Kut, je hebt me door...quote:
Alsof er in BeF gebaggerd wordt...quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:29 schreef boertie het volgende:
ok nog allemaal ff flink doorbaggeren dan hebben we dat ook weer ghad
Neen..quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:56 schreef Fwnk het volgende:
Hallo!
Stil hier zeg
Is iedereen aan het fritutren?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:04 schreef whoops het volgende:
Ik heb net 2 pizzabroodjes aan laten branden...
Dus toen heb ik er maar 2 nieuwe in gedaan...
Ja, erg goed te beffen...quote:
de huismerk van dirk?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, erg goed te beffen...
Van de Dirk van de Broek zijn ze eigenlijk nog lekkerder...
Geen idee, in ieder geval de allergoedkoopste...quote:
ik moet dan maar es de vriezer goed gaan bekijken morgen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Geen idee, in ieder geval de allergoedkoopste...![]()
(Die zijn volgens mij nog geen 70 eurocent voor 2 broodjes)...
zeker om te kijken hoe je de ruimte maximaal kan benuttenquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik moet dan maar es de vriezer goed gaan bekijken morgen...
Vind ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:48 schreef onderjas het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:01 schreef grassprietje het volgende:
JAAA! Wie bakt er wat voor me?
ik heb alleen bier
Denk het ook!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:00 schreef whoops het volgende:
Volgens mij is het de PUB in de TT die voor alle rust zorgt...
Dat komt doordat die PUB'ers zo vroeg naar bed moeten: En hoe laat moet JIJ naar bed?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:00 schreef whoops het volgende:
Volgens mij is het de PUB in de TT die voor alle rust zorgt...
Elke keer als ik die kar weer zie, dan weet ik zeker dat dat ding hier ook al een keer op 't knoal heeft gestaan. Het was toen Knoalsternacht, ik heb er toen zelfs nog wat besteld volgensmij. Maar dat weet ik niet helemaal meer zekerquote:
Vet! Jammer dat je geen foto hebt genomenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Elke keer als ik die kar weer zie, dan weet ik zeker dat dat ding hier ook al een keer op 't knoal heeft gestaan. Het was toen Knoalsternacht, ik heb er toen zelfs nog wat besteld volgensmij. Maar dat weet ik niet helemaal meer zeker![]()
Geen camera bij mequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:07 schreef onderjas het volgende:
[..]
Vet! Jammer dat je geen foto hebt genomen.
Zou het niet weten, maar het viel me toen op dat er 'fritten' i.p.v. 'frieten' op stond. Dat is op deze kar ook zo, en daarom komt hij me bekend voorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:10 schreef grassprietje het volgende:
wat zijn smoutebollen dan?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar het viel me toen op dat er 'fritten' i.p.v. 'frieten' op stond. Dat is op deze kar ook zo, en daarom komt hij me bekend voor![]()
quote:OLIEBOLLEN en SMOUTBOLLEN
In België bakt men de bollen in smout, vandaar smoutbollen of smoutebollen (smout is gesmolten reuzel; buikvet van het varken). In Nederland gebruikt men gewone frituurolie.
Ingrediënten:
500 gram bloem
25 gram gist
3 ½ dl lauwe melk
250 gram rozijnen, gewassen, geweekt en gedroogd
2 geschilde en fijn versneden appelen
snuifje zout
bloemsuiker
Bereiding:
Doe de bloem en het zout in een kom en maak een klein kuiltje in het midden. Los de gist op in een beetje melk en giet dit mengsel in het kuiltje. Giet dan de rest van de melk erbij en roer alles dooreen. Voeg de rozijnen en de appels toe. Klopt nu met de hand of de machine tot je een luchtig mengsel krijgt. Leg een vochtige doek over de kom en laat 45 minuten op kamertemperatuur rijzen. Verhit de frituurolie tot 175 graden. Maak dan met twee lepels ballen van het deeg en laat ze in de warme olie vallen. Frituur de bollen tot ze bruin en gaar zijn. Leg ze op een schotel en bestrooi ze met bloemsuiker.
Mijn bier is nogsteeds erg lekker...quote:
Vanwaar dit spontane optimisme?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:06 schreef Janetje het volgende:
Alles is tof...
De wereld is tof...
Tis allemaal tof..![]()
Ik ben na gisteravond al den hele dag in een übertoffe bui!quote:
Uche uche..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben na gisteravond al den hele dag in een übertoffe bui!
*heul blij kijkt..ik heb Frank net heel hard gelachen.. en ben zelf net heul rood geworden van het lachen
*nogsteeds heul blij kijkt
Ritalin voor tafel 6!quote:
quote:
Ok, waar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach jij hebt vast nog wel wat liggen he?
Kom je het brengen??
Smeermaas..quote:
Toch een rare naam... smeermaas.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch een rare naam... smeermaas.
Doet me altijd denken aan goudkuipje!
Zulks kan ik niet laten liggen schone.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]Daar hebben meer mensen last van..
Smeermaas? whehehe.. SMEERKAAAAS...![]()
![]()
Ik:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Zulks kan ik niet laten liggen schone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |