Je kunt beter op 30 graden wassen als ie niet echt vies is.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had een mooie zwarte Hoodie. Extra groot gekocht in maat 42 zodat ik er lekker in kon wonen en hij extra warm zou zijn. 1 keer gewassen op 40 graden (moet kunnen toch?) en hij's 2 maten kleiner.H&M. Joepie
.
Balen is dat hequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik zag laatst een rek met broeken 50% korting! Dan is mijn aandacht gelijk getrokken en ik begon tussen de broeken te neuzen. Yessss, een hele leuke broek en OOK nog eens in mijn maat! Ik passen en ja hoor, nog steeds hetzelfde beschaafde maatje, mijn dag kon al niet meer stuk.
Kom ik bij de kassa, zeg de meneer: Ja eh, er zit geen rood kaartje aan, en het is nieuwe collectie, verkeerd teruggehangen waarschijnlijk. Ik kan hier helaas geen korting op geven.
Welke nieuwsbrief??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:45 schreef PeRi het volgende:
In de nieuwsbrief stond een bon voor (ik dacht) 20% korting op linnen broeken en rokken..
Oe, lekker vaak uitprintenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:03 schreef Coconut het volgende:
Als je je nu op www.hm.com abonneert op de gratis nieuwsbrief, krijg je meteen per mail een bon voor 25% korting op een artikel naar keuze.
Nog even wachten en dan zijn er 3 in maastricht!! De eerste gaat in augustus of september open. De rest volgt snel daarna!quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:45 schreef Roeji het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan zijn er 3 in maastricht!! De eerste gaat in augustus of september open. De rest volgt snel daarna!
Oja, een ervan wordt de grootste van Nederland.Dus dan zou ik manlief ook maar thuislaten en lekker alleen of met een vriendin gaan shoppen
![]()
Zo, net gedaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:03 schreef Coconut het volgende:
Als je je nu op www.hm.com abonneert op de gratis nieuwsbrief, krijg je meteen per mail een bon voor 25% korting op een artikel naar keuze.
Lijkt me eerder aan je internetverbinding liggen, hier gaat het wel snel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:45 schreef Lempicka het volgende:
die gratis bon site van de H&M is wel verschrikkelijk langzaam zeg...
En nu maar hopen dat ie echt is, anders sta ik straks mooi voor lul bij de H&Mquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef BoterKlontje het volgende:
En voor degene die geen zin hebben om zich aan te melden, hier de bon:
[afbeelding]
Bij de kassa's staan ook bordjes waarmee je er op geattendeerd wordt dat als je je voor de online nieuwsbrief aanmeldt, een 25% kortingsbon krijgt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef PrewT het volgende:
En nu maar hopen dat ie echt is, anders sta ik straks mooi voor lul bij de H&M
Hmm... ik denk dat ik er eerst een aan mijn vriendin geef, kan ze het mooi uittesten
Boeiend dan is het nogsteeds 40 euro ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik zag laatst een rek met broeken 50% korting! Dan is mijn aandacht gelijk getrokken en ik begon tussen de broeken te neuzen. Yessss, een hele leuke broek en OOK nog eens in mijn maat! Ik passen en ja hoor, nog steeds hetzelfde beschaafde maatje, mijn dag kon al niet meer stuk.
Kom ik bij de kassa, zeg de meneer: Ja eh, er zit geen rood kaartje aan, en het is nieuwe collectie, verkeerd teruggehangen waarschijnlijk. Ik kan hier helaas geen korting op geven.
Vertrouw je me niet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef PrewT het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ie echt is, anders sta ik straks mooi voor lul bij de H&M
Hmm... ik denk dat ik er eerst een aan mijn vriendin geef, kan ze het mooi uittesten
En anders dus 20 euro en dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Boeiend dan is het nogsteeds 40 euro ofzo.
Hadden ze al wat leuke jassen? Ik moet ook een tussenjas hebben (tussen de winter-zomer en tussen de zomer-winter...) en ik heb nog nergens wat kunnen vinden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef Aventura het volgende:
En gescoord, ik wilde een zomerjasje en heb een leuke gevonden. Van 40 voor 30 euro.
Vind de rest van de collectie maar bagger. Heel veel fletse kleuren, die volgens mij voor niemand flatteus zijn.
Jammer...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:51 schreef Roeji het volgende:
Nope nog niet, zijn nog aan het bouwen. Pas in het najaar gaan ze open.
Dat maakt voor het eindbedrag niets uit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Geldt die bon eigenlijk per product of per totaal bedrag?
Wel als je 3 dingen koopt en er maar op 1 korting krijgt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:39 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat maakt voor het eindbedrag niets uit.
Oh zo bedoel je. Ik denk voor alles. Nu ik het beter lees, voor 1 artikel dus.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Wel als je 3 dingen koopt en er maar op 1 korting krijgt.
Staat ie op fok ook op de juiste grootte? Dus kan ik hem gewoon printscreen uitprinten?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef BoterKlontje het volgende:
En voor degene die geen zin hebben om zich aan te melden, hier de bon:
[afbeelding]
Ik houd juist heel erg van vrouwelijk mode, ben dus erg tevreden met wat er dit jaar in de rekken hangt. Vooral met de ballerina's en de taupe/huidkleurige tinten ben ik blij (maar dat was vorig jaar ook al), de sleehak vindt ik alleen helemaal niks. Ben wel blij dat het sneaker tijdperk voorlopig even over is. Gymschoenen voor vrouwenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:41 schreef apestaartje het volgende:
Dat is momenteel in elke winkel zo. Ik vind de mode dit jaar echt verschrikkelijk lelijk, saai en truttig-vrouwelijk. Al die huidtinten en perzikkleuren en dergelijke, gatverdamme. Ik vind het nog erger als je al die ellende combineert met de momenteel zo populaire houten sleehakken. Helaas apen alle winkels elkaar na, zodat ik een hele middag zal kunnen zoeken naar dat ene leuke zwarte t-shirtje dat er te koop is.
Laten we hopen dat de mode voor lente/zomer 2007 wat leuker is.
Die geldt maar op 1 artikel.. Ik was laatst in Arnhem in de H&M en toen vergiste dat meisje achter de kassa zich kreeg ik gewoon over het totaal bedrag 25%korting! hahaha scheelde mooi 18 euroquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Geldt die bon eigenlijk per product of per totaal bedrag?
ohhhh ik ben jaloers! bij mij telde ze t wel gewoon op 1 van de drie dingen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:25 schreef Lisanne18 het volgende:
[..]
Die geldt maar op 1 artikel.. Ik was laatst in Arnhem in de H&M en toen vergiste dat meisje achter de kassa zich kreeg ik gewoon over het totaal bedrag 25%korting! hahaha scheelde mooi 18 euro![]()
Ik ben gister in Utrecht wezen kijken en heb werkelijk álle bruine shirtjes wel bekeken (die wou ik nmlk eentje, zijn dr twee geworden maar dat terzijde..quote:Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef massy het volgende:
[afbeelding]
Is deze al ergens gesignaleerd ??
Ja, zaterdag in Den Bosch, als ik het goed heb!quote:Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef massy het volgende:
[afbeelding]
Is deze al ergens gesignaleerd ??
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:02 schreef Aventura het volgende:
Staat een leuk artikel vandaag in NRC Next: Fast Fashion'.
http://www.nrc.nl/economie/article272138.ece
Ja dat las ik nu iddquote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef Aventura het volgende:
Maar gelukkig geven ze zelf aan dat de doelgroep 14 tot 20 jaar is. Ik had op die leeftijd ook nog maatje 32/34
De mannenafdeling van de nieuwe H&M in Almere Stad is in verhouding met de oude H&M veel groter, bijna een halve afdeling zegmaar. Of er zwartwit gestreepte vesten waren weet ik nietquote:Op maandag 10 april 2006 09:52 schreef XiChico het volgende:
Is die H&M in Almere groot? (Mannenafdeling) Hebben ze er die zwart-wit gestreepte vesten? Ben er nog nooit geweest.
Als je even in de bron van je mail kijkt kan je de datum veranderen, dat ff uitprinten en je kan 'm langer gebruikenquote:Op maandag 10 april 2006 08:46 schreef Koningin het volgende:
Ik ben bang dat ik die kortingskaart niet kan gaan inleveren.
Kom niet meer in de stad....
Je kan je gewoon tig keer met hetzelfde email adres aanmeldenquote:Op maandag 10 april 2006 10:50 schreef gewooneenuser het volgende:
Als je even in de bron van je mail kijkt kan je de datum veranderen, dat ff uitprinten en je kan 'm langer gebruiken
(Of gewoon nog es inschrijven met een ander mailadres)
De H&M in Helmond heeft ook zo'n aangepaste, truttige afdeling. De écht leuke dingen hangen in Eindhoven, dus ms moet jij ook naar een grotere stad voor je kledingquote:Op zondag 9 april 2006 12:59 schreef WarPuppy het volgende:
Vind nogsteeds kut dat de H&M in Enschede zon pauperesk kleine heren-afdeling heeft.
Ik zat net @ hm.com te kijken, en zag dat ze wat anders/meer in Hengelo ( H&M L.O.G.G., H&M L.O.G.G. Sport, Underwear ) hadden , in Enschede hebben ze alleen H&M Man, Underwear en Divided Male.quote:Op maandag 10 april 2006 13:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De H&M in Helmond heeft ook zo'n aangepaste, truttige afdeling. De écht leuke dingen hangen in Eindhoven, dus ms moet jij ook naar een grotere stad voor je kleding
Ik heb de mail weg gegooid.quote:Op maandag 10 april 2006 10:50 schreef gewooneenuser het volgende:
[..]
Als je even in de bron van je mail kijkt kan je de datum veranderen, dat ff uitprinten en je kan 'm langer gebruiken
(Of gewoon nog es inschrijven met een ander mailadres)
Je plaatje doet het niet maar ik kom morgen in eindhoven h&m en wil wel even voor je kijken? In Tilburg ook trouwensquote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef Coam het volgende:
http://img463.imageshack.us/img463/6048/jurk7mc.jpg
iemand dit jurkje gezien in het zwart? liefst omgeving eindhoven/tilburg/breda. Ik zie hem overal in het blauw of wit hangen maar ik wil graag in het bruin of zwart..
bedankt voor het aanbod! In Tilburg en Eindhoven heb ik alle h&ms gehad nu zonder succesquote:Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Nugget het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet maar ik kom morgen in eindhoven h&m en wil wel even voor je kijken? In Tilburg ook trouwens![]()
Plaatje doet het inderdaad niet, maar bedoel je die met de kantdetails, katoenen jurkje tot op de knie met opengewerkte stukjes? Mouwtjes tot aan de elleboog?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef Coam het volgende:
http://img463.imageshack.us/img463/6048/jurk7mc.jpg
iemand dit jurkje gezien in het zwart? liefst omgeving eindhoven/tilburg/breda. Ik zie hem overal in het blauw of wit hangen maar ik wil graag in het bruin of zwart..
Die bedoel ik jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:57 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Plaatje doet het inderdaad niet, maar bedoel je die met de kantdetails, katoenen jurkje tot op de knie met opengewerkte stukjes? Mouwtjes tot aan de elleboog?
Volgens mij is die er gewoon alleen maar in het blauw en wit. Ik heb een blauwe
Haha geniaal!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:26 schreef Skaai het volgende:
Vandaag 3 kortingsbonnen gebruikt, gewoon bij andere kassa's afgerekend
Bij mij de naam van de kassiere, een nummer van de kassabon en de datum.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Haha geniaal!
Bij namen ze hem in en zette ze er een kruis doorheen, dat was het, echt mooi![]()
Ben nu wel heel erg nieuwschierig geworden naar dat jurkje! Waar kan ik dat plaatje vinden?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:33 schreef Coam het volgende:
[..]
Die bedoel ik jaOp de website stond ie in bruin, zwart, blauw wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |