abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29041503
Prima winkel, jammer dat het vrijwel allemaal dezelfde soorten broeken hebben.. Althans voor jongens.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:54:31 #3
99959 Santjuh
een beetje raar
pi_29042501
Wel een leuke winkel voor de basic dingen, maar echt veel kan ik er nooit vinden.
Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
pi_29045351
Gister heb ik er een heel relaxte groenblauwige hoodie gekocht
pi_29045902
Vandaag in de krant!!! Ik hoop ZO dat het doorgaat!
quote:
'Interesse H & M in Geleen'
Marlous Flier
Geleen - Modewinkel Hennes & Mauritz heeft serieuze interesse om een vestiging te openen in het centrum van Geleen. De eerste gesprekken over een winkel in de nieuwbouw op de plek van het voormalige Vroom & Dreesmann-blok zijn gaande.
Dat zegt directeur N.Eurlings van projectontwikkelaar en vastgoedconcern 3W in Maastricht. ,,Het ziet er goed uit'', zegt hij. Zijn verwachting is dat in september of oktober meer duidelijk moet zijn over een Geleense zaak van het Zweedse bedrijf. Hennes & Mauritz zelf ontkent dat sprake is van plannen in Geleen, maar volgens Eurlings zijn er wel degelijk gesprekken geweest en is er interesse geuit.

Volgens hem is ook de komst van een Xenos-filiaal zo goed als zeker. Maar ook die winkel zegt geen concrete plannen in Geleen te hebben. Hetzelfde geldt voor C&A. Het concern ontkent terug te keren naar Geleen, maar volgens Eurlings heeft het bedrijf al maanden geleden kenbaar gemaakt interesse te hebben in een nieuwe zaak. Of die er ook echt komt is nog niet duidelijk, maar Eurlings zegt dat 3W nog altijd 'regelmatig contact' heeft met C&A.
Bron
http://http://www.limburger.nl/Pagina/0,7090,31-1-2-2500-2708383-1438-730825-,00.html

En dan zo'n grote H&M he, met heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel Divided Dat V&D blok is toch supergroot
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:39:13 #6
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_29046724
Ik ga er morgen maar een kijkje nemen. .
Ben op zoek naar een simpele witte en lichtblauwe tanktop. . Moet wel lukken denk ik.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:54:02 #7
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_29047088
Ik was er vanmiddag even.. maar kon zo snel niets vinden (kwam ook doordat ik haast had).
Misschien zondag even kijken weer, heb tenslotte iets te vieren (bachelordiploma psychologie gehaald) en dan mag ik mezelf wel even trakteren!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:23:11 #8
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_29047707
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:54 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik was er vanmiddag even.. maar kon zo snel niets vinden (kwam ook doordat ik haast had).
Misschien zondag even kijken weer, heb tenslotte iets te vieren (bachelordiploma psychologie gehaald) en dan mag ik mezelf wel even trakteren!
[offtopic] Feli! !
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:39:48 #9
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_29049556
H&M...wat zal ik er eens over zeggen...NOOIT en NEVER past mij daar iets (lingerie uitgezonderd), grmbl Het is altijd óf veel te lang óf veel te wijd Maar ze hebben er wel hele lieve en sexy lingerie , leuke sieraden en tassen en brillen enzo
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:48:57 #10
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_29049765
ja maar lingerie gaat maar tot 85c
Sappig !!
pi_29058393
De kleding vind ik niet mooi maar de tassen/sieraden en lingerie vind ik erg mooi!
  zondag 24 juli 2005 @ 13:56:09 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29083557
Gisteren weer een heel gaaf petje en hippiesjaal geregeld. En een beha
Het was wel weer erg druk bij de Piazza in Eindhoven, dat was wel jammer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_29083654
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:39 schreef Myra het volgende:
H&M...wat zal ik er eens over zeggen...NOOIT en NEVER past mij daar iets (lingerie uitgezonderd), grmbl Het is altijd óf veel te lang óf veel te wijd Maar ze hebben er wel hele lieve en sexy lingerie , leuke sieraden en tassen en brillen enzo
Bij mij is het juist andersom. Veel past mij, behalve de lingerie
Dat is eens wat anders...
pi_29083841
Ik koop bij de H&M graag accesoires.
Als ik echt niet weet wat ik moet doen, snuffel ik even door de kleding, maar meestal vind ik er niks omdat het echt een rommeltje is daar.

Ik zou graag iets van de collectie van Karl Lagerfeld gehad hebben, maar aan de andere kant hoorde ik ook dat het echt vreselijk druk was.

Stella McCartney kan niet ontwerpen!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29088670
Ik heb een wit blousje van de uitverkoop gehaald
pi_29089252
Groningen is er voor de heren op achteruitgegaan met die nieuwe vestiging. Qua shirtjes e.d. iig. Echt 10 m3 voor de heren, 120 m3 voor de vrouwen..
  zondag 24 juli 2005 @ 18:49:03 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29090877
Dat is bijna bij elke H&M zo
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 24 juli 2005 @ 19:16:36 #18
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_29091698
Ik wou net zeggen, das geen nieuws..

Ik ben goed geslaagd vandaag. Een zwarte linnen broek, een spijkerbroek en groen/blauwe halter..
pi_29092128
Vraag me wel af wat voor een personeelsbeleid ze hebben bij de H&M (A'dam). Stap eens een H&M binnen in A'dam en 90% van de winkelbedienden zitten in de alternatieve hoek. (punk, gothic, extreem homo, satanisme). Nu is A'dam best een cluster van wat alternatievere jonge mensen, echter het begint me nu echt op te vallen, elke keer als ik er naar binnen stap loop ik weer tegen een paarsbehaarde, met satanskreten behangen gothic op.
niet dat ik er iets op tegen heb, maar het begint me nu zo op te vallen, hebben jullie dat ook, of is dat slechts alleen in Amsterdam?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 24 juli 2005 @ 19:52:52 #20
16715 Mylene
*schatje*
pi_29092972
Ik weet niet zeker, maar volgens mij moet het personeel van de H&M altijd iets van kleding dragen wat bij henzelf vandaan komt. Ik heb daarom het idee dat je een beetje overdrijft. Verder let ik er zelf niet zo op. Zolang ik maar vriendelijk en snel als klant wordt behandeld, vind ik alles best.
pi_29093123
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:52 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet zeker, maar volgens mij moet het personeel van de H&M altijd iets van kleding dragen wat bij henzelf vandaan komt. Ik heb daarom het idee dat je een beetje overdrijft.
Ik kan je garanderen dat ik echt niet overdrijf. Laatst nog in de H&M geweest in de vestiging tegenover Waterstone's (als ik het goed heb) en daar liep weldegelijk een meisje met een rosegekleurd kapsel en een zwart tshirt met een tekst erop over hoe satan terug zou komen op aarde. (inclusief pentagram en omgekeerd kruis) En ja, het had ook een H&M naambordje op, dus ze werkt daar absoluut.
quote:
Verder let ik er zelf niet zo op. Zolang ik maar vriendelijk en snel als klant wordt behandeld, vind ik alles best.
Zeg ook niet dat ik er last van heb, maar als ik weer eens achter mijn meisje aanhobbel om de neiuwe aankopen te keuren, dan ga je op een gegeven moment letten op dat soort dingen. Zeg ook niet dat iedereen er zo bijloopt.... Echter het percentage "opvallende" mensen is duidelijk hoger bij de H&M dan bij andere vergelijkbare winkels, ook in A'dam.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 26 juli 2005 @ 22:17:58 #22
30488 coolbabe
My little pwny
pi_29154447
Bij H&M hier mag je (als personeel zijnde) zelf weten wat je aantrekt, zolang er maar geen logo of merkje te zien is als het niet van H&M is
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 22:21:05 #23
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_29154506
Vandaag ook eens de divided afdeling bekeken. Rokje gescoord en een dunne trui in knalroze met paars (mijn lievelingskleurtjes...)
pi_29154582
Op zich niet echt mijn winkel maar soms hangt er wel wat leuks tussen, maar 9 van de 10 keer niet in mijn maat...
pi_29154667
Ik had een zwart jurkje gekocht van de 50% korting maar die zat toch niet helemaal mooi dus weer geruild

Ik heb wel een groen shirtje en een wit blousje gekocht !
Foto's komen er aan
pi_29154710
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:28 schreef The_stranger het volgende:
Vraag me wel af wat voor een personeelsbeleid ze hebben bij de H&M (A'dam). Stap eens een H&M binnen in A'dam en 90% van de winkelbedienden zitten in de alternatieve hoek. (punk, gothic, extreem homo, satanisme). Nu is A'dam best een cluster van wat alternatievere jonge mensen, echter het begint me nu echt op te vallen, elke keer als ik er naar binnen stap loop ik weer tegen een paarsbehaarde, met satanskreten behangen gothic op.
niet dat ik er iets op tegen heb, maar het begint me nu zo op te vallen, hebben jullie dat ook, of is dat slechts alleen in Amsterdam?
In Amsterdam in die H&M met die kelder met jongens kleding loopt een meisje met een soort bobkapsel, blauw en dan nog een paar sprietjes heel lang haar, zwart.

Best opvallend ja.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 22:32:14 #27
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_29154763
in Arnhem werken vooral dikkere meisjes die zich in maat 36 hebben gepropt. Maar verder zijn ze best aardig hoor.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:51:30 #28
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29156728
Het viel me op, toen ik in A'dam was, dat de Amsterdamse H&M op de kalverstraat veel hippere, apartere kleding had dan bijv. die in Eindhoven. Alsof er echt alleen maar kutboeren in Brabant wonen. Ik moet vaker naar die A'damse H&M toe
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 juli 2005 @ 23:54:10 #29
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_29156799
ik kan dr nooit is leuke kleding voor de heren vinden , iemand nog h en m tips
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_29156819
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:51 schreef SEMTEX het volgende:
Het viel me op, toen ik in A'dam was, dat de Amsterdamse H&M op de kalverstraat veel hippere, apartere kleding had dan bijv. die in Eindhoven. Alsof er echt alleen maar kutboeren in Brabant wonen. Ik moet vaker naar die A'damse H&M toe
Wehe. Voor de mannenafdeling in Tilburg daarentegen geldt het tegenovergestelde; ik was laatst in Utrecht en daar hadden ze nagenoeg niets, terwijl die in Tilburg echt het meest uitgebreide assortiment heeft dat ik ooit bij een H&M heb gezien. Dat vind ik vreemd.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 juli 2005 @ 23:55:57 #31
80791 crew  Paul
pi_29156842
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:55 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Wehe. Voor de mannenafdeling in Tilburg daarentegen geldt het tegenovergestelde; ik was laatst in Utrecht en daar hadden ze nagenoeg niets, terwijl die in Tilburg echt het meest uitgebreide assortiment heeft dat ik ooit bij een H&M heb gezien. Dat vind ik vreemd.
ja idd ik kom dus altijd in Utrecht en daar hebben ze dus nix leuks he
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:57:06 #32
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_29156879
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:22 schreef Doagere het volgende:
Prima winkel, jammer dat het vrijwel allemaal dezelfde soorten broeken hebben.. Althans voor jongens.
Ik vind inderdaad dat dames er beter terecht kunnen dan mannen. Maar das eigenlijk overal zo. Wel een prima winkel!!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_29166001
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik had een zwart jurkje gekocht van de 50% korting maar die zat toch niet helemaal mooi dus weer geruild

Ik heb wel een groen shirtje en een wit blousje gekocht !
Foto's komen er aan
En ik hou niet eens van printjes

Lief zomerbloesje !
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:23:39 #34
57434 Marloes
Digital Love
pi_29170124
Ik vind de kwaliteit van de h&m eigenljk best slecht, 'k heb een shirtje en na 1 keer wassen ging hij al pillen zag hij er verwassen uit
Net zoals een vestje, beetje jammer
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29171276
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:48 schreef Loontjah het volgende:
ja maar lingerie gaat maar tot 85c
Maar ze hebben juist wel veel meer kleinere maten.

H&M is perfect voor goedkope kleding die er niet helemaal rampzalig uitziet. Het gaat alleen niet zo lang mee en het past nooit helemaal perfect. Maar als je een klein budget hebt en toch nieuwe kleding wil kopen is het een uitkomst. Op korte termijn dan alleen,, de H&M broeken gaan nooit langer dan een jaar mee en bij sommige kleding is het toch heel erg handig als je enigzings met naald en draad kan omgaan. .
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:13:12 #36
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_29171587
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:23 schreef Marloes het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de h&m eigenljk best slecht, 'k heb een shirtje en na 1 keer wassen ging hij al pillen zag hij er verwassen uit
Net zoals een vestje, beetje jammer
wtf, pillen?!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:15:07 #37
57434 Marloes
Digital Love
pi_29171644
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:13 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

wtf, pillen?!
ja, van die kleine pluisjes erop..
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29564848
Voor de geïnteresseerden, een deel van de nieuwe Divided collectie staat op de site van de H&M. Tevens kun je een kortingsbon uitprinten waarmee je 10% korting krijgt op Divided items .
pi_29564967
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:15 schreef Marloes het volgende:

[..]

ja, van die kleine pluisjes erop..
goh daar heb ik echt nog nooit last van gehad met spullen van de h&m?

meestal krijg ik zoiets pas na intensief dragen en dan bijv onder de armen
(schuren volgens mij)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:29:04 #40
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_29584999
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:44 schreef schatje het volgende:
Voor de geïnteresseerden, een deel van de nieuwe Divided collectie staat op de site van de H&M. Tevens kun je een kortingsbon uitprinten waarmee je 10% korting krijgt op Divided items .
Kan je met 1 bon nu korting krijgen op bijv 3 items tegelijk, of echt maar op 1?? Ik kan er niet echt wijs uit worden op de site?
Of niet soms?
pi_29587647
Ik vind er eigenlijk niet zoveel aan, aan die collectie. En wat een baggersite...
pi_29597814
Ze hebben hier altijd van die fijne basic dingen.
Whatever I want.
pi_29597864
van de week even een zwart polo'tje gehaald bij de H&M in New York.
pi_29600443
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 18:29 schreef Ri-Klain het volgende:
Kan je met 1 bon nu korting krijgen op bijv 3 items tegelijk, of echt maar op 1?? Ik kan er niet echt wijs uit worden op de site?
Op de bon staat "10% korting op de hele divided collectie". Lijkt me dat het dan niet uitmaakt hoeveel items je koopt.
amokaapjeeh O+
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:15:09 #45
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_29608928
Relaxed! printen dannn
__-*-__
pi_29691836
quote:

Goed nieuws voor de heren. Je nette pak hoef je voortaan niet meer te kopen in stijve winkels met opdringerig personeel, want H&M introduceert nog dit najaar een uitgebreide pakkencollectie.
Man Modern Classic presenteert stijlvolle broeken, colberts, shirts en stropdassen tegen een H&M prijs. Flanel wordt het helemaal dit najaar en is daarom verwerkt in bruine, zwarte, grijze en krijtstreep pakken. Verder zijn er volop wol en tweedstoffen gebruikt. Hip is een shirt en stropdas in dezelfde kleur. Natuurlijk ontbreken ook de chique accessoires als zakdoeken en riemen niet.

Model voor de herencampagne van H&M is niemand minder dan de Spaanse stervoetballer Luis García van Liverpool. Kijk, en dat is dan weer leuk voor de meiden! (AS)
bron

Dat pak rechts ziet er op het eerste oog goed uit. Zo mag ik mannen graag zien in het pak. Dat grijs colbert jasje vind ik vreselijk .
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:07:07 #47
80791 crew  Paul
pi_29691888
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:05 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Dat pak rechts ziet er op het eerste oog goed uit. Zo mag ik mannen graag zien in het pak. Dat grijs colbert jasje vind ik vreselijk .
cool, heb net een nieuw pak nodig
pi_29694832
Hm, die pakken kunnen best interessant zijn. Even in de gaten houden. Maar flanel?
pi_29695086
Vandaag weer goed geslaagd bij de Hennes. Groene ribbroek, bruine broek en een blauw tuniekje met borduursels. Allemaal van de LOGG collectie. Normaal koop ik daarvan alleen sportkleding maar nu hing er toch veel leuks tussen (itt de gewone damescollectie).
pi_29786004
En ja, ik heb alweer een H&M nieuwtje .
quote:
H&M denim

Van tweed en flanel naar jeans; na de introductie van hun uitgebreide pakkencollectie gaat H&M op de grote denim tour.
H&M denim bestaat uit meer dan honderd uiteenlopende modellen voor zowel vrouwen als mannen, dus keuze genoeg! Naast de verschillende wassingen en tinten, ligt onze focus op de A-lijst naam gekoppeld aan deze collectie. De Zweedse highstreet keten schakelt David LaChapelle, dé man achter de lens, in voor een eyecatching reclamecampagne met de bijbehorende aandacht.

Een aantal ontwerpen van H&M denim hangen al in de winkels, de rest volgt in september. (NMH)
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')