Een van hun mooiste nummersquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:05 schreef peaceman het volgende:
Given to fly had bovendien niet echt misstaan op Ten.
Januari vorig jaar (quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:03 schreef nozem het volgende:
Overigens staan op Vs. nummers die het niveau van Ten overstijgen. Ik doel op een 'Rearviewmirror' en een 'Eldery woman behind the counter in a small town'.
Ik ga toch voor Yield. Wat een flow gaat er door deze cd heen. Waar de voorgaande cd's van PJ het soms aflieten, is deze cd een perfecte afspiegeling van rustige nummers en af en toe een stevige rock song. Het album begint krachtig met "Brain of J." en eindigt met een rustige gitaar(pop)liedje "All those yesterdays". Daar tussen in word je meegezogen in de schwung van Pearl Jam! Voor mij geen twijfel mogelijk - ik ga voor Yield.quote:
Sterker nog, VS. is imho een veel beter album dan Ten. De productie is "vetter", de nummers gewoon weg rauwer en vind het een beter gebalanceerde plaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:03 schreef nozem het volgende:
Overigens staan op Vs. nummers die het niveau van Ten overstijgen. Ik doel op een 'Rearviewmirror' en een 'Eldery woman behind the counter in a small town'.
Yep, vind ik ook. Vs. heeft de tand des tijds imo ook een stuk beter doorstaan dan Ten, qua productie en compositie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Januari vorig jaar (!) zei ik hier ook al iets soortgelijks.
Vs. Is gewoon de beste PJ.![]()
Ik stem op Corduroy als beste nummer.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:12 schreef ralfseltje het volgende:
(RVM (nou ja, een van de beste iig))
Waar heb je die vandaan, klinkt intressantquote:Op maandag 6 maart 2006 21:49 schreef TAV74 het volgende:
Mei wordt een lekker maandje, nieuwe Tool en als bonus ook nog de nieuwe PJ. Als ik ze beide nu ook nog live zie dit jaar kan er weinig meer mis
Oh ja: Persoonlijk album top 3:
1. No code
2. Yield
3. Vs.
Heb laatst mijn vinylcollectie aangevuld trouwens, Heb nu Ten, Vs, Vitology en No Code. Vooral No Code klinkt fantastisch op plaat, aanrader!
Oke, welke zes van VS zijn goed dan? En van Ten moet release dan "slecht" zijn?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:00 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
zeveraars die zonodig Ten niet op 1 willen zetten omdat te voor de hand liggend is...Ik prefereer toch een liever een album waarvan 10 van 11 nummers klasse(en dan bedoel ik bovengemiddeld) ipv 6 (VS), 4(Vitalogy), 2 (No Code, 3(Yield), 1(Binaural), 3(Riot Act).
En dan boeit die jaren 80 hardrock productie mij geen biet, en bovendien was Vedder Stem stukken beter dan tegenwoordig, waarmee ik niet wil zeggen dat PJ tegenwoordig kut is.!! Mara nee, qua niveau per album overtreffen ze nog altijd die overhypte artic Monkeys, belle and sebastian, en andere a-ritmische en a-melodieuze rockgroepjes
Ik heb Gezegd...![]()
Ten
VS (beste song Leash en niet altijd RVM, verdomme....)
Vitalogy
en...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:04 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Oke, welke zes van VS zijn goed dan? En van Ten moet release dan "slecht" zijn?
quote:4(Vitalogy), 2 (No Code, 3(Yield), 1(Binaural), 3(Riot Act).
smaken mogen verschillen, dus ja, OKquote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ten: Deep is niet slecht maar voorligt voor mij lager dan de gemiddelde PJ song.
VS: Leash, RVM, Daughter, GO , Animal, Indifference....shit shit W.M.A.=7 na ja
vitalogy: Nothingman, betterman, corduroy, Immortality
No Code, In my Tree, Present Tense
Yield, In Hiding, MFC, Given to Fly,
Binaural: Light Years
Riot Act: Love Boat Captain, Green Disease, Thumbling my Way
OK?
Uuhh maar dit snap ik dan weer niet, waarom zijn mensen die Ten niet boven aan zetten zeveraars? Waarom wordt je zo defensief? Er is toch door meerdere mensen uitgelegt waarom ze Ten niet het beste album vinden? (Productie, balans van de nummers enz enz) Ik vind het mooi dat jij Ten het beste vind en ook (bijna) alle nummers van Ten klasse vind.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:00 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
zeveraars die zonodig Ten niet op 1 willen zetten omdat te voor de hand liggend is...![]()
Lekker nummertje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:51 schreef Pixm het volgende:
World Wide Suicide is nu te downloaden op www.pearljam.com
* Semisane slaps Schuldige_Omstander around a bit with a large trout.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:55 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ik vind zeveraars gewoon een leuk woord om te gebruiken en wat olie op het vuur te gooien.
Beetje weinig data, zullen er wel meer worden....of ze doen 1 leg in de states, gaan dan naar Europa en dan weer naar de States wellicht?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef Klingon het volgende:
En de gelekte infomatie over de eerste leg van de Pearl Jam tour in de VS hierrrrr. Ze touren dus iig tot en met 3 juni in de VS.
Maar dat je daarbij ook nog eens B&S de grond in trapt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:55 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ahh zeveraars, de gemiddelde PJ fan is te pruimen. Ik vind zeveraars gewoon een leuk woord om te gebruiken en wat olie op het vuur te gooien. Zo vind ik VS ook heerlijk omdat het wat losser en minder beladen is als Ten.
Je kunt hem gratis downloaden. Ik vinnem wel vet,btw en ik zit pas bij 1 minuut ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:08 schreef bupatH het volgende:
Iemand een mirror voor die single ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |