abonnement Unibet Coolblue
pi_152607
Kan iemand mij vertellen of Pearl jam maandag in de ahoy speelt of dat het nu afgelst is.
bedankt niels
  zaterdag 1 juli 2000 @ 20:35:00 #2
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_152608
afgelast...
Ik ga naar huis.
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:40:50 #3
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_3338592
He een oud Pearl Jam Topic. Hierbij breek ik weder in en mijn stelling is zijn er nog meer bands die meer dan 40 fantastische nummers gemaakt hebben.?

En begin nu niet over de Beetles want dat is een grove leugen.

[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:42:26 #4
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_3338612
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:40 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
He een oud Pearl Jam Topic. Hierbij breek ik weder in en mijn stelling is zijn er nog meer bands die meer dan 40 fantastische nummers gemaakt hebben.?

En begin nu niet over de Beetles want dat is een grove leugen.


Waarom hou je je mond niet gewoon?
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:48:41 #5
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_3338699
Omdat ik praatziek ben, en ervan hou mensen te irriteren iedereen heeft een hobby nodig, laat mij eens per week mijn gang dan kan jij weer de rest van de week, maand en de volgende 30 jaar achter een computer blijven hangen.

Bovendien is het nu tijd voor mijn dagelijkse shot endorfine, dus lang zal dit niet meer duren Tot volgende week E**el

[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:54:07 #6
13973 ranja
image means nothing
pi_3338788
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:40 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Hierbij breek ik weder in en mijn stelling is zijn er nog meer bands die meer dan 40 fantastische nummers gemaakt hebben.?
Sonic youth.
  donderdag 28 februari 2002 @ 17:17:25 #7
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_3339088
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:40 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
En begin nu niet over de Beetles want dat is een grove leugen.
de Beetles ken ik niet, maar als je soms de Beatles bedoelt heb je groot gelijk aangezien die wel meer dan 100 fantastische nummers hebben gemaakt.
  donderdag 28 februari 2002 @ 17:35:19 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3339305
*zucht* jammer dat t een oud topic is.. Als ik naar een concert van een band graag wil is t wel Pearl jam Mij vraagt zich af zal t ooit nog lukken? *snif*
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_3339349
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 17:35 schreef Machiel het volgende:
*zucht* jammer dat t een oud topic is.. Als ik naar een concert van een band graag wil is t wel Pearl jam Mij vraagt zich af zal t ooit nog lukken? *snif*
Ik ben het ermee eens!... Het lijkt me een fantastische ervaring een keer een optreden van pearl jam bij te wonen!..
Het is echt een zeer goede band!
Er
is
nochtans
H O O P
  donderdag 28 februari 2002 @ 17:47:01 #10
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_3339421
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 17:39 schreef n00fer het volgende:

[..]

Ik ben het ermee eens!... Het lijkt me een fantastische ervaring een keer een optreden van pearl jam bij te wonen!..
Het is echt een zeer goede band!


Jahoor en ik zou ze gaan zien op Werchter, maar ja de dag ervoor gebeurde die ramp op Roskilde dus dat ging mooi niet door
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_3340006
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 17:35 schreef Machiel het volgende:
Als ik naar een concert van een band graag wil is t wel Pearl jam Mij vraagt zich af zal t ooit nog lukken? *snif*
Ik zou er maar niet op rekenen dat dit zal gebeuren de eerstkomende jaren.
Genoeg is genoeg, wat jullie allemaal bezighoudt is al droevig genoeg!
pi_3340671
Pearl Jam roelt.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_3340702
2 nieuwe albums van Pearl Jam


Dit jaar nog verschijnen twee albums van Pearl Jam. De groep werkt momenteel in Seattle aan haar zevende studio album. Adam Kasper is producer, hij zat in 1994 ook achter de knoppen voor het album Vitalogy. Naast het nieuwe studio album komt er ook nog een verzamelcd uit met rariteiten van de grungerockers.

YoU aRe ThA mOtHeRf*cKiNg AnTiChRiSt! -|-
  zaterdag 2 maart 2002 @ 00:14:26 #14
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3356946
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:35 schreef ianweeks het volgende:

[..]

Ik zou er maar niet op rekenen dat dit zal gebeuren de eerstkomende jaren.


Doe ik ook niet maar blijf wel hopen

Dat van die nieuwe albums las ik ook net in de Sony-nieuwsbrief:

quote:
PEARL JAM WIL TWEE NIEUWE ALBUMS UITBRENGEN.
Op de officiële website heeft Pearl Jam laten weten dat de groep dit jaar twee albums wil uitbrengen. In thuishaven Seattle is Pearl Jam inmiddels begonnen aan de opnamen van een nieuw studioalbum, terwijl ook een rariteitenalbum moet verschijnen. Op de website staat te lezen dat de opnamensessies erg goed verlopen en dat er keihard gewerkt wordt. Het is echter nog te vroeg om over releasedata te spreken. Tijdens een solo-optreden dat Eddie Vedder onlangs in L.A. gaf speelde de zanger al de nieuwe nummers "Brokenhearted", "Can't Keep", "You're True" en "Thumbing My Way".
http://www.pearljam.com
Altijd gaaf om te horen zeker na het Roskilde-drama dat er toch weer een album in de maak is Die rariteiten lijken me opzich wel geinig maar zou t niet los kopen wel als t samen met het gewone album verkocht wordt. Leukste rariteit blijft toch bugs denk ik trouwens
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_3370626
ja alleen jammer dat het nooit meer als vroeger word Ten was het beste van hun tot nu toe.
pi_3375396
quote:
Op zondag 03 maart 2002 15:44 schreef LinsJ het volgende:
ja alleen jammer dat het nooit meer als vroeger word Ten was het beste van hun tot nu toe.
Onzin... Iedereen roept maar dat Ten zo verschrikkelijk goed is en volgens mij negeren ze de rest gewoon.

No Code bijvoorbeeld is minstens zo mooi.
Ben ik nou gewoon gek ofzo?

  zondag 3 maart 2002 @ 23:07:55 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3376375
Idd en zeker Vs. en Vitalogy echte meesterwerkjes hoor en Binaural vind ik ook wel erg lekker!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  Moderator zondag 3 maart 2002 @ 23:31:35 #18
18653 crew  D.
pi_3376632
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 17:47 schreef ullie het volgende:

[..]

Jahoor en ik zou ze gaan zien op Werchter, maar ja de dag ervoor gebeurde die ramp op Roskilde dus dat ging mooi niet door


Vrienden van mij waren daar, ik lag toen ziek in bed, maar met kaartjes voor de maandag daarna, wanneer ze in Ahoy zouden komen, hopende dat dat wel door zou gaan.
Helaas hebben ze toen hun hele tour gecanceld.
Ik heb ze in, geloof ik, 1992 op pinkpop gezien, daarna 2 keer Ahoy gemist, 1 keer door verhuizing, een andere keer zou ik moeten werken in Ahoy, bij het concert.
Werd ik de avond ervoor afgebeld omdat er minder mensen nodig waren, en kon ook niet als reserve mee.
Al met al dus 3 keer gemist, maar er is nog hoop.
pi_3376739
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:40 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
He een oud Pearl Jam Topic. Hierbij breek ik weder in en mijn stelling is zijn er nog meer bands die meer dan 40 fantastische nummers gemaakt hebben.?

En begin nu niet over de Beetles want dat is een grove leugen.


Metallica, Slayer, Queen, Marduk, Big Country, Dire Straits, Morbid Angel. onder andere.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_3378162
quote:
Op zondag 03 maart 2002 22:04 schreef Theeboon het volgende:

[..]

Onzin... Iedereen roept maar dat Ten zo verschrikkelijk goed is en volgens mij negeren ze de rest gewoon.

No Code bijvoorbeeld is minstens zo mooi.
Ben ik nou gewoon gek ofzo?


Met een complete Pearl Jam verzameling (behalve die 317 live cd-tjes ) in de kast moet ik toegeven dat ik "Ten" ook wel het hoogtepunt vind. De rest is zeker niet slecht, erg goed zelfs, maar op "Ten" klopt gewoon alles. De nummers afzonderlijk en het album als geheel.

Heb ze trouwens 1 keer live gezien, in '93 in Ahoy.

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_11588844
*kick*
Ik vraag me af wanneer deze band weer eens naar Europa komt. Wie het weet mag het zeggen!
pi_14086857
Overigens: de bootleg State College, Pennsylvania may 3rd 2003 heerst echt!! 39 nummers!

(er zijn trouwens ook bootlegs met meer dan 50 nummers)

  dinsdag 13 april 2004 @ 19:41:18 #23
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_18399509
gaan die nog iets uitbrengen aan het einde van dit jaar? Het is dan al weer 2 jaar sinds Riot Act en bovendien heeft oppermalloot George w Boef weer genoeg valse streken uitgehaald om de heer Vedder van een hoop inspiratie te voorzien.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:44:24 #24
56951 Najra
---------------
pi_18399591
Heb je Lost Dogs niet?

De actuele geruchten zijn overigens dat ze of een kleine tour gaan aankondigen of anders de studio induiken. Maar geruchten zijn zoals ze zijn geruchten totdat het bekend wordt gemaakt.

Poeh wat een wijsheid.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:47:52 #25
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_18399695
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:44 schreef Najra het volgende:
Heb je Lost Dogs niet?

De actuele geruchten zijn overigens dat ze of een kleine tour gaan aankondigen of anders de studio induiken. Maar geruchten zijn zoals ze zijn geruchten totdat het bekend wordt gemaakt.

Poeh wat een wijsheid.
Jawel , maar mijn honger naar uitstekende muziek is onstilbaar! Ach wat ben ik toch een schelm.
die kleine tour zou dan naar Europa moeten leiden, neem ik aan. want it's been awhile
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')