men, en ik dacht dat het typefouten warenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef Ringo22 het volgende:
Erg leuke band. Ergens tussen My Morning Jacket en Darryll Ann in. Een dezer dagen wordt ook de nieuwe van The Stands gereleased, waarmee je ze ook kan vergelijken. Na tien luisterbeurten vind ik het (nog steeds) een te gekke plaat ja (niet kopiėren uit word in forum is de les, want dan krijg je die rare code's dus).
dan moet het wel geode muziek zijn!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef bartrid het volgende:
ja, met afstand de lelijkste band die er op dit moment rondloopt:
[afbeelding]
Bovenal dodelijk catchy....quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:16 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
dan moet het wel geode muziek zijn!!
Eeeuhhh, ik weet niet onder welke steen je vandaan komt, maar dat is dus al een paar maand zo.quote:Op maandag 19 september 2005 11:36 schreef John.R.Cash het volgende:
Wat een saaie muziek zeg. Vooral de stem van de zanger is echt te saai..... dus het zal binnenkort wel weer overal gehyped worden en erg veel verkopen.
quote:Op maandag 19 september 2005 11:40 schreef webfreak het volgende:
Fantastische band.
Zeker één van mijn hoogtepunten op Lowlands dit jaar.
Wow, dat is erg vet dude.quote:Op maandag 19 september 2005 21:45 schreef FatherJack het volgende:
Behalve een leuke band, ook een gezellige band, heb ze vorig jaar een paar keer gezien, toen ze net begonnen met optreden in London. In Koko, voorheen Camden Palace, nog een praatje met ze gemaakt. Erg vriendelijk. Ze konden dit jaar niet officieel bij de Brit Awards iets winnen, omdat de zanger Hongaars is (oid).
Ja, dat was inderdaad aangenaam! Vooral de versie van Crazy right now ('volgende keer gaat onze drummer rappen'quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
Zo, nou, dat was wel echt extreem gezellig in Paradiso net. Leuk om een band te zien die zo enorm veel plezier in het spelen heeft, en de sfeer was echt super. Vooraan lekker staan dansen met een paar Britse meiden, gaaf concertje!
Waren ze ook!quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:35 schreef Klobbert het volgende:
ik vond ze wel erg goed op lowlands eigenlijk
Volgens de (goede!) recensie in het Parool van vandaag was dat meisje een Britse tour-vriendin van de band...quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad aangenaam! Vooral de versie van Crazy right now ('volgende keer gaat onze drummer rappen') was tof. En ze waren ook alleen maar aan het lachen toen dat meisje uit het publiek maar bleef dansen en zingen op het podium. Nee, echt een fijn concertje
Ja, geen idee. Maar 't staat niet op de cd, en heeft een beetje country-invloeden (een soort katteklopkattaklop-paardenritmequote:
The Beard (zo staat het op mijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:37 schreef MofoF1 het volgende:
FF wat later: weet iemand hoe dat laatste nummer heet dat ze in Paradiso speelden? (en waar ze ook op Lowlands mee afsloten??
Ik snap het wel voor iemand met zo'n ava/nickquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik viel bij het optreden op Lowlands bijna in slaap, maar dat had meer te maken met de wel erg korte nacht ervoor (na de erg lange donderdag). Op zich beviel het wel. Beetje te lief allemaal, dat wel. Daardoor zal het me waarschijnlijk snel gaan vervelen, zeker op cd.
Check www.fabchannel.com want het concert staat helemaal op video!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Maar 't staat niet op de cd, en heeft een beetje country-invloeden (een soort katteklopkattaklop-paardenritme)
Ja, want heel de wereld kent ze inmiddels al! Wat een sukkels bestaan er toch zeg. Je zegt het idd goed; al een paar maand. Misschien net een maand dus ofzo.quote:Op maandag 19 september 2005 13:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eeeuhhh, ik weet niet onder welke steen je vandaan komt, maar dat is dus al een paar maand zo.
Ja, dat is het ook. Ik heb een diep trauma over mij fysieke verschijning. En dan zie je ineens zo knapperd en dan denk je "shit, ik wou dat ik er zo uitzag". En dan moet je die frustratie toch ergens kwijt! En zoals me wel vaker is opgevallen is Fok! de ideale locatie om je frustraties te uitten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:00 schreef -Dries- het volgende:
Jij bent gewoon jaloers dat de zanger knapper is dan jou.
Het punt was, dat de hype destijds al bijna z'n hoogtepunt voorbij was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:54 schreef John.R.Cash het volgende:
[..]
Ja, want heel de wereld kent ze inmiddels al! Wat een sukkels bestaan er toch zeg. Je zegt het idd goed; al een paar maand. Misschien net een maand dus ofzo.
Gaat die zanger ook nog verbaasd/beledigd doen omdat Slash van Guns N Roses hem niet herkendeJa, zo groot is de hype al.
Eej, tnx mén... dat zou best wel 's kunnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:27 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
The Beard (zo staat het op mijnsetlist
.).
Nee hoor, helemaal niet. Je punt is dat jij graag aan iedereen wil laten zien dat je er ook bij hoort door aan te geven dat ik dan wel "onder een steen vandaan moet komen" om die mega-hypequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het punt was, dat de hype destijds al bijna z'n hoogtepunt voorbij was.
't Is al goed hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef John.R.Cash het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Je punt is dat jij graag aan iedereen wil laten zien dat je er ook bij hoort door aan te geven dat ik dan wel "onder een steen vandaan moet komen" om die mega-hyperond The Magic Numbers te missen. Want wees nou even reeel, buiten een paar muziekjournalistjes en posers weten er vrij weinig mensen wereldwijd wie TMN zijn, of wel soms?
Nee wacht, je hebt gelijk. Overal wordt ik om de oren geslagen met TMN.![]()
Het is echt heel leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ken ze absoluut niet, maar ook ik ga naar Tivoli om maar eens kennis met ze te gaan maken. Ik ben erg nieuwsgierig, en ik denk dat het heel leuk gaat worden..
Ga mee dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:26 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Het is echt heel leuk. Denk wel dat jij het gezallich gaat vinden.
Het is uitverkochtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ga mee dan..
Pas op ! Dit is een serieuze uitnodiging !
Ik sta op de gastenlijst. Ik wil best eens even gaan porren en kijken of ik voor jou nog iets kan fix0ren. Ik garandeer niks, maar het is me wel de moeite waard om het te proberen.quote:
Dat zijn er twee, ik heof er maar eentje dan. Maar tof, ik hoor van je.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En die gast hierboven dan die zijn kaarten kwijtwou, kan je die niet alsnog mailen of ie ze al kwijt is ?
Die 'gast hierboven' is ze al kwijtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik sta op de gastenlijst. Ik wil best eens even gaan porren en kijken of ik voor jou nog iets kan fix0ren. Ik garandeer niks, maar het is me wel de moeite waard om het te proberen.
En die gast hierboven dan die zijn kaarten kwijtwou, kan je die niet alsnog mailen of ie ze al kwijt is ?
Even checken hoor, maar heb je je ouwe telefoonnr nog ? Ik heb je nl net een smsje gestuurd en ik weet niet of het is aangekomen. Het mijne is ieg nogsteeds hetzelfde. Als je het niet meer hebt, vraag het maar aan Robin.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:11 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat zijn er twee, ik heof er maar eentje dan. Maar tof, ik hoor van je.
De eikel. Ik heb je iig een mailtje gestuurd naar het adres uit je profiel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, de jongen op wie ik mijn hoop had gevestigd gaat zelf al. Eilaasch. Maar, kom anders met een andere reden een keer hier ofzo..
Hij is geen eikel, hij weet klaarblijkelijk ook wat leuk is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
De eikel. Ik heb je iig een mailtje gestuurd naar het adres uit je profiel.
Oei... stond je tevergeefs bij de ingang?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben uiteindelijk niet geweest omdat er iets mis ging met de gastenlijst..
Nee, ik wist het vantevoren, maar ik baalde wel. Ik hoorde trouwens verschillende meningen over het concert. Mijn vriend was er ook, en die was er niet wild van, terwijl twee andere meisjes die ik tegenkwam gisteravond die ook geweest waren compleet lyrisch waren. Wat vonden jullie ?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oei... stond je tevergeefs bij de ingang?
Kan me voorstellen dat je baalde...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, ik wist het vantevoren, maar ik baalde wel. Ik hoorde trouwens verschillende meningen over het concert. Mijn vriend was er ook, en die was er niet wild van, terwijl twee andere meisjes die ik tegenkwam gisteravond die ook geweest waren compleet lyrisch waren. Wat vonden jullie ?
Ja! Hoogstens een beetje kort (1u20min ofzo?), maar ze leken er wel erg veel zin in te hebben. En het publiek was erg tof, veel en lang klappen tussen de nummers door. Leuk bandje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef paella het volgende:
Het was een feestjeVeel nieuwe nummers, enkele b-kant, paar oude nummers en (leek) erg spontaan einde.
En dat smaakt heerlijk... althans het 1e album, 2e album nog niet geluisterd.. die zal ik over een week of 2 wel binnen krijgen...quote:Op maandag 6 november 2006 17:12 schreef paella het volgende:
het heeft ook best allemaal een 70s feelgood sausje allemaal.
Ja dat zag ik vanmiddag ook. Binnenkort maar eens beluisteren dan, ben wel benieuwd na de reactie hier.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:05 schreef placebeau het volgende:
ik heb de CD gekocht want hij was keigoedkoop.
Oeh interessant. Denk dat ik er wel heen gaquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:51 schreef paella het volgende:
En hup, ze komen weer in Paradiso:
THE MAGIC NUMBERS
Ik heb 'm nu meerdere keren geluisterd en hij groeit!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:57 schreef pfaf het volgende:
Ik vind het tempo over de hele plaat nog wel aardig hoog liggen, dat valt me niet tegen. Maar de geniale aanstekelijkheid ontbreekt op het eerste gehoor, maar wellicht moet ik 'm vaker dan één keer luisteren.
Hm, dat begrijp ik geloof ik niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:17 schreef peaceman het volgende:
Op een donderdag
Dat wordt dus niks...
Peaceman bedoelt dat het voor hem niets wordt omdat het een doordeweekse dag is, niet dat het optreden niets wordtquote:Op woensdag 29 november 2006 00:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hm, dat begrijp ik geloof ik niet.
Zeker weten: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/31848000quote:Op woensdag 29 november 2006 17:57 schreef peaceman het volgende:
Ze schijnen op Noorderslag te komen
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Peaceman bedoelt dat het voor hem niets wordt omdat het een doordeweekse dag is, niet dat het optreden niets wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |