Zou heel goed kunnen, maar hoe kom ik er af?quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:54 schreef Ole het volgende:
beetje stress wellicht???
Het is links, en ik ben rechtsquote:Op donderdag 21 juli 2005 03:52 schreef -Angel- het volgende:
Ik heb ook last gehad van dit probleem. Ben hiermee langs de dokter gegaan, die gaf het advies ontspan je hand. Dus als je rechts bent gebruik dan de linkerhand als je aan het surfen bent over het Internet.
Ehh, ja.quote:Wat ik echter heb gedaan om voorgoed af te zijn van dit probleem is, met gebalde vuist tegen de muur aan slaan en dit met aanzienlijke kracht. Binnen no-time had ik het gevoel weer terug in mijn hand.
Mijn grote angst, wat doe jequote:Op donderdag 21 juli 2005 03:56 schreef cerror het volgende:
Tattataaaattataaaa.... hartaanval.
Mijn fout, verkeerde tijdstipquote:Op donderdag 21 juli 2005 03:57 schreef Henk-B het volgende:
HEb ik ook gehad!
Nadat ik mijn nek had gekraakt, duurde een weekje en het was weer normaal!
Fysiotherapie bijvoorbeeld.. die kan je fijne ontspanningsoefeningen geven.quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:54 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar hoe kom ik er af?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Mijn fout, verkeerde tijdstip
Ik leg 'm ff op het spoor, en wacht de goederentrein van kwart over vier even af.
Misschien is het dan ook wel over
Juist doordat je je arm zo weinig gebruikt kan er verslapping optreden. Gewoon een beetje trainen en in zo'n balletje knijpen dan gebruik je je spieren, pezen ed. en onderhoud je ze eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 04:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
Kan dat echt door stress komen
Ik gebruik die arm amper, en heb er ineens echt last van.
Kan dat zo spontaan dan
ja ik ga niet voor elke scheet zo naar de dokter...quote:Op donderdag 21 juli 2005 04:17 schreef Megumi het volgende:
Naar de dokter gaan?
Ik ben rechtsquote:Op donderdag 21 juli 2005 04:47 schreef Sloggi het volgende:
Minder rukken.
Ah, dat is hwet, hij viel er gister al afquote:Op donderdag 21 juli 2005 04:51 schreef Sloggi het volgende:
Je bent rechts. Hmm. Zit er nog wel kleur in je hand of is 'ie al helemaal zwart en begint 'ie te stinken?
wat een hartnekkige teringlijerquote:Op donderdag 21 juli 2005 05:33 schreef blackmage het volgende:
dat had mijn oom ook en nu leeft hij nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |