Ajuu!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:53 schreef ajuu het volgende:
KOM NIET AAN BEAVERHAUSEN WANT DAN KOM JE AAN MIJ![]()
Wil je een keer alleen zijn met je vriendje?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:10 schreef Ryan_R het volgende:
Nog tips voor leuke, vooral goedkope hotels in NL B of F ofzo? Iemand?
Woei, twee voor de prijs van een.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:53 schreef ajuu het volgende:
KOM NIET AAN BEAVERHAUSEN WANT DAN KOM JE AAN MIJ![]()
*kijkt zoekend om zich heen*quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:58 schreef Waxxer het volgende:
Het lijkt hier de Arena wel.... *galm* .......
Een bepaalde chemie...quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan me sterk vergissen, maar volgens mij is dit een goede bekende van iemand uit dit topic. [afbeelding]
En hem heb wel gezien (IRL) maar om nou te zeggen dat ik hem ken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan me sterk vergissen, maar volgens mij is dit een goede bekende van iemand uit dit topic. [afbeelding]
Goh Ajuu,quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
G_E ken je deze film?
http://www.filmfestivalrotterdam.com/nl/film/28855.html
dan zou het wel wat voor jou kunnen zijn
heb hem gedwnld ga hem misschien vanavond kijken
Dat mag ie hier toch niet zeggen ivm de policy.. warez linkjes zijn verbodenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Goh Ajuu,
waar download je zoiets nou?
Ik vraag het puur uit interesse, verder geen plannen in die richting.
oops. Mag nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Goh Ajuu,
waar download je zoiets nou?
Ik vraag het puur uit interesse, verder geen plannen in die richting.
Weet ik, ik hoopte op een subspacemessage, maar pr0n.vlarp.nl dus?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat mag ie hier toch niet zeggen ivm de policy.. warez linkjes zijn verboden
bittorrent mag je wel neerzetten hoor.. alleen geen linkjes naar pagina's waar je de torrent vandaan kunt halenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
oops. Mag niet
*moet hem ook nog kijken*
't is een idee om die aan te makenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Weet ik, ik hoopte op een subspacemessage, maar pr0n.vlarp.nl dus?
Okee...*confusing*quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
bittorrent mag je wel neerzetten hoor.. alleen geen linkjes naar pagina's waar je de torrent vandaan kunt halen
Nog maar eens goed zoeken dan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
bittorrent mag je wel neerzetten hoor.. alleen geen linkjes naar pagina's waar je de torrent vandaan kunt halen
Ach ja, Brein met hun varkenskop, een of andere vage serverbeheerder, daar trek je je toch niks van aan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is een idee om die aan te maken
Maar denk niet dat Brein er blij mee is, en de server beheerder ook niet
Nou, het U2-topic ging bijna dicht omdat er idd linkjes werden gegeven naar "U2 en dan een insect dat hardloopt"quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |