Stukje met pics gezien en gelezen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:05 schreef ploderus het volgende:
hey klote man! Lees net van Mercy en zijn aanvaring met 100% Sjonniegehalte![]()
Alles goed met Mercy? Hoop dat het meevalt! Zal nog even beetje verder lezen![]()
Mercy in ieder geval beterschap en sterkte!!![]()
Sander van MotorXtra of Zot.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:08 schreef ploderus het volgende:
O ja, ben eergisteren bij MotorXtra geweest. Even een dynorun gedaan![]()
Best leuk om zo eens een keer te zien![]()
En het is ook best een vriendelijke ventOf loop ik nu weer 60 jaar achter en deed jij dit ook al in de hongerwinter?
![]()
![]()
Schoolprojectje!quote:Beetje jammer alleen dat de digicam al leeg was nog voordat de run zelfs begonnen was![]()
Wel even het digitale schoolprojectige dashboard kunnen checken; bij 200km/u een afwijking van 2km/uDat viel me erg mee
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:05 schreef ploderus het volgende:
hey klote man! Lees net van Mercy en zijn aanvaring met 100% Sjonniegehalte![]()
Alles goed met Mercy? Hoop dat het meevalt! Zal nog even beetje verder lezen![]()
Met Mercy gaat het wel redelijk goed, alleen is ie vanochtend weer opgestaan met flink wat nek en hoofdpijn. Maar dat komt omdat Youssef en ik gister de boel bij hem thuis op stelten hebben gezetquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:05 schreef ploderus het volgende:
Laat op de dag? Mijn dag begint netquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:06 schreef ploderus het volgende:
[..]
Jij bent scherp zo laat op de dag!![]()
![]()
Nee, nog nooit gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:08 schreef ploderus het volgende:
Of loop ik nu weer 60 jaar achter en deed jij dit ook al in de hongerwinter?![]()
![]()
quote:Beetje jammer alleen dat de digicam al leeg was nog voordat de run zelfs begonnen was![]()
Wel even het digitale schoolprojectige dashboard kunnen checken; bij 200km/u een afwijking van 2km/uDat viel me erg mee
Moest ff smileys zoekenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:13 schreef ploderus het volgende:
Ben ik er weer eens, is er zo goed als niemand
Moet denk ik toch eens gaan werken aan mijn timing![]()
Foto's zagen er niet best uitquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stukje met pics gezien en gelezen?![]()
De VFR ziet er niet lekker uit op die foto's.![]()
[..]
Sander van MotorXtra of Zot.
Vorig jaar hadden wij daar een meet.![]()
Been there dus.![]()
Pas met de CR ook nog een keer geweest voor een run.
[..]
Schoolprojectje!![]()
Ik ga eens de KLX aantrappen en naar huis.
Eerst de benzineslang 1 centimeter inkorten, later meer info waarom.![]()
![]()
![]()
Beters dat het beters gaat met Mercy. Alleen jullie partyanimals moeten je wel een beetje inhoudenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Met Mercy gaat het wel redelijk goed, alleen is ie vanochtend weer opgestaan met flink wat nek en hoofdpijn. Maar dat komt omdat Youssef en ik gister de boel bij hem thuis op stelten hebben gezet
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Was net iets te veel voor hem
[..]
Laat op de dag? Mijn dag begint net
[..]
Nee, nog nooit gedaan
[..]Hoe heb je het project eigenlijk afgerond? Mocht je met de motor een lokaal in en daar ff laten zien dat ie echt werkte?
En de berijder naar de klotequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:17 schreef ploderus het volgende:
[..]
Arme VFR.. Een kawa zou nog wel heel geweest zijn![]()
![]()
Probeert ie mij mee te pestenquote:Maar ik loop dus weer eens lekker achterDe maatschappij gaat toch net iets te snel voor mij
![]()
Net als met je schoolprojectje.. Heb ik iets gemist met 'schoolprojectje?![]()
![]()
Om bij te lezen zou ik in deel 250 ogeveer moeten beginnenquote:
Kawa 4 laifquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:20 schreef hicham het volgende:
[..]
En de berijder naar de klote
Dan zou ik toch liever op die VFR willen crashen
[..]
Probeert ie mij mee te pesten
Neuh, ik zei dat ik niks over school wilde horen omdat ik vakantie hebquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:50 schreef ploderus het volgende:
[..]
Kawa 4 laifOf totdat ik een ander wil
![]()
Hoezo probeert hij jou ermee te pesten dan? Projectje van hem?![]()
SCHOOLPROJECTJE!!!!!!!!!!!!![]()
ik waardeer je medeleven Lucquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:49 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Is van korte duur.
Hele korte duur.
Maar ik kon dat getrol niet meer aanzien hier. Normaal lees ik bijna niet meer mee maar nou zag ik toevallig dat Martie een ongeluk had gehad (jij nu dus ook) en wilde ik zijn voortgang een beetje in de gaten houden.
Komen die twee eikels zich er weer mee bemoeien
Dus moest ik even (af)reageren op die twee.
Hier mijn how-to:quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:23 schreef vetprob het volgende:
Vandaag dus nog een howto benzinekabel inkorten
Jammer van die cliffhanger![]()
ScHoOlPrOjEcTjE!!!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Neuh, ik zei dat ik niks over school wilde horen omdat ik vakantie heb
Sindsdien maakt ie er een sport van zo vaak mogelijk schoolprojectje te zeggen
Ach ja, ouwe lullen humor heH![]()
sterkquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:04 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hier mijn how-to:
stap 0: trek je superbeschermende lederen stoeipakje om je vege lijfje, hetgeen zal zorgen voor enige bescherming
stap 1: Zet je helm op, die ervoor zal zorgen dat de hersenbeschadiging een beetje mee zal vallen..
stap 2: Doe het helmbandje flink strak
stap 3: Doe een veiligheidscheck aan je motor; controleer alle belangrijke onderdelen van de motor
stap 4: Start de motor en laat hem een korte periode stationair warmdraaien
stap 5: Neem plaats op de motor en check de zithouding
stap 6: Rij rustig weg
stap 7: Rij een afstand van zo'n 15km om het blok goed warm te rijden
stap 8: Rij >14km terug in de richting van je eigen huis. Hoe dichter je bij die 15 warmrijkilometers gaat zitten hoe meer loopwerk dit gaat schelen
Na het completeren van de vorige stap komt het enigzins gecompkiceerde werk..
stap 9: Zoek de dichtsbijzijnde flitspaal op
stap 10: positioneer jezelf zo, zodat je recht op de flitspaal af kunt rijden
stap 11: trek je benzinekabel zover uit, dat hij in een mooie U-vorm buiten de motor uitsteekt
Nu wordt het echt tricky:
stap 12: Accelereer flink, zodat het voorwiel flink hoog de lucht in wijst. Blijf hierbij recht op de flitspaal afrijden
stap 13: Wanneer je net voor de flitspaal bent, wijk een klein stukje uit, zodat je er vlak langs rijdt. Blijf wel het voorwiel hoog in de lucht houden, zodat de benzineslang ook hoger uitsteekt..
stap 14: Mik bij het passeren van de flitspaal je benzineslang om een uitstekend deel van de flitspaal en accelereer nog eens flink wat bij
stap 15: Blijf flink doorrijden..
stap 16: Hoop dat de flitspaal eerst uit de grond komt voordat je benzineslang doormidden scheurt..
stap 17: Je motor zal uitvallen door een gebrek aan benzine. Let er wel op dat de lekkende benzine niet in je laarzen loopt. Daar krijg je stinkvoeten van..
stap 18: loop het laatste stuk terug naar huis![]()
Et voila! Het eindresultaat is een ingekorte benzineslang, een omgegooide flitspaal en een goede conditie van het teruglopen/duwenWat wil je nog meer..
schimmelgroen? Blouw 4 laif men!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:59 schreef vetprob het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk moet het wel groene kawa voor laif zijn.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:04 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hier mijn how-to:
stap 0 t/m stap 18
dank jequote:Op donderdag 21 juli 2005 18:06 schreef ploderus het volgende:
[..]
hey Mercy! Alles al weer een beetje beter? Las net van het ongeluk![]()
Sterkte en beterschap!![]()
Balenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dank je
gaat vandaag wel slechterik word misselijk en duizelig van de hoofdpijn
en dat terwijl er bovenin een vacature is voor permanente bewoning/opvulling
Deed ie in het ziekenhuis alquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:09 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mooi zo, je kan [al wel weer/nog wel]* lachen![]()
* doorhalen wat niet van toepassing is..
ik ben blij dat ikhet zonder noemenswaardige verwondingen overleefd hebquote:
Slaapkopquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben blij dat ikhet zonder noemenswaardige verwondingen overleefd heb
en met humor kan je iets makkelijker relativeren
ben weer onder de wol![]()
wanneer word je gebanned?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:59 schreef vetprob het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk moet het wel groene kawa voor laif zijn.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:04 schreef ploderus het volgende:
Hier mijn how-to:
hey!quote:
Wat is een vlotterbak?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar wilde ik het maar bij laten dan.
![]()
Maar het is de vlotterbak voor 100% die alle problemen vanaf-wat-je-niet-hebt-bijgelezen-begin veroorzaakt, heb je daar ook tips voor.![]()
![]()
Ben er nu even niet, dus hij mag weer zo gedetaileerd.![]()
gaat je geen bal aan en kappen met dit soort opmerkingen!quote:
tis een kloon, ploquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:47 schreef ploderus het volgende:
hey!
Wie ben jij? Ik ken jou nog niet.. Hoe zit dat eigenlijk met jouw functie? Werk jij alleen als de echte jezus ziek is ofzo, of val je ook al wel eens in als hij gewoon geen zin heeft? Lijk je erg veel op hem?
Verdient dat werk eigenlijk een beetje? Heb zelf zitten twijfelen of ik die opleiding wilde gaan doen, maar heb uiteindelijk vanwege de toekomstperspectieven toch wat anders gekozen.. Zoveel Jezussen zijn er nu eenmaal niet en hoe weet je nou dat net JIJ door die zware sollicitatieronde komt.. Ik vind het wel een dappere gok die jij gedaan hebt!
quote:
Lijkt me dat het niet echt veel uit moet maken toch? En anders moet je toch voor de zekerheid die 25kW-begrenzing er maar uit halen.. Wordt je aangehouden dan zeg je dat het moest vanwege dit type oliequote:Op donderdag 21 juli 2005 18:50 schreef vetprob het volgende:
Hej Popijn of Martie of een andere FokMC'er...De dealer wist niet dat ik 25kW had en heeft dus nu andere olie dan de normale ..W40 erin gedaan. Dit zou eventueel nuttig zijn als ik een volvermogen motor had en flink zat te raggen ofzo.
Het precieze verhaal weet ik niet, de een is dunner dan de ander volgens mij (die er nu in zit is dunner denk'k). Ik ga morgen nog wel even navragen welke olie er nu in zit, wel zeker is dat de olie die er nu in zit geen extra nut heeft voor mij motor, maar is eht ook een nadeel dat ik nu die andere olie heb
Iemand?
Daar is een how to van geweest.quote:
alles goed verderquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:52 schreef ploderus het volgende:Doe ik daar al die moeite voor
Het leek me al zo'n mooie functie.. Hele jaar doorbetaald krijgen terwijl je nauwelijk wat hoeft te doen
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:50 schreef vetprob het volgende:
Hej Popijn of Martie of een andere FokMC'er...De dealer wist niet dat ik 25kW had en heeft dus nu andere olie dan de normale ..W40 erin gedaan. Dit zou eventueel nuttig zijn als ik een volvermogen motor had en flink zat te raggen ofzo.
Het precieze verhaal weet ik niet, de een is dunner dan de ander volgens mij (die er nu in zit is dunner denk'k). Ik ga morgen nog wel even navragen welke olie er nu in zit, wel zeker is dat de olie die er nu in zit geen extra nut heeft voor mij motor, maar is eht ook een nadeel dat ik nu die andere olie heb
Iemand?
edit: Uiteraard had de dealer een heel verhaal om de olie toch te justificeren © , maar misschien dat mr. vlotterbak wel wat weet
Kutquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
Edit: onze ouwe Faithz post ook nog.![]()
![]()
[sub]GewoonPim mag weer posten als hij zijn kant van de afspraak nakomt in V&A met Faithz./sub]
[..]
Daar is een how to van geweest.![]()
[[url=http://img195.imageshack.us/img195/611/p1010633web4uc.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img195.imageshack.us/img195/6971/p1010638web7cj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hebben ze bij MotorXtra niets aan je afstelling gedaan.![]()
![]()
En nu kap ik met posten, de visite zit te wachten.![]()
Ik zat even na te hijgen van een uur rijden over 9.2 kilometer..
Stom simpel dingetje die niet werkt zoals het hoort.![]()
Alles best hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alles goed verder? rijd je nog steeds die kawa
tis hier de gewoonte om zo nu en dan van motor te veranderen
nou, het is in elk geval moeilijk uit te leggen aan de doorsnee mens. Er is geen opleiding voor ofzo, je wordt vanzelf gekozen. Bij je geboorte kan je het direct zien als je onder je rechtervoet een jezus-kruis hebt staan met een R erachter, van reserve dus, denk ik tenminste. Uiteraard lijk ik veel op hem, anders was ik niet gekozen denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:47 schreef ploderus het volgende:
[..]
hey!
Wie ben jij? Ik ken jou nog niet.. Hoe zit dat eigenlijk met jouw functie? Werk jij alleen als de echte jezus ziek is ofzo, of val je ook al wel eens in als hij gewoon geen zin heeft? Lijk je erg veel op hem?
Verdient dat werk eigenlijk een beetje? Heb zelf zitten twijfelen of ik die opleiding wilde gaan doen, maar heb uiteindelijk vanwege de toekomstperspectieven toch wat anders gekozen.. Zoveel Jezussen zijn er nu eenmaal niet en hoe weet je nou dat net JIJ door die zware sollicitatieronde komt.. Ik vind het wel een dappere gok die jij gedaan hebt!
Liever lui dan moe denk ik dan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:57 schreef ploderus het volgende:
KutMoet ik toch gaan bijlezen
Leer ik weer eens wat
Afstelling is verder niets aan veranderd. Hij liep ook niet extreem slecht
Ik ben al weg.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:59 schreef ploderus het volgende:
Alles best hoorRij nog steeds de blauwe kawa. Ben Popijn niet
Hoeveel motoren heb jij sinds ik weg ben geweest al weer gehad Popijn?
PFf, vind ik maar niks dat ontgrenzen. Rij ik weer meer op mijn achterwiel dan op 2.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lijkt me dat het niet echt veel uit moet maken toch? En anders moet je toch voor de zekerheid die 25kW-begrenzing er maar uit halen.. Wordt je aangehouden dan zeg je dat het moest vanwege dit type olie![]()
Ja, dat, bedankt voor je uitlegquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Edit: Hij's wel dunner bij de start, dus theoretisch ook minder slijtage.
Heb je er toch nog wat aan........
Ik heb BBR onder op mijn voet staan.. Ben ik nu een Backstreet Boys Reserve?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:59 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
nou, het is in elk geval moeilijk uit te leggen aan de doorsnee mens. Er is geen opleiding voor ofzo, je wordt vanzelf gekozen. Bij je geboorte kan je het direct zien als je onder je rechtervoet een jezus-kruis hebt staan met een R erachter, van reserve dus, denk ik tenminste. Uiteraard lijk ik veel op hem, anders was ik niet gekozen denk ik.
en wat het verdient? ik verdien er geen geld mee in elk geval maar wijn en brood heb ik des te meer, maar het gaat ook helemaal niet om het geld. sinds 1 januari dit jaar hebben wij zoals je ziet dus ook een internetaansluiting
o ja dit ben ik, paar eeuwen geleden gemaakt op Oostvoorne
[afbeelding]
en dit was ik in mijn jongere jaren, toen waren er natuurlijk geen fototoestellen maar ze konden al wel schilderen
[afbeelding]
God bless you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |