Ow, okay.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat Hicham geen groot toernooi meer gaat lopen.
Het is ook al zo erg bij het WK zwemmen. Ik weet dat het appels en peren zijn en het eigenlijk nergens op slaat, maar ik moet dan toch altijd aan een WK voetbal denken en dat daar een land af zou zeggen. Dat is gewoon niet voor te stellen.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:28 schreef mitt het volgende:
Doodzonde dat altijd de grote namen op zulke toernooi afzeggen.
Tsja, blessures. Maar ineens wel veel blessures tegelijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:42 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind dat ook maar vreemd. Na de OS toch het belangrijkste evenement voor sporters.
Bij Atletiek heb ik dat nou altijd.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, blessures. Maar ineens wel veel blessures tegelijk.
Hetzelfde heb je bij zwemmen en turnen, alles wordt gezet op de 4 jaar-cyclus en dat ene piekmoment tijdens de OS. En zelfs dan zijn er nog mensen die op het moment supreme ook nog een blessure oplopenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Bij Atletiek heb ik dat nou altijd.
Vind het altijd overkomen als een B toernooi, zo'n EK of WK.
Hmm, dat hangt een beetje van de entourage af. Het vorige WK in Parijs vond ik best wel 'groots' overkomen in dat grote stadion dat altijd bomvol zat.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Bij Atletiek heb ik dat nou altijd.
Vind het altijd overkomen als een B toernooi, zo'n EK of WK.
Mooi voorbeeld daarvan is onze eigen VDH natuurlijk. Op de wk's altijd naast de hoofdprijzen grijpen maar het op de olympische spelen wel gewoon afmaken.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:12 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Hetzelfde heb je bij zwemmen en turnen, alles wordt gezet op de 4 jaar-cyclus en dat ene piekmoment tijdens de OS.
Dwight Phillips. Maar die heeft natuurlijk nog lang niet de status van Lewis en Powell.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:00 schreef Ericr het volgende:
Jammer dat het verspringen geen figuren meer heeft als Powell of Lewis, dat was toch een geweldige competitie in 1991.
Zelezny, dacht dat die al gestopt was.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef mitt het volgende:
Jan Zelezny
Olympisch kampioen kogelslingeren Morufushi
Idd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zelezny, dacht dat die al gestopt was.
Kun je nagaan. In 1988 al tweede op de olympische spelen. Dat is voor een topatleet een ongelooflijk lange carriere. Maar het lijkt er op dat hij een beetje aan het afbouwen is de laatste tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.
Die kerel gooit toch ook al erg lang met een speer.
isinbayeva natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:52 schreef Leatherface het volgende:
Maar wie moet nu de grote vaandeldrager van dit wk worden met al die afzeggingen?
Kenenisa Bekele?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |