Balenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dank je
gaat vandaag wel slechterik word misselijk en duizelig van de hoofdpijn
en dat terwijl er bovenin een vacature is voor permanente bewoning/opvulling
Deed ie in het ziekenhuis alquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:09 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mooi zo, je kan [al wel weer/nog wel]* lachen![]()
* doorhalen wat niet van toepassing is..
ik ben blij dat ikhet zonder noemenswaardige verwondingen overleefd hebquote:
Slaapkopquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben blij dat ikhet zonder noemenswaardige verwondingen overleefd heb
en met humor kan je iets makkelijker relativeren
ben weer onder de wol![]()
wanneer word je gebanned?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:59 schreef vetprob het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk moet het wel groene kawa voor laif zijn.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:04 schreef ploderus het volgende:
Hier mijn how-to:
hey!quote:
Wat is een vlotterbak?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar wilde ik het maar bij laten dan.
![]()
Maar het is de vlotterbak voor 100% die alle problemen vanaf-wat-je-niet-hebt-bijgelezen-begin veroorzaakt, heb je daar ook tips voor.![]()
![]()
Ben er nu even niet, dus hij mag weer zo gedetaileerd.![]()
gaat je geen bal aan en kappen met dit soort opmerkingen!quote:
tis een kloon, ploquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:47 schreef ploderus het volgende:
hey!
Wie ben jij? Ik ken jou nog niet.. Hoe zit dat eigenlijk met jouw functie? Werk jij alleen als de echte jezus ziek is ofzo, of val je ook al wel eens in als hij gewoon geen zin heeft? Lijk je erg veel op hem?
Verdient dat werk eigenlijk een beetje? Heb zelf zitten twijfelen of ik die opleiding wilde gaan doen, maar heb uiteindelijk vanwege de toekomstperspectieven toch wat anders gekozen.. Zoveel Jezussen zijn er nu eenmaal niet en hoe weet je nou dat net JIJ door die zware sollicitatieronde komt.. Ik vind het wel een dappere gok die jij gedaan hebt!
quote:
Lijkt me dat het niet echt veel uit moet maken toch? En anders moet je toch voor de zekerheid die 25kW-begrenzing er maar uit halen.. Wordt je aangehouden dan zeg je dat het moest vanwege dit type oliequote:Op donderdag 21 juli 2005 18:50 schreef vetprob het volgende:
Hej Popijn of Martie of een andere FokMC'er...De dealer wist niet dat ik 25kW had en heeft dus nu andere olie dan de normale ..W40 erin gedaan. Dit zou eventueel nuttig zijn als ik een volvermogen motor had en flink zat te raggen ofzo.
Het precieze verhaal weet ik niet, de een is dunner dan de ander volgens mij (die er nu in zit is dunner denk'k). Ik ga morgen nog wel even navragen welke olie er nu in zit, wel zeker is dat de olie die er nu in zit geen extra nut heeft voor mij motor, maar is eht ook een nadeel dat ik nu die andere olie heb
Iemand?
Daar is een how to van geweest.quote:
alles goed verderquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:52 schreef ploderus het volgende:Doe ik daar al die moeite voor
Het leek me al zo'n mooie functie.. Hele jaar doorbetaald krijgen terwijl je nauwelijk wat hoeft te doen
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:50 schreef vetprob het volgende:
Hej Popijn of Martie of een andere FokMC'er...De dealer wist niet dat ik 25kW had en heeft dus nu andere olie dan de normale ..W40 erin gedaan. Dit zou eventueel nuttig zijn als ik een volvermogen motor had en flink zat te raggen ofzo.
Het precieze verhaal weet ik niet, de een is dunner dan de ander volgens mij (die er nu in zit is dunner denk'k). Ik ga morgen nog wel even navragen welke olie er nu in zit, wel zeker is dat de olie die er nu in zit geen extra nut heeft voor mij motor, maar is eht ook een nadeel dat ik nu die andere olie heb
Iemand?
edit: Uiteraard had de dealer een heel verhaal om de olie toch te justificeren © , maar misschien dat mr. vlotterbak wel wat weet
Kutquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
Edit: onze ouwe Faithz post ook nog.![]()
![]()
[sub]GewoonPim mag weer posten als hij zijn kant van de afspraak nakomt in V&A met Faithz./sub]
[..]
Daar is een how to van geweest.![]()
[[url=http://img195.imageshack.us/img195/611/p1010633web4uc.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img195.imageshack.us/img195/6971/p1010638web7cj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hebben ze bij MotorXtra niets aan je afstelling gedaan.![]()
![]()
En nu kap ik met posten, de visite zit te wachten.![]()
Ik zat even na te hijgen van een uur rijden over 9.2 kilometer..
Stom simpel dingetje die niet werkt zoals het hoort.![]()
Alles best hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alles goed verder? rijd je nog steeds die kawa
tis hier de gewoonte om zo nu en dan van motor te veranderen
nou, het is in elk geval moeilijk uit te leggen aan de doorsnee mens. Er is geen opleiding voor ofzo, je wordt vanzelf gekozen. Bij je geboorte kan je het direct zien als je onder je rechtervoet een jezus-kruis hebt staan met een R erachter, van reserve dus, denk ik tenminste. Uiteraard lijk ik veel op hem, anders was ik niet gekozen denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:47 schreef ploderus het volgende:
[..]
hey!
Wie ben jij? Ik ken jou nog niet.. Hoe zit dat eigenlijk met jouw functie? Werk jij alleen als de echte jezus ziek is ofzo, of val je ook al wel eens in als hij gewoon geen zin heeft? Lijk je erg veel op hem?
Verdient dat werk eigenlijk een beetje? Heb zelf zitten twijfelen of ik die opleiding wilde gaan doen, maar heb uiteindelijk vanwege de toekomstperspectieven toch wat anders gekozen.. Zoveel Jezussen zijn er nu eenmaal niet en hoe weet je nou dat net JIJ door die zware sollicitatieronde komt.. Ik vind het wel een dappere gok die jij gedaan hebt!
Liever lui dan moe denk ik dan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:57 schreef ploderus het volgende:
KutMoet ik toch gaan bijlezen
Leer ik weer eens wat
Afstelling is verder niets aan veranderd. Hij liep ook niet extreem slecht
Ik ben al weg.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:59 schreef ploderus het volgende:
Alles best hoorRij nog steeds de blauwe kawa. Ben Popijn niet
Hoeveel motoren heb jij sinds ik weg ben geweest al weer gehad Popijn?
PFf, vind ik maar niks dat ontgrenzen. Rij ik weer meer op mijn achterwiel dan op 2.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lijkt me dat het niet echt veel uit moet maken toch? En anders moet je toch voor de zekerheid die 25kW-begrenzing er maar uit halen.. Wordt je aangehouden dan zeg je dat het moest vanwege dit type olie![]()
Ja, dat, bedankt voor je uitlegquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Edit: Hij's wel dunner bij de start, dus theoretisch ook minder slijtage.
Heb je er toch nog wat aan........
Ik heb BBR onder op mijn voet staan.. Ben ik nu een Backstreet Boys Reserve?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:59 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
nou, het is in elk geval moeilijk uit te leggen aan de doorsnee mens. Er is geen opleiding voor ofzo, je wordt vanzelf gekozen. Bij je geboorte kan je het direct zien als je onder je rechtervoet een jezus-kruis hebt staan met een R erachter, van reserve dus, denk ik tenminste. Uiteraard lijk ik veel op hem, anders was ik niet gekozen denk ik.
en wat het verdient? ik verdien er geen geld mee in elk geval maar wijn en brood heb ik des te meer, maar het gaat ook helemaal niet om het geld. sinds 1 januari dit jaar hebben wij zoals je ziet dus ook een internetaansluiting
o ja dit ben ik, paar eeuwen geleden gemaakt op Oostvoorne
[afbeelding]
en dit was ik in mijn jongere jaren, toen waren er natuurlijk geen fototoestellen maar ze konden al wel schilderen
[afbeelding]
God bless you!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |