Zal deze week wel bekend gemaakt worden. Ik denk zelf 19:30 aangezien dit toch niet live op tv zal zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoelaat wordt de thuis wedstrijd gespeeld?
Ach, in Zuid-Limburg zijn we al blij als Studio Sport vermeldt dat we gespeeld hebben. Wij doen het hier wel gewoon met een stadsomroeper.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:02 schreef SCH het volgende:
Kan me herinneren dat Eurosport af en toe een Intertoto van Heerenveen live uitzond en Studio Sport volgens mij de wedstrijd tegen villareal.
Een van de mooiste goals in zijn carriere vond hijzelf. Maar waarschijnlijk zegt hij over een week weer iets anders.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Patrick heeft zowaar gescoord. Valencia won met 2-0 van AA Gent door doelpunten van Villa en Kluivert.
Precies, het helpt goed tegen de voetbalarme zomer. Ik hoop dat we uit met niet meer dan 2 doelpunten verschil verliezen, dan blijft de thuiswedstrijd ook wel aardig. Maar ik heb wel hoop dat Huub het zo dicht kan metselen dat we niet veel tegen krijgen. Bovendien hebben we met onze spitsen altijd kans op een goaltje en hebben we met Bodnar altijd een aardige vrije trap.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
Toch mooi die intertoto - om zomaar voor het eggie tegen Valencia te spelen. Is toch prachtig? Het seizoen is nog niet eens begonnen.
Ik denk e10 met (S)CC en e12.50 zonder.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga naar Roda - Valencia
Hoeveel zal een kaartje kosten ?
Bon, die zat er goed in.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:20 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
of je komt niet klaar op fotos van je oma
http://www.valenciacf.es/(...)A-Gol-Kluivert-1.wmv
Het is vrij lastig om iemand te gaan beoordelen op wat hij in de toekomst gaat laten zien, denk je niet?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:43 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
misschien zou je em moeten beoordelen op wat hij nu bij valencia gaat laten zien (heb je die goal al gecheckt)
nieuwe ronden, nieuwe kansen. Oranjes topscorer verdient meer krediet.
Uiteraard, allemaal de wil van God.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:
Toch leuk dat onze Sergio gescoord heeft, met hulp van boven.
Volgens mij is de tijd nog niet bepaald. Ik denk 20.00u, maar het kan ook een half uur eerder of later zijn.quote:
ik wilde het net gaan posten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is er al iets bekend of de uitwedstrijd van morgen wordt uitgezonden? Misschien op de Spaanse TV?
www.rodajc.nlquote:Roda JC - Valencia 26-07-2005
De voorverkoop start op donderdagmorgen 28 juli, 10.00 uur. Seizoenkaarthouders hebben recht op korting indien zij hun seizoenkaart laten activeren in de voorverkoop. De voorverkoop loopt t/m dinsdag 2 augustus. Bureau Ticketing is dan geopend van 10.00 - 19.00 uur. In verband met het WMC is Bureau Ticketing op zaterdag en zondag niet bereikbaar.
Op de wedstrijddag kunnen geen seizoen- of clubkaarten meer geactiveerd worden. Er zijn dan alleen nog losse wedstrijdtickets verkrijgbaar. Op de wedstrijddag start de verkoop om 10.00 uur aan kassa 7 en vanaf 18.30 uur aan de overige kassa's.
In verband met een eventuele rechtstreekse TV-uitzending kunnen wij het aanvangstijdstip en de prijzen pas op donderdag bekend maken.
Radio Parkstadquote:Op maandag 25 juli 2005 21:21 schreef Kaalhei het volgende:
Ach, in Zuid-Limburg zijn we al blij als Studio Sport vermeldt dat we gespeeld hebben. Wij doen het hier wel gewoon met een stadsomroeper.
Aardige mogelijkheden, maar ik denk dat Stevens misschien nog wel een meer verdedigende opstelling zou bedenken.quote:Huub Stevens niet bang voor Valencia
Roda JC-trainer Huub Stevens is er duidelijk over: hij vindt het fantastisch dat zijn ploeg het vandaag tegen een grootmacht als Valencia mag opnemen, maar bang voor het team van Quique Sanchez Flores is de Limburgse club zeker niet. ,,Angst is een slechte raadgever.''
De Kerkraadse formatie trainde gisteravond met een geheel fitte groep van 21 spelers in het uit 1942 daterende stadion van Valencia. Assistent-trainer Atteveld zorgde ervoor dat toch een partij van elf tegen elf gespeeld kon worden. Stevens geeft vanavond waarschijnlijk opnieuw de voorkeur aan Ger Senden in het hart van de defensie. De routinier houdt aanwinst Voigt buiten de basis. Vincent Lachambre verdringt op de linksbackpositie weer Filipovic, vorig seizoen nog basiskracht. Bij Valencia is Patrick Kluivert zeker van een basisplaats.
Vandaag op de wedstrijddag traint Roda JC 's ochtends nog een keer. Het duel zelf begint om 22.00 uur. De return volgende week in Kerkrade begint om 20.00 uur.
Vermoedelijke opstelling Roda: Kujovic, Bodnar, Senden, Kah, Lachambre, Vicelich, Van Dijk, Sergio, Bodor, Cissé, Koné
Vermoedelijke opstelling Valencia: Cañizares, Caneira, Ayala, Moretti, Fabio Aurelio, Raûl, Edu, Augulo, Kluivert, Di Vaio, Vicente.
Bron : LD
Oke thanksquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Darkshine is op het laatste moment niet gegaan vanwege iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |