quote:Pearl Jam announced today that they will release their highly anticipated, self-titled, eighth studio album on May 2nd through J Records. Pearl Jam's new album marks the band's first studio release in nearly four years and their first in partnership with J Records.
The album was produced and mixed by Adam Kasper and Pearl Jam at Studio X in Seattle. Check back here for tracklisting and tour dates!
mhwa ze gaan die galbak verbouwen voor een paar miljoen heh zodat het ehr niet meer zo galt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou wel jammer zijn, ArenA.
Met welke reden werd Pearl Jam gedraaid dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:58 schreef Mark het volgende:
Gisteren een stukje gehoord bij De Wereld Draait Door, klonk stevig
Dat sowieso, maar ik denk dat dat toch een stukje te groot is....quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou wel jammer zijn, ArenA.
Nou, ik denk dat genoeg mensen die Pearl Jam nog nooit gezien hebben zeker nog een keer een echt Pearl Jam concert willen meemaken. De laatste keer was op Pinkpop (Ahoy optreden ging immers niet door) en daarvoor 1996...quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik denk dat dat toch een stukje te groot is....
Daar heb je gelijk in, maar (even buiten de t*ringbak die het al is) 50.000quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat genoeg mensen die Pearl Jam nog nooit gezien hebben zeker nog een keer een echt Pearl Jam concert willen meemaken. De laatste keer was op Pinkpop (Ahoy optreden ging immers niet door) en daarvoor 1996...
aech niequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
failed to render the filequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=112 hier kun je het fragment van DWDD terugkijken. Het zit fragment zit rond de 6de minuut. Het klinkt een beetje als Danko Jones
Of Offspring met Come out and play...quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het klinkt een beetje als Danko Jones
Over het optreden dat afgelast was in Ahoy in 2000: staankaarten waren toen binnen 10 minuten uitverkocht! En het concert ook niet veel later...quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
*ugh* BS *ugh*quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:12 schreef purple_pearl het volgende:
Over het optreden dat afgelast was in Ahoy in 2000: staankaarten waren toen binnen 10 minuten uitverkocht! En het concert ook niet veel later...
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:53 schreef Ilona10 het volgende:
Ik heb die lijst met concerten (waaronder de arena) al een tijd geleden gezien, maar die is dus fake!
In Italië stond vandaag in de krant dat ze de "Arena di Verona" voor half september (de 17e?)
hebben geboekt.
En dan inderdaad die geruchten van een festival in Engeland.
7 Maart weten we meer. Ten Club vertelde dat we ons "membership" moesten updaten!
Kan niet wachten!!!!!!!!!
Nieuwe album tracklist:
01 Pearl Jam: Life Wasted
02 Pearl Jam: World Wide Suicide
03 Pearl Jam: Comatose
04 Pearl Jam: Severed Hand
05 Pearl Jam: Marker In The Sand
06 Pearl Jam: Parachutes
07 Pearl Jam: Unemployable
08 Pearl Jam: Big Wave
09 Pearl Jam: Gone
10 Pearl Jam: Wasted Reprise
11 Pearl Jam: Army Reserve
12 Pearl Jam: Come Back
13 Pearl Jam: Inside Job
![]()
een demo ja!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:37 schreef Vitalogy het volgende:
Op de B-kant van de kerstsingle staat ook een nummer Gone ziet ik.
Edit:
Dat is dus de demo versie.
shallowquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:49 schreef nozem het volgende:
Pearl Jam is natuurlijk een heel goede band, al hebben ze hun debuut nooit meer overtroffen. Dat moet toch een beetje steken lijkt me.
Last Kiss was toch de grootste hit die ze gehad hebben in Amerikaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
shallow
Vind jij dat of omdat ze geen grote hit meer hebben gehad in de labiele oogjes van het volk?
Nee, dat vind ik. Ik ken al hun albums en ik vind Ten gewoon veruit het beste album met de sterkste nummers. Vs, Vitalogy en Riot Act zijn bijvoorbeeld ook uitstekende albums, met nummers die het niveau van Ten halen danwel benaderen, maar Ten is gewoon een regelrecht meesterwerk dat geen enkel zwak moment kent.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
shallow
Vind jij dat of omdat ze geen grote hit meer hebben gehad in de labiele oogjes van het volk?
Wat vind je 15 jaar na dato van de productie van Ten?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik. Ik ken al hun albums en ik vind Ten gewoon veruit het beste album met de sterkste nummers. Vs, Vitalogy en Riot Act zijn bijvoorbeeld ook uitstekende albums, met nummers die het niveau van Ten halen danwel benaderen, maar Ten is gewoon een regelrecht meesterwerk dat geen enkel zwak moment kent.
Ik had bepaalde gitaarsolo's liever wat 'vetter' willen hebben, wat meer op voorgrond. Verder stoor ik me niet echt aan de productie van dat album.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat vind je 15 jaar na dato van de productie van Ten?
Ik zou het wel eens willen horen als het met de huidige maatstaven geproduceerd zou worden. Op Rearviewmirror staan wat nieuwe mixen en die klinken al wat beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik had bepaalde gitaarsolo's liever wat 'vetter' willen hebben, wat meer op voorgrond. Verder stoor ik me niet echt aan de productie van dat album.
Jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |