Bronquote:'Interesse H & M in Geleen'
Marlous Flier
Geleen - Modewinkel Hennes & Mauritz heeft serieuze interesse om een vestiging te openen in het centrum van Geleen. De eerste gesprekken over een winkel in de nieuwbouw op de plek van het voormalige Vroom & Dreesmann-blok zijn gaande.
Dat zegt directeur N.Eurlings van projectontwikkelaar en vastgoedconcern 3W in Maastricht. ,,Het ziet er goed uit'', zegt hij. Zijn verwachting is dat in september of oktober meer duidelijk moet zijn over een Geleense zaak van het Zweedse bedrijf. Hennes & Mauritz zelf ontkent dat sprake is van plannen in Geleen, maar volgens Eurlings zijn er wel degelijk gesprekken geweest en is er interesse geuit.
Volgens hem is ook de komst van een Xenos-filiaal zo goed als zeker. Maar ook die winkel zegt geen concrete plannen in Geleen te hebben. Hetzelfde geldt voor C&A. Het concern ontkent terug te keren naar Geleen, maar volgens Eurlings heeft het bedrijf al maanden geleden kenbaar gemaakt interesse te hebben in een nieuwe zaak. Of die er ook echt komt is nog niet duidelijk, maar Eurlings zegt dat 3W nog altijd 'regelmatig contact' heeft met C&A.
[offtopic] Feli!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:54 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik was er vanmiddag even.. maar kon zo snel niets vinden (kwam ook doordat ik haast had).
Misschien zondag even kijken weer, heb tenslotte iets te vieren (bachelordiploma psychologie gehaald) en dan mag ik mezelf wel even trakteren!![]()
Bij mij is het juist andersom. Veel past mij, behalve de lingeriequote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:39 schreef Myra het volgende:
H&M...wat zal ik er eens over zeggen...NOOIT en NEVER past mij daar iets (lingerie uitgezonderd), grmblHet is altijd óf veel te lang óf veel te wijd
Maar ze hebben er wel hele lieve en sexy lingerie
, leuke sieraden en tassen en brillen enzo
![]()
Ik kan je garanderen dat ik echt niet overdrijf. Laatst nog in de H&M geweest in de vestiging tegenover Waterstone's (als ik het goed heb) en daar liep weldegelijk een meisje met een rosegekleurd kapsel en een zwart tshirt met een tekst erop over hoe satan terug zou komen op aarde. (inclusief pentagram en omgekeerd kruis) En ja, het had ook een H&M naambordje op, dus ze werkt daar absoluut.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:52 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet zeker, maar volgens mij moet het personeel van de H&M altijd iets van kleding dragen wat bij henzelf vandaan komt. Ik heb daarom het idee dat je een beetje overdrijft.
Zeg ook niet dat ik er last van heb, maar als ik weer eens achter mijn meisje aanhobbel om de neiuwe aankopen te keuren, dan ga je op een gegeven moment letten op dat soort dingen. Zeg ook niet dat iedereen er zo bijloopt.... Echter het percentage "opvallende" mensen is duidelijk hoger bij de H&M dan bij andere vergelijkbare winkels, ook in A'dam.quote:Verder let ik er zelf niet zo op. Zolang ik maar vriendelijk en snel als klant wordt behandeld, vind ik alles best.
In Amsterdam in die H&M met die kelder met jongens kleding loopt een meisje met een soort bobkapsel, blauw en dan nog een paar sprietjes heel lang haar, zwart.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:28 schreef The_stranger het volgende:
Vraag me wel af wat voor een personeelsbeleid ze hebben bij de H&M (A'dam). Stap eens een H&M binnen in A'dam en 90% van de winkelbedienden zitten in de alternatieve hoek. (punk, gothic, extreem homo, satanisme). Nu is A'dam best een cluster van wat alternatievere jonge mensen, echter het begint me nu echt op te vallen, elke keer als ik er naar binnen stap loop ik weer tegen een paarsbehaarde, met satanskreten behangen gothic op.
niet dat ik er iets op tegen heb, maar het begint me nu zo op te vallen, hebben jullie dat ook, of is dat slechts alleen in Amsterdam?
Wehe. Voor de mannenafdeling in Tilburg daarentegen geldt het tegenovergestelde; ik was laatst in Utrecht en daar hadden ze nagenoeg niets, terwijl die in Tilburg echt het meest uitgebreide assortiment heeft dat ik ooit bij een H&M heb gezien. Dat vind ik vreemd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:51 schreef SEMTEX het volgende:
Het viel me op, toen ik in A'dam was, dat de Amsterdamse H&M op de kalverstraat veel hippere, apartere kleding had dan bijv. die in Eindhoven. Alsof er echt alleen maar kutboeren in Brabant wonen. Ik moet vaker naar die A'damse H&M toe
ja idd ik kom dus altijd in Utrecht en daar hebben ze dus nix leuks hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wehe. Voor de mannenafdeling in Tilburg daarentegen geldt het tegenovergestelde; ik was laatst in Utrecht en daar hadden ze nagenoeg niets, terwijl die in Tilburg echt het meest uitgebreide assortiment heeft dat ik ooit bij een H&M heb gezien. Dat vind ik vreemd.
Ik vind inderdaad dat dames er beter terecht kunnen dan mannen. Maar das eigenlijk overal zo. Wel een prima winkel!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:22 schreef Doagere het volgende:
Prima winkel, jammer dat het vrijwel allemaal dezelfde soorten broeken hebben.. Althans voor jongens.
En ik hou niet eens van printjesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik had een zwart jurkje gekocht van de 50% korting maar die zat toch niet helemaal mooi dus weer geruild
Ik heb wel een groen shirtje en een wit blousje gekocht!
Foto's komen er aan
Maar ze hebben juist wel veel meer kleinere maten.quote:
wtf, pillen?!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:23 schreef Marloes het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de h&m eigenljk best slecht, 'k heb een shirtje en na 1 keer wassen ging hij al pillen zag hij er verwassen uit
Net zoals een vestje, beetje jammer
goh daar heb ik echt nog nooit last van gehad met spullen van de h&m?quote:
Kan je met 1 bon nu korting krijgen op bijv 3 items tegelijk, of echt maar op 1?? Ik kan er niet echt wijs uit worden op de site?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:44 schreef schatje het volgende:
Voor de geïnteresseerden, een deel van de nieuwe Divided collectie staat op de site van de H&M. Tevens kun je een kortingsbon uitprinten waarmee je 10% korting krijgt op Divided items![]()
![]()
.
Op de bon staat "10% korting op de hele divided collectie". Lijkt me dat het dan niet uitmaakt hoeveel items je koopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:29 schreef Ri-Klain het volgende:
Kan je met 1 bon nu korting krijgen op bijv 3 items tegelijk, of echt maar op 1?? Ik kan er niet echt wijs uit worden op de site?
bronquote:
Goed nieuws voor de heren. Je nette pak hoef je voortaan niet meer te kopen in stijve winkels met opdringerig personeel, want H&M introduceert nog dit najaar een uitgebreide pakkencollectie.
Man Modern Classic presenteert stijlvolle broeken, colberts, shirts en stropdassen tegen een H&M prijs. Flanel wordt het helemaal dit najaar en is daarom verwerkt in bruine, zwarte, grijze en krijtstreep pakken. Verder zijn er volop wol en tweedstoffen gebruikt. Hip is een shirt en stropdas in dezelfde kleur. Natuurlijk ontbreken ook de chique accessoires als zakdoeken en riemen niet.
Model voor de herencampagne van H&M is niemand minder dan de Spaanse stervoetballer Luis García van Liverpool. Kijk, en dat is dan weer leuk voor de meiden! (AS)
cool, heb net een nieuw pak nodigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:05 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Dat pak rechts ziet er op het eerste oog goed uit. Zo mag ik mannen graag zien in het pak. Dat grijs colbert jasje vind ik vreselijk.
bronquote:H&M denim
Van tweed en flanel naar jeans; na de introductie van hun uitgebreide pakkencollectie gaat H&M op de grote denim tour.
H&M denim bestaat uit meer dan honderd uiteenlopende modellen voor zowel vrouwen als mannen, dus keuze genoeg! Naast de verschillende wassingen en tinten, ligt onze focus op de A-lijst naam gekoppeld aan deze collectie. De Zweedse highstreet keten schakelt David LaChapelle, dé man achter de lens, in voor een eyecatching reclamecampagne met de bijbehorende aandacht.
Een aantal ontwerpen van H&M denim hangen al in de winkels, de rest volgt in september. (NMH)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |