Ik zei al tegen Bob, zal vast Mar iii se zijn oid.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
maa-rie-se
of
maa-rie-suh
of
hey-jij-daar
Dat ik je wil neuken.quote:
1.78 ook goed?quote:
8cm groter, is dat een probleem?quote:
Qua lichaamslengte toch?quote:
Verhip wij zijn even langquote:
Wat passen wij dan heerlijk bij elkaar qua lengte.quote:
Oh je snapt hem niet.quote:
Ga met Maryse sjanssen, ja.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat passen wij dan heerlijk bij elkaar qua lengte.![]()
quote:
Hij staat hier al klaar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:34 schreef MaRySe het volgende:
IK DOE DEEL 29! HA!
Och germ. Moet ik je troosten?quote:
Het is een mooi meid, dus waarom niet?quote:
Nu 2 keerquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zagen we al eens voorbij komen
Ja, maar je kreeg er een vette scratchtable bijquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb liever een Big Mac menu met nog eens kip nugguts
grote mannen menu
We kijken wel wie eerder isquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij staat hier al klaar.TT in overleg met BObNL.
uuh..nee, volgens de GGD ben ik uitgegroeidquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een late groeier
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef Eix het volgende:
Mensen, zoek dekking. Brechtje kwam net on op msn, t zal dan ook niet lang duren voordat de zweep weer door dit topic komt.
Dan zou ik ook zo'n Vet Happymeal menu gaan!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, maar je kreeg er een vette scratchtable bij.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, maar je kreeg er een vette scratchtable bij.
Ja, ik ben ook altijd laat met alles.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een late groeier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |