25 juli 2005 08:05 schreef O-Ren het volgende:
gefeliciteerd Brown
[afbeelding]
Alweer 28 jaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |