Nu op Ned.2, Eurosport zendt ongeveer alles uit.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:53 schreef komrad het volgende:
hoe laat begint de uitzending vanavond
Ruckstuhl achtste..geen kans op een medaille gehad.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kluft. Dat klinkt Duits.
Hebben we nog kans op een medaille?
Helemaal niet meer? Het hele WKquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ruckstuhl achtste..geen kans op een medaille gehad.
Simon Vrouwen op de steeple misschien.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Helemaal niet meer? Het hele WK
sterker nog, waarom en hoe gaat iemand snelwandelen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:05 schreef tong80 het volgende:
Waarom gaat een meisje hink stap ver springen
Meestal vallen die wat tegen, bovendien duren ze meestal maar een seconde of 9.8quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:12 schreef Leatherface het volgende:
De spanning stijgt. De 100 meter - finale is in aantocht.
Dat lijkt mij cultureel bepaald maar ik ben er niet zeker van.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik gok toch op Gatlin.
Is er trouwens bekend waarom donkeren harder lopen dan blanken? Het zijn eigenlijk áltijd 8 donkere finalisten.
72 Olympisch Kampioen de blake Rus Borsov. In 76 de blanke Brit Welshquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik gok toch op Gatlin.
Is er trouwens bekend waarom donkeren harder lopen dan blanken? Het zijn eigenlijk áltijd 8 donkere finalisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |