abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:35:26 #51
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_29058958
Via msn chat een dame leren kennen, klikte zo goed dat we na 5 maanden ofzo gingen samenwonen en zijn nu alweer ruim een jaar extreem gelukkig..
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
pi_29060860
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:18 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik ook via het Queenforum, maar dat bleek irl niet zo geslaagd te zijn. En dan druk ik me nog zacht uyt.
grappig dat Miss Universe/Miss Queenforum ineens kan veranderen in een karbonkel
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:01:55 #53
5673 heijx
Qui que boue
pi_29066895
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:55 schreef -pinguin- het volgende:
ik had ook een keer een date
toen ging ik haar ophalen in de auto
had ze een scheet in de auto gelaten
ik moest bijna kotsen, gelijk de ramen open gedaan
I feel chemistry here.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_29071687
paar keer gedate; met geen van allen nog contact paar waren wel leuk.
De laatste was echt erg trok geen bek open viel geen gesprek mee te beginnen dan stik dr maar in.

Hoop nog steeds op een ontmoeting met 1 persoon die me echt naar aan het hart licht maja.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:25:59 #55
3869 David
Drum the drums
pi_29072109
Gisteren eerste date met internetvlam... Ze was nog veel knapper dan ik me haar had voorgesteld op basis van foto's en het klikte ook echt goed.

We hebben geen seks gehad maar wel gezoend en wat manuele handelingen gedaan

Wat de toekomst brengt, zien we wel zeker
pi_29073048
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 01:56 schreef k_i_m het volgende:
Oh gelukkig. Hier kan ik nòg een keer mijn verhaal kwijt over die jongen die een kop kleiner bleek te zijn dan ik en zijn slaapkamer vol had staan met Transformers .
! jij doet dat vast nooit meer

internetdaten doe ik niet graag aan.. juist omdat het op msn zo goed klikt ben ik bang dat ik het verpest als ze me in het echt zien ik wil juist dan die goeie band bewaren dus ik ben niet verder gegaan als bellen
pi_29073630
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:14 schreef LoggedIn het volgende:

internetdaten doe ik niet graag aan.. juist omdat het op msn zo goed klikt ben ik bang dat ik het verpest als ze me in het echt zien ik wil juist dan die goeie band bewaren dus ik ben niet verder gegaan als bellen
Daar ben ik ook wel bang voor. Vooral omdat ik met de dates die ik gehad heb geen contact meer heb en in sommige gevallen vind ik dat wel jammer.
pi_29074331
3x waarvan 2x wel gezellig en 1x was echt verschrikkelijk,hij zei niks en zo saai....hij zou voor me koken,had ie ook gedaan maar we gingen het voor de tv opeten met eigen huis en tuin aan!!! (ik had t gelijk gehad).Maar het is met geen van 3e nooit serieus geworden.
01-08-2008
pi_29075019
1 keer uitgeweest via Love@Lycos na een tijdje chatten, nu na 3 jaar is het net uit

[ Bericht 7% gewijzigd door pino.in.disguise op 24-07-2005 01:07:59 ]
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  zondag 24 juli 2005 @ 00:43:05 #60
3869 David
Drum the drums
pi_29075070
Ik denk dat het eigenlijk best wel te vergelijken is met iemand leren kennen in een café.

Soms wordt het niks, soms ook wel. Er is geen fundamenteel verschil.
pi_29146160
quote:
Hilarisch.....strippen voor de cam.....ik wordt oud
then when you're naked,
pi_29146290
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:55 schreef -pinguin- het volgende:
ik had ook een keer een date
toen ging ik haar ophalen in de auto
had ze een scheet in de auto gelaten
ik moest bijna kotsen, gelijk de ramen open gedaan
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29146432
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:39:07 #65
101809 BObNL
Je bent top!
pi_29146612
1 x echt op helemaal niks uitgelopen niet mijn typ laten we maar zeggen

En er staat er 1 op de planning
Leuter mee!!
pi_29147335
Best wel wat mensen die een leuke date en meer er aan over hebben gehouden zeg, valt me mee
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_29148585
Aantal keer gedate met mensen die ik heb leren kennen via internet. Ik moet zeggen dat het echt wel zou kunnen werken, maar voor mij denk ik niet. Ik kan iemand nog zo leuk vinden met msnen/bellen/smsen, leuke foto's zien en zelfs op de cam zien. In reallife vielen ze tot nu toe allemaal toch een beetje tegen. Je creëert een beeld en deze is vaak toch anders dan je denkt. Iemand kan ontzettend leuke kletsen via msn, maar in het echt zo'n zeikerige stem hebben of kleiner/dikker zijn dan je dacht. Een foto is ook maar een moment opname en geloof me, iedereen stuurt zijn beste foto's waar de persoon op zomervakantie is, lekker bruin, uitgerust en gezond. Ik weet pas of er sprake kan zijn van een klik als ik iemand f2f ontmoet. Krijg ik kriebels als ik iemand in zijn ogen aankijk, voel ik mijn lichaam reageren, zie ik ons samen leuke dingen doen, etc.
Verder vind ik het nadeel dat je al zoveel aan elkaar vertelt en al zoveel van elkaar weet, dat als je eenmaal afspreekt het altijd een raar moment is. Je denkt iemand al redelijk goed te kennen en toch is de persoon die dan voor je staat helemaal nieuw.
Ik heb eerst de klik nodig en die kan ik niet krijgen via foto's of cam. Ik ben ook niet het type bij wie het moet groeien. Het is er of het is er niet en dan komt het ook niet meer. Maar ik heb er wel een paar hele goeie vrienden aan over gehouden en dat is ook veel waard en goeie vrienden hebben ook weer vrienden, dus....
pi_29148670
Owja, en een positief ding van internetdaten is dat je in contact komt met mensen, die je anders nooit zou ontmoeten of waarvan je anders een heel ander beeld zou hebben. Je leert mensen nu op een andere manier kennen en dat is wel erg leuk voor een diversiteit aan vrienden...
pi_29149833
Het kan wel degelijk. Vier 'Relaties' via het internet. De eerste duurde twee maanden en dat was niks, geen echte overeenkomsten en de sex zoog. De tweede duurde drie maanden, was helemaal geweldig, maar dat vond zij uiteindelijk niet... Was een flinke domper. Nummer drie duurde twee maanden en was leuk, de sex was super... Nummer vier duurt nu drie jaar en we hebben inmiddels samen een huis gekocht en zijn alweer dik een jaar getrouwd. Toppie hoor!
pi_29150298
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:54 schreef heksehiel het volgende:
Aantal keer gedate met mensen die ik heb leren kennen via internet. Ik moet zeggen dat het echt wel zou kunnen werken, maar voor mij denk ik niet. Ik kan iemand nog zo leuk vinden met msnen/bellen/smsen, leuke foto's zien en zelfs op de cam zien. In reallife vielen ze tot nu toe allemaal toch een beetje tegen. Je creëert een beeld en deze is vaak toch anders dan je denkt. Iemand kan ontzettend leuke kletsen via msn, maar in het echt zo'n zeikerige stem hebben of kleiner/dikker zijn dan je dacht. Een foto is ook maar een moment opname en geloof me, iedereen stuurt zijn beste foto's waar de persoon op zomervakantie is, lekker bruin, uitgerust en gezond. Ik weet pas of er sprake kan zijn van een klik als ik iemand f2f ontmoet. Krijg ik kriebels als ik iemand in zijn ogen aankijk, voel ik mijn lichaam reageren, zie ik ons samen leuke dingen doen, etc.
Verder vind ik het nadeel dat je al zoveel aan elkaar vertelt en al zoveel van elkaar weet, dat als je eenmaal afspreekt het altijd een raar moment is. Je denkt iemand al redelijk goed te kennen en toch is de persoon die dan voor je staat helemaal nieuw.
Ik heb eerst de klik nodig en die kan ik niet krijgen via foto's of cam. Ik ben ook niet het type bij wie het moet groeien. Het is er of het is er niet en dan komt het ook niet meer. Maar ik heb er wel een paar hele goeie vrienden aan over gehouden en dat is ook veel waard en goeie vrienden hebben ook weer vrienden, dus....
Je moet sowieso niet te lang chatten met iemand dan ga je al een eigen beeld creeeren van iemand en dan kan een date best tegenvallen denk ik.
Ik ga incognito door het leven..........
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:34:14 #71
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_29153361
internetdates zijn best oke
je moet het alleen denk ik (zoals een hoop mensen al zeggen) zo snel mogelijk doen als het 'klikt' online
en er niet teveel van verwachten

verder wel een leuke uitvinding
an urge to help mankind overcomes me
pi_29156994
quote:
Super! Kheb me rot gelachen
Woei!
pi_29157380
Hier het verslag van mij en een meid van maar liefst 23 jaar, lees van beneden naar boven:

thnxxx.....

Aan : Serena (NL57738556)
Van :x (X)
Datum : Woensdag 27 juli 2005 00:11.48
Onderwerp : RE: Reactie vanx

Okay, succes met de rest van je weinig inhoudelijke leven

Aan :x (X)
Van : Serena (NL57738556)
Datum : Woensdag 27 juli 2005 00:09.17

NeeH... soms.. MaaR Nu Nie!!!

Datum : Woensdag 27 juli 2005 00:08.22

En zou je het op je 23ste niet eens overwegen om misschien maar eens normaalxe gaanxypen?

NJaH MaaR iK BeN aLWeeRxe ouD VooR eeN SCooTeR He ...
MaaR DaT MsN KlOpT.. HeHeHe

Datum : Woensdag 27 juli 2005 00:02.05

Dat is een cultuur waarin mensen op een bepaalde manierxypen, Met de CAPS half aan. Waarin MSNEN de hoofdbezigheden zijn om een dagxe vullen, waarin er in het weekend op de scooter naar de locale dansschuur word gereden en daar worden de nodige breezahrs genuttigd, maag ook baccardi (cola)

Aan :x (X)
Van : Serena (NL57738556)
Datum : Woensdag 27 juli 2005 00:01.09

WaT Is BreeZaH-CulTuUr In GoDsNaAm?
pi_29157554
Tering zeg

En ze was serieus 23?
then when you're naked,
pi_29157689
1 x gedaan, leuke meid, paar maanden wat gehad. Wel een beetje 'weird' om via internet af te spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')