ik kan ook een meid van 1.60 ofzo nou niks mis meequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ben altijd klein geweest. nu beetje gemiddelde leeftijd![]()
Hoe bedoel je, gemiddelde leeftijd? Bedoel je niet gemiddelde lengte?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ben altijd klein geweest. nu beetje gemiddelde leeftijd![]()
Ik ben ook niet erg grootquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:06 schreef taart het volgende:
[..]
sommige meisjes vallen daar op, en als je een van de weinige kleine jongens bent...![]()
Ik gewoon normaal. Niet groot, niet klein maar wel zeer fijn.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
Voor diegene die deel 22 straks gaat maken, ik zou het leuk vinden als je iets in de trant van dit deel met de OP doet. Het beste kan je btw de OP quoten en aanpassen, dan heb je een recentere OP dan die in Wiki.
Ik heb lange benenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:03 schreef joupee het volgende:
[..]
lange meiden = lange benen = lekker kontje![]()
in thoerie dan![]()
gemiddelde lengte voor zn leeftijd denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, gemiddelde leeftijd? Bedoel je niet gemiddelde lengte?![]()
whaha was een stukje niet mee ge copypastquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, gemiddelde leeftijd? Bedoel je niet gemiddelde lengte?![]()
1.76 ikz0rsquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik gewoon normaal. Niet groot, niet klein maar wel zeer fijn.
Jij bent zwaar bezet.quote:
Bontiequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ey Imberr, hoe heettie je hondje ook alweer?![]()
Mwah mn ex vond het nooit erg dat ze groter was, maar ik vond het altijd zo lullig als zij hakken oid aan had en ze een kop boven mij uit stakquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:06 schreef taart het volgende:
[..]
sommige meisjes vallen daar op, en als je een van de weinige kleine jongens bent...![]()
Dit is typisch FOK!, dat veranderen we NOOIT meer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:08 schreef Eix het volgende:
Waarom kunnen we eigenlijk niet doorgaan met een topic tot pagina 30 ofsow? Of is dit nu een heel erge newbie vraag?
*schaamschaam
quote:
En waar was het ook alweer van afgeleid?quote:
Die foto heb ik er net ingezet, but thnxquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:06 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Als jij dat bent in dat fotoboek zie je er cool uit![]()
toekomstige vriendinquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Frazz het volgende:
[..]
Die foto heb ik er net ingezet, but thnx
Foto is gemaakt door een lief meisje trouwens
T wordt nog eens gezellig in dit topic.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
zij en nog 1 zo'n opmerking en ik slacht jou![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
zij en nog 1 zo'n opmerking en ik slacht jou![]()
![]()
Petertjuhh is een manquote:
"Ik ben dus Frazz"quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Frazz het volgende:
[..]
Die foto heb ik er net ingezet, but thnx
Foto is gemaakt door een lief meisje trouwens
Slaap ze, held die mijn avatar maakte.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef Casparovvv het volgende:
hey
Dit is de snelst lopende SC, heb alweer 2 delen gemist nu ik ff tv heb zitten kijken
Ik ga slapen.
Slaap lekker. Doei hequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef Casparovvv het volgende:
hey
Dit is de snelst lopende SC, heb alweer 2 delen gemist nu ik ff tv heb zitten kijken
Ik ga slapen.
Ga je veel eten of niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:12 schreef BObNL het volgende:
truste ik ga ff wat eten. ben er over een uurtje weer !
Bij de BeF reeks haalden we eerst makkelijk 30 topics op 1 dag.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef Casparovvv het volgende:
hey
Ik ga slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |