Iedere dag tanken, yeahquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
bij de onbemande shell pomp gister getankt voor 1,309euro per liter (euro95) enne vandaag tankstation (geen idee hoe die heet, iig geen "keten") 1,32euro per liter....terwijl die normaal goedkoper is...
Jij zegt Shell mijden, maar je tankt wel bij Shellquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:19 schreef aKra het volgende:
Zowieso BP & Shell mijden zou iets kunnen helpen omdat ze dan moeten gaan prijsvechten maar niet iedereen luistert naar mediums zoals TV/Internet
Zowieso blijven de Leasers gewoon nog steeds bij hun tanken omdat hun pas nergens anders wordt geaccepteerd (toch?).
Ik tank meestal bij Shell Express in Hilversum, die is altijd goedkoper dan de rest van hun stations waarom geen idee maar ik vind het prima.
gister ging ik vanaf apeldoorn naar noordwijk en weer terug dus heb voordat ik wegging in apeldoorn getankt enne toen was mijn tank dus na die tijd weer zo goed als leeg en moet morgen ochtend weer vroeg weg dus moest wel tanken, normaal doe ik dat dus ook niet dagelijksquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:28 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Iedere dag tanken, yeah![]()
Ik tankte voor het laatst voor 28 Tjechische kronen per liter, omgerekend 98 cent. In Tsjechie is diesel trouwens net zo duur als Euro loodvrij, heel apart.
Zonnebloemolie...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
tvp, moet binnenkort Diesel gaan tanken.
wat is trouwens beter voor een gebruikte auto (240.000 km) V-power of gewone diesel?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:16 schreef fembol het volgende:
Ik tank altijd bij Waxxer!
waarbij de zegeltjes natuurllijk hét argument zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
TankTE
en ik heb geeeeen idee wie/wat/waar enz
Overigens, voor de rest: Duitse benzine scheelt 10-12 ct per liter met de Nederlandse. En het is verder precies hetzelfdeik héb me toch argumenten gehoord om in Nederland te blijven tanken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |