quote:
En waar was het ook alweer van afgeleid?quote:
Die foto heb ik er net ingezet, but thnxquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:06 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Als jij dat bent in dat fotoboek zie je er cool uit![]()
toekomstige vriendinquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Frazz het volgende:
[..]
Die foto heb ik er net ingezet, but thnx
Foto is gemaakt door een lief meisje trouwens
T wordt nog eens gezellig in dit topic.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
zij en nog 1 zo'n opmerking en ik slacht jou![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
zij en nog 1 zo'n opmerking en ik slacht jou![]()
![]()
Petertjuhh is een manquote:
"Ik ben dus Frazz"quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Frazz het volgende:
[..]
Die foto heb ik er net ingezet, but thnx
Foto is gemaakt door een lief meisje trouwens
Slaap ze, held die mijn avatar maakte.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef Casparovvv het volgende:
hey
Dit is de snelst lopende SC, heb alweer 2 delen gemist nu ik ff tv heb zitten kijken
Ik ga slapen.
Slaap lekker. Doei hequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef Casparovvv het volgende:
hey
Dit is de snelst lopende SC, heb alweer 2 delen gemist nu ik ff tv heb zitten kijken
Ik ga slapen.
Ga je veel eten of niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:12 schreef BObNL het volgende:
truste ik ga ff wat eten. ben er over een uurtje weer !
Bij de BeF reeks haalden we eerst makkelijk 30 topics op 1 dag.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef Casparovvv het volgende:
hey
Ik ga slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |