en ik ben een zeikerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:19 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
maar wij zijn gewoon zo lief dat we het erbij laten he
![]()
Jack??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:18 schreef Angelcakes het volgende:
je ziet wel ik ben geen fan
XTC
[afbeelding]
film van F.F. Coppola met een J
grinnikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:24 schreef Angelcakes het volgende:
bla bla
Dat is volgens een paar sites de Nieuwe Kerk in Delft, maar dat is niet met een Mquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:18 schreef Remco_h het volgende:
domtoren
utreg me statsie
[afbeelding]
een na hoogste kerktoren van nederland met een M
de martinitoren in groningen toch??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:19 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Dat is volgens een paar sites de Nieuwe Kerk in Delft, maar dat is niet met een M![]()
Ik lees dat de Martinitoren 97 meter is, en die Nieuwe Kerk 108 meter.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:21 schreef Remco_h het volgende:
[..]
de martinitoren in groningen toch??
dat maakte de gids mij wijs toen ik boven op de dom stond...
Hahaha deja vu...mijn ouders vertelde iedereen hetzelfde verhaal over mij,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:28 schreef Angelcakes het volgende:
compleet offtopic:
moest net wel ff lachen .. mijn dochter ( 6 )komt net slaapdronken naar beneden in haar pyjama, loopt zonder iets te zeggen naar de keuken, trekt de koelkast open, doet haar broek op haar enkels en maakt aanstalten om te gaan plassen
![]()
die heb ik dus maar even naar de toilet gedirigeerd lol![]()
straks gaat ze wat drinken in de wcquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:28 schreef Angelcakes het volgende:
compleet offtopic:
moest net wel ff lachen .. mijn dochter ( 6 )komt net slaapdronken naar beneden in haar pyjama, loopt zonder iets te zeggen naar de keuken, trekt de koelkast open, doet haar broek op haar enkels en maakt aanstalten om te gaan plassen
![]()
die heb ik dus maar even naar de toilet gedirigeerd lol![]()
Nou, ik schrok wakker van een gillende moeder die op me af stormde,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:31 schreef Angelcakes het volgende:
en was jij ook zo beledigd dat het niet in de keuken mocht
![]()
of op zoek naar een midnightsnack ...quote:
een deur verder zeker ?quote:zo stond ik van de week smorgens ook naast mijn bed "ehm waar is de wasbak"
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:42 schreef Remco_h het volgende:
even vals spelen
Naamloze cd recordables
[afbeelding]
bijgoedkeuring
Grand prix f1 van een land met de S
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:42 schreef Remco_h het volgende:
even vals spelen
Naamloze cd recordables
[afbeelding]
bijgoedkeuring
Grand prix f1 van een land met de S