quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:19 schreef zoalshetis het volgende:
erg herkenbaar. ik ben ervan afgekomen door mijn penis af te snijden, zou jij ook eens moeten proberen.
je weet het nooit he?quote:
Zie je handel ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Zuig je ook gebruikte tampons uit?
Of trek je er thee van?
Die rode ogen heeft hij waarschijnlijk door de pepper spray...quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:17 schreef Dleg het volgende:
Nee, sorry ik niet, maar ik ben dan ook geen albinoneger
ps: heb jij daarom zo'n rode ogen?
oh in dat geval ben ik niet normaal. ik heb er nl geen probleem mee zolang mijn kin niet te rood wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:25 schreef GertJanPeter het volgende:
Vadsige Hondekop!!! Getverdemme...bah![]()
![]()
![]()
Normale mannen hangen 5 dagen per maand in het café als hun vrouw/vriendin weer eens aan de rode is........
![]()
![]()
![]()
Mag ik het eerst een maandje proberen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:19 schreef zoalshetis het volgende:
erg herkenbaar. ik ben ervan afgekomen door mijn penis af te snijden, zou jij ook eens moeten proberen.
Je bent wel normaal hoor. Alle mannen die ik heb gekend waren er niet vies van tijdens mijn menstruatie. En ik ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh in dat geval ben ik niet normaal. ik heb er nl geen probleem mee zolang mijn kin niet te rood wordt.
Bloody Maryquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb ook wel is een tampon leeg gezogen
Heeft wel eerst een half uur in de sterke drank gehangen dat wel .
lolquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mag ik het eerst een maandje proberen?
(a la Chello-reclame)
Mag ik je op MSN ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hihi 50 euro per stuk, ik accepteer creditcard en paypal.
Verzending na ontvangst betaling.
en dan kun je ook nog onderscheid maken tussen een verse en ouder verbandjequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hihi 50 euro per stuk, ik accepteer creditcard en paypal.
Verzending na ontvangst betaling.
Dat vond ik inderdaad ook het meest ranzige...quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
Aha....
en ook nog van je familie??? gadver![]()
Ja dat had ik ook,toen ik op zn naam kliktequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:31 schreef Echo99 het volgende:
Iemand heeft zn relkloon weer van stal gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |