quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:55 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan??????
Volgens mij geeft hij alleen namen door die hij hier tegenkomt of in het klaagtopicje van de PTA, de FA's doen er dan vervolgens wat mee. Maar die hebben niet door dat Phatzakje alleen hier in de Fok!MC kwam en zich voorbeeldig (quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja eens.
Maar dat zijn er zoveel bekenden... je wilt geen namen..... als je Fok een beetje kent, kan ook jij er zo tien opnoemen.En als crew misschien nog veel meer. Maar dat hoeft niet. Wat ik bedoel dat er willekeur is, waarom dan iemand die zich verder niet op het forum begeeft wel bannen ? Is leven en laten leven niet een veel beter iets ? Willekeur is er toch.
true het zal vast wel gebeuren maar dan wordt het gewoon niet doorgegeven aan de FA's.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja eens.
Maar dat zijn er zoveel bekenden... je wilt geen namen..... als je Fok een beetje kent, kan ook jij er zo tien opnoemen.En als crew misschien nog veel meer. Maar dat hoeft niet. Wat ik bedoel dat er willekeur is, waarom dan iemand die zich verder niet op het forum begeeft wel bannen ? Is leven en laten leven niet een veel beter iets ? Willekeur is er toch.
vorige keer werd ik ook al beschuldigd daarom ben ik ook een tijdje weggebleven maar er is nog steeds niets veranderdquote:
Ja hij doet wat hij moet doen, helemaal volgens de regels en dus zijn mijn opmerkingen niet specifiek naar hem toe maar in het algemeen. Ik durf te zeggen dat hij een van de weinigen is die politiek correct is in een hele corrupte forum-crew-wereld.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij alleen namen door die hij hier tegenkomt of in het klaagtopicje van de PTA, de FA's doen er dan vervolgens wat mee. Maar die hebben niet door dat Phatzakje alleen hier in de Fok!MC kwam en zich voorbeeldig (![]()
) gedroeg
hoi, normaal meeposten en dus niet de boel proberen op te stoken (met je laatste zin bv)quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:26 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
vorige keer werd ik ook al beschuldigd daarom ben ik ook een tijdje weggebleven maar er is nog steeds niets veranderd
hebben jullie eigenlijk wel door hoe dit clubje overkomt op nieuwkomers? die komen hier en zien allemaal gezeur en ge-emmer, net een soap serie joh
sommige klonen zijn gewoon ook moeilijk te bewijzen, je weet het meestal wel maar sommigen posten op een andere manier, zitten onder een volledig ander IP, volledig ander email adres en dan wordt het voor de FA's bv ook erg moeilijk om degene te bannen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja hij doet wat hij moet doen, helemaal volgens de regels en dus zijn mijn opmerkingen niet specifiek naar hem toe maar in het algemeen. Ik durf te zeggen dat hij een van de weinigen is die politiek correct is in een hele corrupte forum-crew-wereld.
Het is gewoon zo willekeurig en daar hebben meer users moeite mee.
De crew zou eens een personal manager moeten aanschaffen die ze op 1 lijn zet. Logica is ver te zoeken de laatste tijd.
Wel heel vreemd dan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:26 schreef Reserve_Jezus het volgende:
vorige keer werd ik ook al beschuldigd daarom ben ik ook een tijdje weggebleven maar er is nog steeds niets veranderd
hebben jullie eigenlijk wel door hoe dit clubje overkomt op nieuwkomers? die komen hier en zien allemaal gezeur en ge-emmer, net een soap serie joh
IP --> Proxy (doet riet ook op M-F ivm IP-ban)quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sommige klonen zijn gewoon ook moeilijk te bewijzen, je weet het meestal wel maar sommigen posten op een andere manier, zitten onder een volledig ander IP, volledig ander email adres en dan wordt het voor de FA's bv ook erg moeilijk om degene te bannen!
Dat begrijp ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sommige klonen zijn gewoon ook moeilijk te bewijzen, je weet het meestal wel maar sommigen posten op een andere manier, zitten onder een volledig ander IP, volledig ander email adres en dan wordt het voor de FA's bv ook erg moeilijk om degene te bannen!
daarom is het ook lastig....quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:40 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
IP --> Proxy (doet riet ook op M-F ivm IP-ban)
E-mail --> hoeveel wil je d'r hebben?
Allemaal 10 euro neerleggen voor inloggen via een vingerafdruk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:40 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
IP --> Proxy (doet riet ook op M-F ivm IP-ban)
E-mail --> hoeveel wil je d'r hebben?
kastanova is idd en apart geval......quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Maar buiten dat is er veel willekeur... ik noem een kastanova.
Dan heb ik meteen alle mogelijkheden van willekeur ook genoemd.
Ik ben er vandoor nu, anders komt het nooit goed met me.
@Luc... welcome back.
wow het wordt hier straks nog eens rustigquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Wel heel vreemd dan.
Om 11.14 uur worden er twee enorm vervelende users (ik noem geen namen maar ze lijken iets op Patvaerder en RietrickM maar dan anders) en prompt verschijn jij ten tonele.
Noem het vreemd of toeval maar ik vind het heeeeeeeeeeeel verdacht.
Oh,
En HoIIander172 is ook weg.
(die kloon met die 2 ies ipv twee ellen)
En een extra 10 euro voor een nep-vuist naast de PC die je een enorme knal voor je kop geeft als je reltquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Allemaal 10 euro neerleggen voor inloggen via een vingerafdruk.![]()
En die klonen gewoon liegen dat ze het niet zijn, en in het verleden dubbelposten enzo.![]()
![]()
Is van korte duur.quote:
e-mail domein bannen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:45 schreef ThaFreak het volgende:
kastanova is idd en apart geval......
die kloont met 10 tegelijk en gaat ook door....die hou je niet tegen hoe vaak je hem ook banned.....je bant de ene kloon en er is weer een andere
![]()
dus soms is het handiger om het gedeeltelijk toe te staan in plaats van te blijven bannen als een gek....
heyquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Totaal negeren zeg ik, net als bij kleine kindertjes, dan houd het vanzelf wel op
We hebben phatzak ook al een tijdje 'gedoogd'. (logisch want het ging gewoon goed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
true het zal vast wel gebeuren maar dan wordt het gewoon niet doorgegeven aan de FA's.....
klonen is niet erg op zich mits je het niet overdrijft, niet een ban hebt, niet gaat klooien met die kloon, daar let ik op in pta......
zie ik er een gaat die er ook aan ook.....voor iedereen dezelfde regels in pta.....
En dan nog het slechte voorbeeld geven ook.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
e-mail domein bannen!
is bij 1 van mijn domeinen ook gedaan (ivm klonen)
Nee, dat was jij die in bed een schok wilde krijgen als je er niet uitkwam.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:47 schreef hicham het volgende:
En een extra 10 euro voor een nep-vuist naast de PC die je een enorme knal voor je kop geeft als je relt
Dankzij de gebeurtenissen even wat werk kunnen verzetten.quote:
Altijd lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
was even aan het relaxen met een appeltje voor de dorst.![]()
Wij kregen van een relatie een geschenkverpakking met hele grote asperge's, maar ik ben ze 3 keer vergeten mee te nemen uit de koelkast.. en dat is nu 4 weken geleden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Altijd lekkerdinsdag werden hier 2 kisten vol grote, donkerrode kersen gebracht
![]()
iedereen heeft een zak mee naar huis genomen toen en de laatste kersen zullen vandaag wel opgaan….helaas
Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die zijn er zelf wel uitgelopen![]()
scherpquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef hicham het volgende:
De signature heb je niet goed gejat, Lars heeft er ergens een enter tussenin staan
N00b klon3r
Ik weet nog dat ik die foto zag en op dat moment een bloembol in m'n hand had die ik moest opeten omdat er niks anders te eten was. Hongerwinter '44/'45 in de oorlog was dat volgens mijquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:33 schreef ploderus het volgende:
Ben al weer tijdje niet geweest, maar dit moest ik gewoon ff posten:
[afbeelding]
Meer pica's staan hierzo![]()
Pimp my bike![]()
![]()
Owh was dat die winter.. Toen was ik aangifte aan het doen. Eén of andere duitse toerist had mijn fiets gejatquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik die foto zag en op dat moment een bloembol in m'n hand had die ik moest opeten omdat er niks anders te eten was. Hongerwinter '44/'45 in de oorlog was dat volgens mij
Maar verder wel leuk![]()
Hebben we hier al eerder gehad, en zelfs een heeeele tijd geleden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:33 schreef ploderus het volgende:
Ben al weer tijdje niet geweest, maar dit moest ik gewoon ff posten:
[afbeelding]
Meer pica's staan hierzo![]()
Pimp my bike![]()
![]()
Toen was ik er zeker niet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hebben we hier al eerder gehad, en zelfs een heeeele tijd geleden.![]()
Maar deze bike mag zeker 2 keer voorbijkomen.![]()
![]()
Je bent er al een hele tijd nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef ploderus het volgende:
[..]
Toen was ik er zeker niet?![]()
Maar zo oud kan hij niet zijn, want het is het nieuwe model R1..![]()
![]()
Heb het vaak drukquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent er al een hele tijd niet
Maar hij stond ook al op Motor-Forum
Leuk pekelfietsje
O ja, Raus natuurlijk ook sterkte toegewenst!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:05 schreef ploderus het volgende:
hey klote man! Lees net van Mercy en zijn aanvaring met 100% Sjonniegehalte![]()
Alles goed met Mercy? Hoop dat het meevalt! Zal nog even beetje verder lezen![]()
Mercy in ieder geval beterschap en sterkte!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |