abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29022842
Hoi,

wegens verhuizing heb ik te koop staan:
- bed
- kledingkast
- buro

1) Het bed is 1-persoons, wit met lattenbodem
2) De kledingkast is ook wit , ongeveer 1 meter breed, 1 legplank, 1 roede
3) buro, wederom wit (maar daarvan heeft het blad iig een laagje verf nodig), met 3 laatjes (metalen handgreepjes) erin. Deze is behoorlijk zwaar.

Voor zover ik zie is in ieder geval de kast en het bureau van MDF, loodzwaar!

Ik ben een jaar geleden verhuisd, en deze spullen staan nog in mijn vorige huis. Eind deze maand moet het eruit zijn.
Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, maar het is geen goedkopie troep. Je moet het wel zelf naar beneden sjouwen, het staat op 2 hoog. Zorg voor een aardige bus, of aanhanger. Het bed en de kast kunnen uit elkaar, het bureau volgens mij niet.
Misschien voor een student?

Foto van het bed (de foto van het bureau en de kast zijn vernaggeld door mijn camera)

Prijs in gedachten is ¤ 100.

Ik hoor het wel
Da gao nie nou!
pi_29059800
Heej, jullie moeten dit wel kopen he... anders staat die advertentie hier voor niets....

Grtz
Da gao nie nou!
pi_29271597
We gooien hem omhoog.... voor 75 eura ist voor u!
Da gao nie nou!
pi_29279696
Wat zijn de afmetingen van het bureau en de kast (lengte, breedte, diepte)? En heb je daar echt geen foto's van, die wil ik dan wel eerst zien, als de afmetingen goed zijn
Bloed, zweet en tranen!
pi_29283219
Hai,

ik was foto's gaan maken, maar een aantal bestanden op dat dingetje waren nul bytes, vandaar. Ik ga zondag of maandag nog wel ff op en neer dan om de maten op te nemen en nog eens foto's te maken...hopelijk gaat het nu wel goed
Zal het hier posten zodra ik het heb/weet.

Groet, Joris
Da gao nie nou!
pi_29307792
Zo,

hier wat extra info: 2 foto's
http://img205.imageshack.us/img205/1879/bureausmall9ss.jpg
http://img205.imageshack.us/img205/9505/kastsmall2hh.jpg

Afmetingen heb ik er ook bij:
Bureau: 60 diep, 115 breed, 75 hoog. Ladenblok erin is 43 breed, 48 hoog.
Kast: 62 diep, 100 breed, 204 hoog. Bovenste vak is 30cm

En de huidige bewoner heeft gezegd dat het 31 augustus is ipv 31 juli, dus heb wat minder haast nu.

Groet
Da gao nie nou!
pi_29319361
je plaatjes doen het niet
Bloed, zweet en tranen!
pi_29340695
Mjah, je moet de link ff in een nieuw venster kopiëren.... dat ding loopt over linken te zaniken....

Heb ze ff opnieuw geupload, nu zou het wel moeten werken!

Groet, Joris
Da gao nie nou!
pi_29453471
Heej, het is niet om te laten staan hoor!
Ben al blij dat het intussen tot einde van augustus mag blijven staan...
Da gao nie nou!
pi_29453904
Ik heb interesse in dat bed en die kledingkast! . Bureau (waarschijnlijk) niet.

Roep maar wat je dr voor wilt hebben dan ga ik er wel onder zitten . Nieuwegein is om de hoek, dus vervoer is geen probleem.
pi_29491476
Hoi Sport_Life,

ik had je posting niet gezien, wilde ff een schopje geven, sorry dat het zo lang duurde

Bed en kledingkast gaan samen weg voor 50 euro. Ik heb hierboven gezegd dat alles samen gaat voor 75 euro, en ik reken dus 25 euro per "ding".
Er onder zitten mag, maar heeft geen nut.

Ik hoor het wel!

Groet, Joris
Da gao nie nou!
pi_29507926
Buro is verkocht!
Da gao nie nou!
pi_29571224
Hoi! .

K heb nog interesse in beide, k zal je morgen ff mailen over verdere afhandeling!
pi_29594817
Hoi Sport-Life,

hoe laat precies ga je me op de vrijdag mailen? Ik zie namelijk net dat de vrijdag voorbij is

Groet, Joris
Da gao nie nou!
pi_29594883
K ga nog ff met me ouders overleggen, mailtje komt morgen wel. (ook als ik geen interesse meer heb)

K heb trouwens geen interesse meer in je bed, we schijnen nog ergens wat te hebben liggen thuis .
pi_29594915
Ik zie het mailtje dan wel verschijnen zo

Groet
Da gao nie nou!
pi_29594943
sorry zie edit. Viel me op dat die kast geen planken heeft, is dat niet onhandig?? (ik ben zo iemand die alles snel in mn kast wil mikken).
pi_29595032
De kast heeft 1 plank, bovenin, maar verder is het dus hangen.
Ik had altijd mijn truien enzo bovenin, overhemden hangend, en al het andere in ikea-opberg-achtige-dingen onderin... Maar ja, is maar net wat je handig vindt.

Groet
Da gao nie nou!
pi_29595041
Je kunt trouwens op deze manier wel heel hoog stapelen natuurlijk haha
Da gao nie nou!
pi_29604419
*mailed*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')