Die wetenschappers moeten toch op de een of andere manier hun subsidie veilig stellen. Zo jongens, wat zullen we dit jaar een als onveilig gaan kwalificeren? Douchen, stratenboeken of zonnebrandolie?quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:35 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/561(...)ade_veroorzaken.html
Wie poste dat krantenbericht gister nou, "dat we nog leven" ? Was in de telegraaf ofzo toch
Wat nou als het alle 3 door de auto heen slingerd?quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die wetenschappers moeten toch op de een of andere manier hun subsidie veilig stellen. Zo jongens, wat zullen we dit jaar een als onveilig gaan kwalificeren? Douchen, stratenboeken of zonnebrandolie?
En als je dan ook nog zo'n asociale SUV hebt met zo'n criminele bullbar dan is het natuurlijk helemaal vreselijk! Snel Den Haag! Maak wetgeving hiervoor! Strengere wetgeving met behulp waarvan we terroristen kunnen opsluiten komt later wel een keertje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:41 schreef Bastard het volgende:
Wat nou als het alle 3 door de auto heen slingerd?
OOoooooo maar dat is helemaal link zeg!
Hij houdt zich angstvallig stil, ook geen post in de ochtenduren van hem gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
B. al iets van struik gehoord over vanavond?
Of hij is opgegeten door die dino's in zijn vijverquote:
Praat!quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:57 schreef Quinny het volgende:
Als we een housewarming geven dan kan je hem meenemen als je wilt
Cho: Nee Gijs dat zijn prima dingen... dat gebeurt niet. Enige nadeel bij ons was dat Daan de buikdrager niet trok. Nadeel bij jou is dat je kind niet eens een koekje kan aanpakken als die op jou buik ligt....quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs zal je gebeuren zeg dat je kind op straat stuitert
Welke buikquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Cho: Nee Gijs dat zijn prima dingen... dat gebeurt niet. Enige nadeel bij ons was dat Daan de buikdrager niet trok. Nadeel bij jou is dat je kind niet eens een koekje kan aanpakken als die op jou buik ligt....
Cho: Laat me nou niet de shoptools pakken Gijsquote:
dat ben ik hoor, B. is gewoon grootquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Cho: Nee Gijs dat zijn prima dingen... dat gebeurt niet. Enige nadeel bij ons was dat Daan de buikdrager niet trok. Nadeel bij jou is dat je kind niet eens een koekje kan aanpakken als die op jou buik ligt....
Gijs ik ben zo blij met mn buik tegenwoordigquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Cho: Laat me nou niet de shoptools pakken Gijs
quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik ben zo blij met mn buik tegenwoordig
Hij is de helft kleiner, mn broeken zakken af, ik kan mn piemel weer zien, en hij is zoiezo kleiner dan die van Tam
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:
Cool zo'n rood kruisjequote:
Cool zo'n baardquote:
thanxquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
gaaf man die spullen
![]()
Ben je vrij ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:53 schreef -Struikrover- het volgende:
net uit bed
Stel je voor dat je moet werken vandaag![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, hou toch jullie bek stelletje klootzaken.![]()
![]()
Dus jij komt vanavond niet bieren bij B.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:53 schreef -Struikrover- het volgende:
net uit bed
Stel je voor dat je moet werken vandaag![]()
Gijs, leasebak + tankpas wordt gewoon beschouwd als loon. Als het duurder wordt betekend dat gewoon dat je er minder bijkrijgt.quote:
Waar tank jij, en wat was je kwijt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Nederlanders willen dure tankstations boycotten
Nee, ik kom nooit meer.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Komen jullie anders vrijdag naar mij ?Biertje enzo.
hoe bedoel je dat je minder kilometers krijgt of wat?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, leasebak + tankpas wordt gewoon beschouwd als loon. Als het duurder wordt betekend dat gewoon dat je er minder bijkrijgt.
Ik heb vrijdag al een etentje in Utrecht.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Komen jullie anders vrijdag naar mij ?Biertje enzo.
Loonverhoging. Niet dat we die krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:02 schreef Magneet het volgende:
hoe bedoel je dat je minder kilometers krijgt of wat?
"Volgende week Donderdag bij B afspreken?"quote:
brandstofkosten zitten al in het leasebedrag erbij dus dat die duurder worden krijg je pas mee te maken als je een nieuwe auto gaat leasen ( bij mij dan ) en die loonsverhoging krijg ik wel hoor, afgelopen half jaar 30 nieuw mensen gestart oid waardoor we nu boven de 110 werknemers zitten dus het gaat best goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Loonverhoging. Niet dat we die krijgen.
geloof er niks vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Volgende week Donderdag bij B afspreken?"
"Ja is goed, kan nog voor de bouwvak, laatste keer"
"ok"
Ik heb het ook gehoord cuntquote:
quote:
Zal je eens een pluisje komen geven !!quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
Hee, een pluisje.
Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap in dan!quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef -Struikrover- het volgende:
2 van de dikbuikzwijntjes die samenspannen
Trekkkk me aaaaan dannn!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zal je eens een pluisje komen geven !!![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
Hee, een pluisje.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
serieus..... ik vind dit zo één van de droogste opmerkingen ooit
![]()
![]()
zo droogquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Ja echt zo van "hoorde ik wat, zal wel niet zo intressant zijn als een pluisje in mn navel"
Ik snap 'm niet.quote:
een container gijsquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
een container gijshoe moelijk kan het zijn
Hij is wel de top van de Nederlandse studenten hé, TUquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
een container gijshoe moelijk kan het zijn
dat is wel weer te zien jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij is wel de top van de Nederlandse studenten hé, TU
hoe is het met je meubelen gijs??quote:
Ik was gister Friends aan het kijken. Ross ging een nieuwe bank kopen en kreeg m niet naar boven. Ik moest aan jou denkenquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was gister Friends aan het kijken. Ross ging een nieuwe bank kopen en kreeg m niet naar boven. Ik moest aan jou denken
volgende week maandag pasquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ja goed,..... zijn jou zeven euro alweer op of is het salaris nu gestort !
deze is zoooo coolquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:03 schreef Bastard het volgende:
http://www.huureenhummerlimo.nl/
Staat nu bij ons voor de deur
die tuinquote:
Ow dat praatquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
deze is zoooo cool![]()
wij hebben bij hun ook onze trouwauto gehuurd
![]()
Ik denk dat we dan wel klaar zijn.. even kijken wat de financieel adviseur voor ons in petto heeft.quote:
Ja het blijft een hoop geld.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan wel klaar zijn.. even kijken wat de financieel adviseur voor ons in petto heeft.
We kunnen nog bijna het dubbele zelfs geloof ik dat ie uitrekendequote:Op donderdag 21 juli 2005 12:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja het blijft een hoop geld.
Is het dubbelde waar ik woon.
Maar als je het voor elkaar krijgt.
Ziet er erg goed uit Gijs!quote:
Gijs, kijk goed naar de voorwaarden en hoelang je je rente wilt vastleggen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:25 schreef Bastard het volgende:
We kunnen nog bijna het dubbele zelfs geloof ik dat ie uitrekende
Moet even kijken wat kan, wat slim is, het gaat om het totaalplaatje aan kosten wat je maandelijks kwijt bent, tov nu. Nu zijn we heel veel geld kwijt aan huur en andere zaken.. als je dat zet tegenover een huis kopen, zouden we zon beetje een vrijstaand huis kunnen kopen.
Ach we zijn nog op onderzoek nivo, daarna zien we wel wat een geschikt huis is.
6 jaar geloof ik vastquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, kijk goed naar de voorwaarden en hoelang je je rente wilt vastleggen!
Weet je al wat voor hypotheek je gaat nemen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:41 schreef Bastard het volgende:
6 jaar geloof ik vast
Nee, ik heb eerst een inleidend gesprek gehad over mogelijkheden, verteld wie hun zijn, wie wij zijn, wat financiele situatie is, waar we aan moeten denken, wat we willen, wat kan, wat slim is..quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet je al wat voor hypotheek je gaat nemen?
Ja, zolang duurde mijn eerste gesprek bij de hypotheker ook.quote:
Ze zoeken jequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Tis maar net hoe "veilig" je wil zitten. Wij hebben onze rente voor 15 jaar vastBetalen zo`n 1200 euro aan rente en hebben toch "maar" een hypo van 208.000 incl 14.000 aflossingsvrij
Is veel geld gijs.
quote:
quote:.....183m2 eigen grond met op het zuiden gelegen privacyvolle tuin met vijver, houten berging.....
Je vergist je met je moederquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze zoeken je
http://www.nu.nl/news/561(...)d_van_Nederland.html
Ja die dump ik dicht natuurlijk, geen zin om steeds op de kleine te letten of hij nog wel leeft omdat ie rondloopt in de tuin.quote:
Jammer, die grap is al een keer gemaaktquote:
quote:ROOSENDAAL - Een krop sla komt een 32-jarige man uit Hardenberg voortaan de neus uit. De groente heeft hem woensdag 740 euro gekost. De man was in de veronderstelling dat hij drugs had gekocht. Hij bleek volgens een woordvoerder van het korps landelijke politiediensten 300 euro te hebben betaald voor een kropje vers gesneden sla.
De man kocht op het voorplein van het treinstation in Roosendaal onder verdachte omstandigheden een pakketje. Op het moment dat hij de trein in stapte, hield de spoorwegpolitie, die de transactie had gadegeslagen, hem aan. Het pakketje rook naar hasj, maar na onderzoek op het politiebureau bleek dat het om 1 ons vers gesneden sla ging.
De man bleek nog gesignaleerd te staan voor een boete van 440 euro. Die heeft hij betaald om gevangenisstraf te voorkomen. De spoorwegpolitie heeft de 'groenteman', die de sla overigens met bonuskorting bij een grote supermarkt had gekocht, niet kunnen achterhalen
quote:Ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 Ja?
1
2
3<?php
Ja?
?>Ja?
Ja?
[img]Ja?[/img]
Al die codes![]()
Wel handig om Marocs te verzuipen...het is tenslotte Almere.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:52 schreef Bastard het volgende:
Ja die dump ik dicht natuurlijk, geen zin om steeds op de kleine te letten of hij nog wel leeft omdat ie rondloopt in de tuin.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Ja?
Ja?
Ja?
Ja?
Ja?
Ja?
[..]nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]Ja?
Ja?
[[url=Ja?]afbeelding[/url]]
Al die codesThe truth was in here.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze zoeken je
http://www.nu.nl/news/561(...)d_van_Nederland.html
Mijn Maroc meter sloeg minimaal uit afgelopen zaterdag.. mn Antillianen alarm sloeg wel door.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel handig om Marocs te verzuipen...het is tenslotte Almere.
Damn, je bent me net voor!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Ga `s terug dan
Aap ontsnapt uit Apenheul
mooi motorquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:14 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_het_gevang.html
Die zou je toch KAPOT neuken!!!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.rtl.nl/financi(...)stream_805k.htmlhttp://www.rtl.nl/financien/rtlz/livestream/rtlz_livestream_805k.html
Het blijft allemaal maar door gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Naja, het zou bij jou zijn....
ik denk eerder in Duitsland, Frankrijk of België wat geeft de rest van de wereld er nu om als er iets ontploft in A'Dam terwijl in brussel, de Eiffeltoren of iets in berlijn veel meer publiciteit op zou leverenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Het blijft allemaal maar door gaan.
Je zet het nieuws aan en er is geen positief nieuwsbericht meer.![]()
Ik sta er niet raar van te kijken dat er in Nederland ook aanslagen komen.
Nu is de vraag wat doe je eraan.
Das toch minder zonder geluid... maar deze lijkt mij op een mini aanslag, vergeleken met de vorige wat ik zo las ergens op nu.nl?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/livestream/
Leuk huis Gijsquote:
We hebben m nog niet hequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuk huis GijsNette prijs ook.....
Respect
Ja mooi... dat is een flink huis voor dat geld... en het ziet er erg goed uit...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hebben m nog niet he
Maar de prijzen zijn daar wel anders als je hier gewend bent he
Nee maar cool dat je daarmee bezig bent. Betere investering is er niet. Huren zuigtquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hebben m nog niet he
Maar de prijzen zijn daar wel anders als je hier gewend bent he
Nee maar toch weer angst en paniek daar even. Kost London weer een hoop geld. Teringhondenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das toch minder zonder geluid... maar deze lijkt mij op een mini aanslag, vergeleken met de vorige wat ik zo las ergens op nu.nl?
voor 375 euro per maand kan ik echt niet zo'n huisje kopen als ik nu huur hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee maar cool dat je daarmee bezig bent. Betere investering is er niet. Huren zuigt
Kzou het toch eens gaan bekijken als ik jou was.. want dat dacht ik ook. Niet dat ik met die huis op die prijs zou zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
voor 375 euro per maand kan ik echt niet zo'n huisje kopen als ik nu huur hoor
Geen idee.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef Chocobo het volgende:
God of War via Ebay op de kop kunnen tikken... nieuw en gesealed voor 35 euro
quote:Boeing 777-200ER - Omgeven door comfort
Vlootuitbreiding biedt nieuwe voordelen voor passagiers
Nieuwe fase in comfort voor passagiers
In oktober 2003 introduceerde KLM de eerste van tien Boeing 777-200ER-toestellen in haar vloot, waarmee een nieuw tijdperk van passagierscomfort en innovatieve luchtvaarttechnologie werd ingeluid. De geheel met de computer ontworpen 777 is speciaal gemaakt voor de non-stop routes om tegemoet te komen aan de vraag van de passagiers. U reist met KLM's Boeing 777 onder andere naar New York, Sao Paulo, Kaapstad, Dubai, Sjanghai, Tokio, Osaka en Manilla. In januari 2006 zullen nog twee additionele 777-toestellen aan KLM's vloot worden toegevoegd.
Betere elektronica, nog meer comfort
De Boeing 777 heeft de ruimste cabine die ooit door Boeing is gemaakt, met grotere bagagevakken voor meer opbergcapaciteit en in alle reisklassen bredere stoelen, die volgens de laatste ergonomische ontwikkelingen zijn ontworpen. De World Business Class-cabines zijn uitgerust met 35 slaapstoelen, die 170 graden achteroverhellen tot een nagenoeg horizontale positie. De stoelen beschikken tevens over stroomvoorziening (110 V) die kan worden gebruikt om bijvoorbeeld een laptopcomputer op aan te sluitenAlle stoelen in de Boeing 777 zijn uitgerust met een sateliettelefoon en een interactief audio- en video-on-demand systeem waarmee vanaf februari 2005 ook sms- en/of e-mailberichten kunnen worden verstuurd. Passagiers in zowel World Business Class als Economy Class beschikken over een persoonlijk videoscherm en bedieningspaneel waarmee ze hun persoonlijke entertainmentprogramma naar believen kunnen bedienen. Het vliegtuig heeft in totaal 327 stoelen, 35 in World Business Class en 292 in Economy Class.
Tis alleen in die stap wat ik eng vind... ik moet geen flauwekul of risico dingen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee maar cool dat je daarmee bezig bent. Betere investering is er niet. Huren zuigt
ik heb online het wel eens gekeken, konden we als we allebei de salarissen mee zouden tellen misschien net 2 ton aan hypotheek maar sowiezo hebben we nu maar 1 salaris : het mijne en daarnaast zou ik nooit een hypotheek op 2 salarissen afsluiten en huizen zijn bij mij ook flink wat duurderquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kzou het toch eens gaan bekijken als ik jou was.. want dat dacht ik ook. Niet dat ik met die huis op die prijs zou zitten natuurlijk.
Nee dat is waar maar. Maar na drie jaar wonen in L'dam heb ik wel flink wat geld verdiend zeg maar. Je bent je geld nooit kwijt zeg maar. Ik spaar liever 700 euro per maand dan dat ik 375 euro moet weggooienquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
voor 375 euro per maand kan ik echt niet zo'n huisje kopen als ik nu huur hoor
Zekere hypotheek nemen dus... net als ik. Levensloop / spaar hypotheekquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis alleen in die stap wat ik eng vind... ik moet geen flauwekul of risico dingen.
Gijs ook al zou ik kunnen vliegen in de nieuwe A380 van Airbus zou ik het nog niet cool vindenquote:
ik heb hier zooooo'n zin in!!!quote:
*Geen kadootje voor B uit de Nintendo World Storequote:
Ik kan SMSen in het vliegtuig. Wat wil je nog meerquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ook al zou ik kunnen vliegen in de nieuwe A380 van Airbus zou ik het nog niet cool vinden
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Geen kadootje voor B uit de Nintendo World Store
Landenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan SMSen in het vliegtuig. Wat wil je nog meer
dat is ook zo maar dat geld wat je gespaard moet je ook altijd weer investeren in een huis of het toch weer weg gaan gooien aan huur.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar. Maar na drie jaar wonen in L'dam heb ik wel flink wat geld verdiend zeg maar. Je bent je geld nooit kwijt zeg maar. Ik spaar liever 700 euro per maand dan dat ik 375 euro moet weggooien![]()
Maar ieder zijn ding uiteraard !
je was het toch al niet van planquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met Kepler en mn zusje. Beetje dingen bekijken, 9 dagen
Ik snap je nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is ook zo maar dat geld wat je gespaard moet je ook altijd weer investeren in een huis
Ja, en die dansscenequote:
Ja dat is inderdaad ter sprake gekomenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zekere hypotheek nemen dus... net als ik. Levensloop / spaar hypotheek
je betaald maandelijks voor je huis, dat kan je pas terugkrijgen als je dat huis verkoopt maar dat kost ook weer net zoveel of meer geld want je wilt er wel op vooruitgaan. Tenzij je gaat hurenquote:
Heeerlijk..... dan moet je nu je eerste opdracht gaan doen.... op naar Timber ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en die danssceneGodver, 1999... Ongelofelijk.
Precies.... maar je verdient het meeste met de huisprijs stijging Gijs.... je aflossing is standaard, maar je ziet het iig terug. Maar los daarvan. Ik begrijp je hoor.... iedereen is andersquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
je betaald maandelijks voor je huis, dat kan je pas terugkrijgen als je dat huis verkoopt maar dat kost ook weer net zoveel of meer geld want je wilt er wel op vooruitgaan. Tenzij je gaat huren
Jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeerlijk..... dan moet je nu je eerste opdracht gaan doen.... op naar Timber ?
true maar goed no mather what ik kan het nu toch niet betalen, misschien als ik eenmaal wat meer papiertjes heb en kan laten zien wat ik kanquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies.... maar je verdient het meeste met de huisprijs stijging Gijs.... je aflossing is standaard, maar je ziet het iig terug. Maar los daarvan. Ik begrijp je hoor.... iedereen is anders
wij ook niet Gijs..quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:46 schreef Magneet het volgende:
en btw zo heel veel verdien ik ook niet mensenhad ik maar een vak moeten leren.
een url???quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:54 schreef Chocobo het volgende:
Wat is dit ?http://www.theamsterdamdungeon.nl/
cool!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef Quinny het volgende:
Daaaaaggggggg
Ben blij.... onze bank is binnen en het tapijt word nu gelegd.
Het ziet er allemaal toppie uit
Gijs die toilet is gloednieuw....... alsjeblieftquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
cool!!!het geld ligt er dus
ben benieuwd.... zaterdag zal ik jullie toilet ff inzegenen
He lekker !!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef Quinny het volgende:
Daaaaaggggggg
He lekker.... we gaan vanavond nog even kijken als het goed is... ben benieuwd...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef Quinny het volgende:
Daaaaaggggggg
Het geld ligt erquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
De bedoeling is om 3 dagen in de week te gaan werken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:07 schreef Quinny het volgende:
B. wat gaat Tam eigenlijk doen met werken als de baby er is?
Of is dit een onbeleefde vraag
Mooi zo!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Zonde geld. Gewoon 75% aflossingsvrij nemen. Maximale renteaftrek, minimale aflossing. Laat de fiscus maar lekker voor je huis betalen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:39 schreef Chocobo het volgende:
Zekere hypotheek nemen dus... net als ik. Levensloop / spaar hypotheek
De helft van de dozen zijn al verhuisdquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He lekker.... we gaan vanavond nog even kijken als het goed is... ben benieuwd...![]()
Zaterdag lekker verhuizen... met zijn allen is dat zo gebeurd...![]()
Wat neem je voor mij mee?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoooooo dan...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:15 schreef Chocobo het volgende:
AAAAUWWWW !!! http://www.big-boys.com/articles/northkorea.html
Ik heb 1/3 aflossingsvrij.... wil geen grote schuld houden voor de rest van mijn levenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zonde geld. Gewoon 75% aflossingsvrij nemen. Maximale renteaftrek, minimale aflossing. Laat de fiscus maar lekker voor je huis betalen.
Alle Tai Bo video's van Billy Blanks en meer workout shit!!quote:
Ja dat doe ik nu ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
De bedoeling is om 3 dagen in de week te gaan werken.Ze werkt nu 4 dagen.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:50 schreef Magneet het volgende:
Ik wilde trouwens dit huis wel hebben maar ligt iets boven me budget
Ja daarom... zaterdag zijn we in een paar uurtjes klaar!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
De helft van de dozen zijn al verhuisd
Doe niet zo naief Gijs..die vent heeft een doodsklap gehad hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zoooooo dan..... die schedel van de laatste gozer moet stuk zijn hoor
Ik hoorde zelfs dat je 100% aflossingsvrij kan nemen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zonde geld. Gewoon 75% aflossingsvrij nemen. Maximale renteaftrek, minimale aflossing. Laat de fiscus maar lekker voor je huis betalen.
Schuld?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:17 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb 1/3 aflossingsvrij.... wil geen grote schuld houden voor de rest van mijn leven
Nee, kan niet meer. Maximaal iets van 75%quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:20 schreef silver-surfer het volgende:
Ik hoorde zelfs dat je 100% aflossingsvrij kan nemen!
Ja dat is toch de beste oplossing denk ik.. en inkomen, en niet teveel aan kinderopvang.. nou ja niet teveel, blijft nog veel.quote:
Aflossingsvrije hypotheekquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:18 schreef Bastard het volgende:
Hoe zit ook al weer met "aflossingsvrij"
Moet het allemaal uitzoeken maarje krijgt zoveel tiefus veel info
Stap in dan!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe niet zo naief Gijs..die vent heeft een doodsklap gehad hoor
Voor 2 dagen bijna 500 euroquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is toch de beste oplossing denk ik.. en inkomen, en niet teveel aan kinderopvang.. nou ja niet teveel, blijft nog veel.
Als je meer als 30 jaar in een huis woont ja... maar dat is zeldzaam tegenwoordig...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:24 schreef Chocobo het volgende:
Ja leuk Strol maar dan zijn de 30 jaar voorbij en mag ik voor 75% weer hoge maandlasten gaan betalen totdat het bedrag afgelost is.
Precies.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef silver-surfer het volgende:
Als je meer als 30 jaar in een huis woont ja... maar dat is zeldzaam tegenwoordig...
Gijs.... het moet toch een keer afgelost worden hoor,..... anders blijf je betalen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als je meer als 30 jaar in een huis woont ja... maar dat is zeldzaam tegenwoordig...
dat weten wequote:Op donderdag 21 juli 2005 16:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi zo!!.... als jij gepoept hebt ... ga ik daarna ff lekker staand plassen met de bril omlaag!!
We moeten het maar als investering voor in de toekomst zienquote:
Dan gaan we die halenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
We moeten het maar als investering voor in de toekomst zien
Trouwens ik zit nu even bij mijn ouders achter de pc. Maar ik wil ook zo'n toetsenbord als mijn oa hebben
Dat los je toch af als je je huis verkooptquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... het moet toch een keer afgelost worden hoor,..... anders blijf je betalen...
'quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, Diablos was ook erg pittigNaja, lekker saven in Balamb Hotel en na de vakantie weer verder, dan kan ik fris aan de eerste SeeD missie beginnen.
Ik ga nu offline GijsjesTot in augustus
Succes met verhuizen Quinny en Choco, Strol, Toadette en Struik ook veel plezier op vakantie. B en de rest:
![]()
Voor of na de plasma tvquote:
dan niet meerquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs die toilet is gloednieuw....... alsjeblieft
Ja en dan? Huren of weer kopenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat los je toch af als je je huis verkoopt
Ik geef je een rol wc papier mee en je mag achter ergens in de tuintje gaan poepenquote:
Waarom?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:27 schreef Chocobo het volgende:
Gijs.... het moet toch een keer afgelost worden hoor,.....
En voor of na mijn ladenkastjequote:
75% van jouw hypotheek is veel geld Gijsquote:
gijs.... je gaat me toch niet vertellen dat je van plan bent om het volledig af te lossen??? why????quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en dan? Huren of weer kopenOp een gegeven moment heb je een leeftijd bereikt waarin je wilt settelen... en niet wilt aflossen op een pensioensinkomen
Als ik 70 ben ofzo... dan koop ik echt geen huis meer... dus ik verkoop mijn laatste huis en ga huren... lekker van de centen genieten of munten voor de eventuele kinderen...quote:
Nee,... zeer zeker nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... je gaat me toch niet vertellen dat je van plan bent om het volledig af te lossen??? why????
balkonquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik geef je een rol wc papier mee en je mag achter ergens in de tuintje gaan poepen
Als een leuke erfenis voor de kinderenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... je gaat me toch niet vertellen dat je van plan bent om het volledig af te lossen??? why????
Daar staat de oude wc nog.. dus ja dat kan welquote:
Ja dat zie ik anders.... ik wil mijn eigen huis hebben dan rond die tijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als ik 70 ben ofzo... dan koop ik echt geen huis meer... dus ik verkoop mijn laatste huis en ga huren... lekker van de centen genieten of munten voor de eventuele kinderen...![]()
fuck de kinderenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als ik 70 ben ofzo... dan koop ik echt geen huis meer... dus ik verkoop mijn laatste huis en ga huren... lekker van de centen genieten of munten voor de eventuele kinderen...![]()
Patserquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
fuck de kinderenlaat ze lekker zelf werken voor hun geld
genieten moet je van je geld..... geld op een bank zetten is zooooo nutteloos!!!! leven
![]()
als je aan het dementeren bent lachen je kinderen je in je gezicht uit als ze je in een hok stoppen
Ja ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat zie ik anders.... ik wil mijn eigen huis hebben dan rond die tijd![]()
Jokkebrokquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
fuck de kinderenlaat ze lekker zelf werken voor hun geld
genieten moet je van je geld..... geld op een bank zetten is zooooo nutteloos!!!! leven
![]()
als je aan het dementeren bent lachen je kinderen je in je gezicht uit als ze je in een hok stoppen
quote:
Tja... dan moet je het anders doen idd...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat zie ik anders.... ik wil mijn eigen huis hebben dan rond die tijd![]()
echt een neger uitspraakquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
erfenisjes
alleen maar gezeik mee, zelf leven
genieten van elkaar en dan doodgaan
![]()
Dat doe ik Gijsquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zelf levengenieten van elkaar en dan doodgaan
![]()
nee, dat meen ik echt.........quote:
als het aan mij ligt dan woon ik hier niet eens meer tegen die tijd....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tja... dan moet je het anders doen idd...![]()
voor de verandering een keer met die neger eens. Maar wist je dat je tegenwoordig ook schuld kan erven? (sinds paar jaar) dus als je ooit eens een brief krijgt van dat je als enige erfgenaam van een of andere oom staat kan het ipv fijn nog behoorlijk tegen vallenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
erfenisjes
![]()
Hopelijk doet iedereen dat!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
erfenisjes
![]()
zoveel mazzel heb ik niet Gijs !quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als het aan mij ligt dan woon ik hier niet eens meer tegen die tijd....
Je wilt nog steeds een keer naar Ambon verhuizen zeker? Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als het aan mij ligt dan woon ik hier niet eens meer tegen die tijd....of ik ben dan al dood
![]()
Mollukije kan lachen tegen die tijdquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
voor de verandering een keer met die neger eens. Maar wist je dat je tegenwoordig ook schuld kan erven? (sinds paar jaar) dus als je ooit eens een brief krijgt van dat je als enige erfgenaam van een of andere oom staat kan het ipv fijn nog behoorlijk tegen vallen![]()
ik hou ook van jouquote:
En de fiscus...lekker flink betalen voor de overwaarde en de overdrachtsbelasting.quote:
ikke wel....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je wilt nog steeds een keer naar Ambon verhuizen zeker? Of bedoel je dat niet?
Ja lekker he, als je instemt met de erfenis (moet je zeggen voordat je weet wat erin staat) kan je dus behoorlijk negatief verrast worden.quote:
kinderen blijquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En de fiscus...lekker flink betalen voor de overwaarde en de overdrachtsbelasting.
Wendy ook!! Misschien dat je iets kunt regelen?quote:
fix maar ietsquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wendy ook!! Misschien dat je iets kunt regelen?
Lekker!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
fix maar ietsheb wel zin om aan haar voeten te sabbelen
.
[afbeelding]
krijg nu al hongerquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lekker!!!![]()
En dit is de zijkant:
[afbeelding]
en dit de onderkant:
[afbeelding]
daar was ik bijquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Volgende week Donderdag bij B afspreken?"
"Ja is goed, kan nog voor de bouwvak, laatste keer"
"ok"
volgens mij vergeet hij zelfs nog zijn vliegtickets als hij naar Schiphol rijdtquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
We weten het allemaal, behalve struikje
Toe maar, dat doet maarquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:23 schreef Quinny het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een potje ga aanschaften voor Daan. Iedere keer als hij in bad zit en hij moet plassen., klimpt die uit bad en gaat dan op een handdoek staan plassen. Of als er geen handdoek op de grond ligt maakt die het zelf schoon met een doek![]()
Tis een gavequote:Op donderdag 21 juli 2005 19:18 schreef Quinny het volgende:
Zeg B. ... je weet wel weer elke keer een discussie op gang te brengen. Gisteren begon je met benzine en vandaag liet je een huis zien
Ahhhquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:23 schreef Quinny het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een potje ga aanschaften voor Daan. Iedere keer als hij in bad zit en hij moet plassen., klimpt die uit bad en gaat dan op een handdoek staan plassen. Of als er geen handdoek op de grond ligt maakt die het zelf schoon met een doek![]()
Hij was trouwens moe. Ik kon niet eens meer de hele dierentuin welterusten zeggen. Ik legde hem in bed ging op zijn zij liggen en er kon nog met moeite een kusje-mama van afquote:
Ga de Majestic kijken...... net 5quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij was trouwens moe. Ik kon niet eens meer de hele dierentuin welterusten zeggen. Ik legde hem in bed ging op zijn zij liggen en er kon nog met moeite een kusje-mama van af
Hahahahahaha aaah... pikkiequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij was trouwens moe. Ik kon niet eens meer de hele dierentuin welterusten zeggen. Ik legde hem in bed ging op zijn zij liggen en er kon nog met moeite een kusje-mama van af
En ik moet ook posters van je kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga de Majestic kijken...... net 5
Daantje
Je onderschat mijn vrouwquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:13 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij vergeet hij zelfs nog zijn vliegtickets als hij naar Schiphol rijdt
Haal dat Forza enzo eens wegquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Stap in daaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!
Gijs hoe bevalt je nieuwe baanquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wel een leuke film voor in de bios.
Doe je het dan nog wel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, keb `m nog niet uitgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |