Ook niet zo moeilijk natuurlijk. Je kunt alle rugzakken wel controleren, maar een bom verstop je net zo goed in een broodtrommel. Het is niet alsof een wekker en een paar staven dynamiet in een rugzak een bom zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef mouzzer het volgende:
Alleen detonators ontploft, misschien een test of waarschuwing dat ze het nogsteeds kunnen ondanks alle beveiliging.
Dat denk ik niet, als ze het nog kunnen dan doen ze het ook metteen goed.quote:Alleen detonators ontploft, misschien een test of waarschuwing dat ze het nogsteeds kunnen ondanks alle beveiliging.
Stond al op CNNquote:
quote:"He said a man was carrying a rucksack and the rucksack suddenly exploded. It was a minor explosion but enough to blow open the rucksack.
"The man then made an exclamation as if something had gone wrong. At that point everyone rushed from the carriage."
ja jij bent een typisch geval van IKKE IKKE IKKE...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef P8 het volgende:
ben ik nou echt de enige die dit allemaal geen reet uit maakt?
Drie Nokia's in de metro, één in een bus. Een aanslag door militante Finnen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:11 schreef Remzz het volgende:
Allemaal erg vaag dus, er is iets ontploft in iemand zijn rugzak.... Ja dat kan ook een Nokia telefoon ofzo zijn...
Het is ook altijd hetzelfde met die kut Finnen he.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Drie Nokia's in de metro, één in een bus. Een aanslag door militante Finnen?
Zo is het maar net! Finland!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde met die kut Finnen he.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Drie Nokia's in de metro, één in een bus. Een aanslag door militante Finnen?
en mocht het wel een aanslag zijn, zijn de daders toch happy..want het is meteen wereld nieuwsquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:11 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, als ze het nog kunnen dan doen ze het ook metteen goed.
Ik denk eerder dat dit weldegelijk een echt aanslag is maar dat hij of mislukt is door onkunde van de terroristen zelf, of misschien zijn ze geraakt door agenten in burger die het net op tijd zagen.
Bommen waren te zwaar, ze hebben alleen de ontsteking meegenomen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde met die kut Finnen he.![]()
Ik dacht dat jij je haat jegens moslims al jaaaren terug opgedaan had.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het zullen wel weer moslims zijn.
ik begin een beetje heel erg schijtziek van moslims te worden.
Straks staan ze weer op het nieuws "ja kijk nou, weet je, ik kan het goed begrijpen dat dit gebeurd, maar ik keur het niet goed hoor"
Het zorgt idd weer voor angst en onrust in de samenlevingquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en mocht het wel een aanslag zijn, zijn de daders toch happy..want het is meteen wereld nieuws
Het is duidelijk het werk van Britse conservatieven die de schuld in de schoenen van Moslims proberen te schuiven.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het zullen wel weer moslims zijn.
ik begin een beetje heel erg schijtziek van moslims te worden.
Straks staan ze weer op het nieuws "ja kijk nou, weet je, ik kan het goed begrijpen dat dit gebeurd, maar ik keur het niet goed hoor"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |