Ik houd juist heel erg van vrouwelijk mode, ben dus erg tevreden met wat er dit jaar in de rekken hangt. Vooral met de ballerina's en de taupe/huidkleurige tinten ben ik blij (maar dat was vorig jaar ook al), de sleehak vindt ik alleen helemaal niks. Ben wel blij dat het sneaker tijdperk voorlopig even over is. Gymschoenen voor vrouwenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:41 schreef apestaartje het volgende:
Dat is momenteel in elke winkel zo. Ik vind de mode dit jaar echt verschrikkelijk lelijk, saai en truttig-vrouwelijk. Al die huidtinten en perzikkleuren en dergelijke, gatverdamme. Ik vind het nog erger als je al die ellende combineert met de momenteel zo populaire houten sleehakken. Helaas apen alle winkels elkaar na, zodat ik een hele middag zal kunnen zoeken naar dat ene leuke zwarte t-shirtje dat er te koop is.
Laten we hopen dat de mode voor lente/zomer 2007 wat leuker is.
Die geldt maar op 1 artikel.. Ik was laatst in Arnhem in de H&M en toen vergiste dat meisje achter de kassa zich kreeg ik gewoon over het totaal bedrag 25%korting! hahaha scheelde mooi 18 euroquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Geldt die bon eigenlijk per product of per totaal bedrag?
ohhhh ik ben jaloers! bij mij telde ze t wel gewoon op 1 van de drie dingen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:25 schreef Lisanne18 het volgende:
[..]
Die geldt maar op 1 artikel.. Ik was laatst in Arnhem in de H&M en toen vergiste dat meisje achter de kassa zich kreeg ik gewoon over het totaal bedrag 25%korting! hahaha scheelde mooi 18 euro![]()
Ik ben gister in Utrecht wezen kijken en heb werkelijk álle bruine shirtjes wel bekeken (die wou ik nmlk eentje, zijn dr twee geworden maar dat terzijde..quote:Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef massy het volgende:
[afbeelding]
Is deze al ergens gesignaleerd ??
Ja, zaterdag in Den Bosch, als ik het goed heb!quote:Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef massy het volgende:
[afbeelding]
Is deze al ergens gesignaleerd ??
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:02 schreef Aventura het volgende:
Staat een leuk artikel vandaag in NRC Next: Fast Fashion'.
http://www.nrc.nl/economie/article272138.ece
Ja dat las ik nu iddquote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef Aventura het volgende:
Maar gelukkig geven ze zelf aan dat de doelgroep 14 tot 20 jaar is. Ik had op die leeftijd ook nog maatje 32/34
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |