abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29056392
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 02:15 schreef Luutgaert het volgende:
Niemand?
Ik kan je alleen zeggen dat ik met me oude regio precies t zelfde heb. 2.3 miljoen inwoners had ik, als ik m nu laad mis ik zo'n 10 steden en een miljoen inwoners Ik heb al eens gezocht maar nooit een oplossing gevonden, ben onderhand zelf maar met wat nieuws begonnen.
Where facts are few, experts are many.
pi_29056402
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 02:19 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik kan je alleen zeggen dat ik met me oude regio precies t zelfde heb. 2.3 miljoen inwoners had ik, als ik m nu laad mis ik zo'n 10 steden en een miljoen inwoners Ik heb al eens gezocht maar nooit een oplossing gevonden, ben onderhand zelf maar met wat nieuws begonnen.
Hmm... dan ga ik dat ook maar doen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 02:22:45 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29056420
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 02:20 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Hmm... dan ga ik dat ook maar doen.
Ah joh, eerst alle plugins downloaden van simtropolis en dan een nieuwe regio bouwen, met de NAM tool. ben je je oude regio zo vergeten .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_29056448
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 02:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah joh, eerst alle plugins downloaden van simtropolis en dan een nieuwe regio bouwen, met de NAM tool. ben je je oude regio zo vergeten .
Ik zal wel es ff wat van die plugins proberen. Maar als je die zeg maar euh gedownload hebt enzo, werken ze dan ook in je oude steden en blijven je savegames wel goed?
pi_29056478
Ja oude steden werken zeker nog. Het kan natuurlijk zo zijn dat je bv. plugins hebt die wel effect hebben daarop, zoals de industry quadrupler.. Dan wordt driekwart van je industrie zwart Maar met de NAM gaat je verkeerssituatie er altijd op vooruit.
Where facts are few, experts are many.
pi_29056483
Nou ok, ik zal 't ff proberen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 02:38:02 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29056516
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 02:31 schreef Atreidez het volgende:
Ja oude steden werken zeker nog. Het kan natuurlijk zo zijn dat je bv. plugins hebt die wel effect hebben daarop, zoals de industry quadrupler.. Dan wordt driekwart van je industrie zwart Maar met de NAM gaat je verkeerssituatie er altijd op vooruit.
Ik heb die tool ook en er is op de grote map niks leeggevallen, sommige aan de buitenrand werden een beetje bruin om daarna direct weer vol te lopen. Werkgierige mietjes.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_29056544
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 02:15 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Niemand?
Volgens mij moest je dan de hele regio map opslaan als backup en niet 1 regio
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 02:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat bedoel jij met een NAM tool?
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 02:31 schreef Atreidez het volgende:
industry quadrupler?
pi_29056616
tvp
pi_29056637
En mensen, hou dit topic vol met plugins goed in de gaten
pi_29056657
Hmm, ik zit ff te proberen maar alles op dat grote park na heeft een verrotte ondergrond.

http://img347.imageshack.(...)10111220806616ah.png

Zijn dat dan niet goede plug-ins of ligt dat aan mijn spel? Of heb ik wat verkeerds gedaan?
pi_29056671
Ik heb die trouwens van het plug-in topic en daar staan wel goede plaatjes ervan in.

pi_29056741
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 03:10 schreef Luutgaert het volgende:
Hmm, ik zit ff te proberen maar alles op dat grote park na heeft een verrotte ondergrond.

http://img347.imageshack.(...)10111220806616ah.png

Zijn dat dan niet goede plug-ins of ligt dat aan mijn spel? Of heb ik wat verkeerds gedaan?
Is het niet iets wat je op het water moet plaatsen ?
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 03:13 schreef Luutgaert het volgende:
Ik heb die trouwens van het plug-in topic en daar staan wel goede plaatjes ervan in.

[afbeelding]

[afbeelding]
Aha. Misschien weet ik het al
Toen je dat spul downloade kon er ipv alleen een 'download' knop ook een texture map bijgezet zijn. Die moet je ook installeren

[edit]

Dit is nu mijn stad East Side Manhatten. Op dit moment ben ik erg tevreden over het resultaat. Mijn stad(je) telt nu 70.000 inwoners op een heel klein gebied (grootste map)

pi_29056832
quote:
Aha. Misschien weet ik het al
Toen je dat spul downloade kon er ipv alleen een 'download' knop ook een texture map bijgezet zijn. Die moet je ook installeren
Dat is 't denk ik ja. In dat plugintopic staat alleen een link dat je gelijk gaat downloaden, maar ik zal 't voortaan dan wel gewoon via Simtropolis doen.
pi_29056836
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 03:54 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Dat is 't denk ik ja. In dat plugintopic staat alleen een link dat je gelijk gaat downloaden, maar ik zal 't voortaan dan wel gewoon via Simtropolis doen.
Wij zullen er nu in ieder geval voor oppassen. Dat je echt alles meteen download, of dat je meerdere download links zal zien (zoals de maps)
pi_29056838
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 03:55 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Wij zullen er nu in ieder geval voor oppassen. Dat je echt alles meteen download, of dat je meerdere download links zal zien (zoals de maps)
  zaterdag 23 juli 2005 @ 03:57:59 #227
79435 matjas
pi_29056840
nou mijn "inca" stad nu:

Het strand waar de meeste mensen gaan wonen

mijn verzonken snelweg met tunnelke naar de andere kant van de berg

de andere kant van de snelweg, tevens de plaats waar al de "troep" komt

en de top van de "inca" berg waar nog wat $$$ laagbouw moet komen

hoe mijn regio er nu uit ziet... 1 en 3 zijn de indrustrie steden(dus voornamelijk $ & $$) ,2 is high-tech + $$$ en 7 word dus $$ & $$$ + comercial
pi_29056845
Matjas -> Waaaaah dat is echt super verzonnen zeg Jonge wat een creativiteit !

En waarom nou 1, 2, 3 etc? Pak een atlas ofzo erbij
  zaterdag 23 juli 2005 @ 04:03:27 #229
79435 matjas
pi_29056849
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 04:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Matjas -> Waaaaah dat is echt super verzonnen zeg Jonge wat een creativiteit !

En waarom nou 1, 2, 3 etc? Pak een atlas ofzo erbij
atlas? dat is teveel moeite
pi_29056859
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 03:57 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Kijk, ik ga ervoor zorgen dat er na een download link, iets erachter komt te staan. Dus misschien wel textures die je voor een bepaalde plugin nodig hebt. Mocht er geen extra downloads nodig zijn dat laat ik dat jullie weten door 'No texture download needed' Zie hieronder, is wat makkelijker

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Residental
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Six House Row

quote:
This is a terrace of six houses in yellow brick developed from my red brick semi-detached house in the same style.

As this is a terrace I've made it R$. It occupies a 3x2 lot.
Download | no texture downloads needed

Capiche?
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 04:03 schreef matjas het volgende:

[..]

atlas? dat is teveel moeite
Voor jou misschien wel, ik maak er meeste leuke dingen van. Dus misschien een tip
pi_29056888
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 04:07 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Kijk, ik ga ervoor zorgen dat er na een download link, iets erachter komt te staan. Dus misschien wel textures die je voor een bepaalde plugin nodig hebt. Mocht er geen extra downloads nodig zijn dat laat ik dat jullie weten door 'No texture download needed' Zie hieronder, is wat makkelijker

Residental

Six House Row

[afbeelding] [afbeelding]
[..]

Download | no texture downloads needed

Capiche?
Ja ik snapte wat je bedoelde.
pi_29056896
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 04:22 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Ja ik snapte wat je bedoelde.
Dan is het goed.

Dus bij deze: mschol, atreidez, beelz en elmaro. Mocht je in [Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topic een nieuw plugin posten. Zet ná je download link eventueel de texture packs download links ernaast

Dank!
pi_29057213
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:08 schreef MrTorture het volgende:

[..]

ontslagen? kan dat?
het heledoel van het spel is om je stad winstgevend te maken, zo niet lig je d'r uit
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:23:03 #234
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_29058727
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:37 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Je moet je grond wel vlak maken. En dan écht vlak. 1 klein heuveltje 'verziekt' het meteen.
Dat heb ik Moet het alleen vlak zijn? Of zelfs op het laagste hoogte-niveau boven zeespiegel?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_29058801
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:23 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Dat heb ik Moet het alleen vlak zijn? Of zelfs op het laagste hoogte-niveau boven zeespiegel?
Moet alleen vlak zijn. Dus je kan zelf de hoogte bepalen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:30:23 #236
26777 MrTorture
pi_29058850
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 07:54 schreef mschol het volgende:

[..]

het heledoel van het spel is om je stad winstgevend te maken, zo niet lig je d'r uit
Ojee
Vis een optie?
pi_29059398
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:23 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Het moet gewoon écht vlak zijn, de hoogtes maken niets uit.
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:30 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ojee
Hoezo? Maak je verlies dan?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:59:38 #238
26777 MrTorture
pi_29059433
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:58 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Het moet gewoon écht vlak zijn, de hoogtes maken niets uit.
[..]

Hoezo? Maak je verlies dan?
Bij mij is het vlak dus het ligt aan de plugin vrees ik binnenkort de readme nog maar es doorlezen...

Uhu, behoorlijk. Maar ik heb nog 9 mrd in kas dus het is nog geen ramp
Vis een optie?
pi_29059625
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:59 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Bij mij is het vlak dus het ligt aan de plugin vrees ik binnenkort de readme nog maar es doorlezen...
Kan je misschien een screenshot maken van het probleem? Dan kunnen wij even nakijken wat je fout doet.
quote:
Uhu, behoorlijk. Maar ik heb nog 9 mrd in kas dus het is nog geen ramp
Hehe. En hoeveel is behoorlijk? 10.000?
pi_29059770
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Kan je misschien een screenshot maken van het probleem? Dan kunnen wij even nakijken wat je fout doet.
[..]

Hehe. En hoeveel is behoorlijk? 10.000?
pfff 10.000 is niks..
ik heb regelmatig rond de 30.000 aan verlies, maar een positief bank saldo van +/- 10 miljard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')