voor een nieuwequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En t setup scherm/opstartscherm van mn DVD speler is nu ook zwart wit..dus het ligt niet a/d DVD
Daar heb k geen geld voor en dan moet k weer langer w8en om die QAF dvds te zienquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:18 schreef wonderer het volgende:
Waarom niet een regiovrije DVD speler kopen?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar heb k geen geld voor en dan moet k weer langer w8en om die QAF dvds te zien
Je kunt ze ook bij mij komen kijken, ik heb een regiovrije spelerquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar heb k geen geld voor en dan moet k weer langer w8en om die QAF dvds te zien
aaah *knuf*quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt ze ook bij mij komen kijken, ik heb een regiovrije speler![]()
neeee ::*quote:
Waxx post zelfs in een topic over beffen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:18 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dacht dat Waxje minder ging posten?.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waxx post zelfs in een topic over beffen...
beter dan dat je kwart voor acht in dromenland bent. En er dan achter komt dat je moet werken...quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:41 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen! Altijd fijn. Als je om kwart voor 8 op je werkt bent. En er dan achter komt dat je vrij bent...
Nou, juist niet...quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
maar goed ieder z'n ding
truste
Deed ik ook, 87 ofzo gisterenquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:18 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dacht dat Waxje minder ging posten?.
Ik kom wel wel nabrengenquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
goedesmorgens! had ik gisteren heerlijke rosbief gekocht.. vergeet ik het mee te nemen
Pas maar op, straks zit er een bom inquote:
T is een gesigneerde CDquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pas maar op, straks zit er een bom in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |