Money Plantquote:
Huh. Ik krijg nooit van zulke klussen. Ik heb alleen de mogelijkheden om 'missies' te starten (rijden, iemands hart redden, etc.)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ow, parken aanleggen. Er achter komen dat een of ander gebouw aan alle kanten straten wil hebbendaarom alle parken weer weghalen
Top-faciliteiten aanbieden kwa bus en metro, die ze vervolgens niet gebruiken. En vervolgens aanzien hoe ze de gebouwen verlaten omdat ze te lang moeten reizen naar werk
(zie mijn eerdere verhaal over Doetinchem)
Die wijk gaat dus plat
Heb ik in ieder geval (gelukkig) nooit gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je te lang onder het nul punt zit met budget wordt je deruit gekickt als Mayor.
Je kan beter die bank nemen. 1 klik -> $50.000.000quote:
Dat was een klus die ik mezelf opgelegd hebquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Huh. Ik krijg nooit van zulke klussen. Ik heb alleen de mogelijkheden om 'missies' te starten (rijden, iemands hart redden, etc.)
Nee. Het is even oefenen, daarna is het een peuleschilquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:41 schreef existenz het volgende:
Die lot digging shit is irritant, is er echt geen makkelijkere manier?
Aha. Op die manier. Niets gezegdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:42 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dat was een klus die ik mezelf opgelegd hebik moet meer R$ bouwen, dus eigenlijk was die wijk al te chique
Ga je een inca stad bouwen ofzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:04 schreef matjas het volgende:
ff bezig geweest voor mijn nieuwe stad met de terraformer:
[[url=http://img147.imageshack.us/img147/5907/stad713ky.th.jpg]afbeelding][/url]
wat een bagger werk... maarja, nu nog even een goede plugin vinden om die rotsen te verbergen dmv zo een 'murur' en ik kan aan de gang
Lol. Ga je rijstvelden kweken?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:04 schreef matjas het volgende:
ff bezig geweest voor mijn nieuwe stad met de terraformer:
[[url=http://img147.imageshack.us/img147/5907/stad713ky.th.jpg]afbeelding][/URL]
wat een bagger werk... maarja, nu nog even een goede plugin vinden om die rotsen te verbergen dmv zo een 'murur' en ik kan aan de gang
Niemand?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:37 schreef Luutgaert het volgende:
Heu, ik heb een probleempje... ik had een keer al m'n savegames bewaard en net heb ik ff Sim City 4 Rush Hour weer ff geïnstalleerd, maar maar ongeveer de helft van de steden doet 't. Waar kan dat aan liggen denken jullie?
http://img155.imageshack.us/my.php?image=simsave9gk.jpg
Dat zijn zeg maar de save-steden.
http://img155.imageshack.us/my.php?image=siminmap5ud.jpg
En dat zit zeg maar in de echte map in program files enzo...
Er missen een paar files in 't eerste plaatje ('City - New City (45).sc4' bijvoorbeeld), maar dat is volgens mij wel goed want er missen 11 van die files en normaal zou ik ook 11 steden moeten hebben. Maar weet iemand dan misschien waar het aan ligt?![]()
Oja, ook nog, alleen de save-steden die onderaan staan doen 't niet...
Ik kan je alleen zeggen dat ik met me oude regio precies t zelfde heb. 2.3 miljoen inwoners had ik, als ik m nu laad mis ik zo'n 10 steden en een miljoen inwonersquote:
Hmm... dan ga ik dat ook maar doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik kan je alleen zeggen dat ik met me oude regio precies t zelfde heb. 2.3 miljoen inwoners had ik, als ik m nu laad mis ik zo'n 10 steden en een miljoen inwonersIk heb al eens gezocht maar nooit een oplossing gevonden, ben onderhand zelf maar met wat nieuws begonnen.
Ah joh, eerst alle plugins downloaden van simtropolis en dan een nieuwe regio bouwen, met de NAM tool. ben je je oude regio zo vergetenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:20 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Hmm... dan ga ik dat ook maar doen.![]()
Ik zal wel es ff wat van die plugins proberen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah joh, eerst alle plugins downloaden van simtropolis en dan een nieuwe regio bouwen, met de NAM tool. ben je je oude regio zo vergeten.
Ik heb die tool ook en er is op de grote map niks leeggevallen, sommige aan de buitenrand werden een beetje bruin om daarna direct weer vol te lopen. Werkgierige mietjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:31 schreef Atreidez het volgende:
Ja oude steden werken zeker nog. Het kan natuurlijk zo zijn dat je bv. plugins hebt die wel effect hebben daarop, zoals de industry quadrupler.. Dan wordt driekwart van je industrie zwartMaar met de NAM gaat je verkeerssituatie er altijd op vooruit.
Volgens mij moest je dan de hele regio map opslaan als backup en niet 1 regioquote:
Wat bedoel jij met een NAM tool?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah joh, eerst alle plugins downloaden van simtropolis en dan een nieuwe regio bouwen, met de NAM tool. ben je je oude regio zo vergeten.
industry quadrupler?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:31 schreef Atreidez het volgende:
Ja oude steden werken zeker nog. Het kan natuurlijk zo zijn dat je bv. plugins hebt die wel effect hebben daarop, zoals de industry quadrupler.. Dan wordt driekwart van je industrie zwartMaar met de NAM gaat je verkeerssituatie er altijd op vooruit.
Is het niet iets wat je op het water moet plaatsenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:10 schreef Luutgaert het volgende:
Hmm, ik zit ff te proberen maar alles op dat grote park na heeft een verrotte ondergrond.
http://img347.imageshack.(...)10111220806616ah.png
Zijn dat dan niet goede plug-ins of ligt dat aan mijn spel? Of heb ik wat verkeerds gedaan?![]()
Aha. Misschien weet ik het alquote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:13 schreef Luutgaert het volgende:
Ik heb die trouwens van het plug-in topic en daar staan wel goede plaatjes ervan in.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is 't denk ik ja.quote:Aha. Misschien weet ik het al
Toen je dat spul downloade kon er ipv alleen een 'download' knop ook een texture map bijgezet zijn. Die moet je ook installeren
Wij zullen er nu in ieder geval voor oppassen. Dat je echt alles meteen download, of dat je meerdere download links zal zien (zoals de maps)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:54 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Dat is 't denk ik ja.In dat plugintopic staat alleen een link dat je gelijk gaat downloaden, maar ik zal 't voortaan dan wel gewoon via Simtropolis doen.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wij zullen er nu in ieder geval voor oppassen. Dat je echt alles meteen download, of dat je meerdere download links zal zien (zoals de maps)
atlas? dat is teveel moeitequote:Op zaterdag 23 juli 2005 04:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Matjas -> Waaaaah dat is echt super verzonnen zegJonge wat een creativiteit
!
En waarom nou 1, 2, 3 etc?Pak een atlas ofzo erbij
Kijk, ik ga ervoor zorgen dat er na een download link, iets erachter komt te staan. Dus misschien wel textures die je voor een bepaalde plugin nodig hebt. Mocht er geen extra downloads nodig zijn dat laat ik dat jullie weten door 'No texture download needed' Zie hieronder, is wat makkelijkerquote:
Download | no texture downloads neededquote:This is a terrace of six houses in yellow brick developed from my red brick semi-detached house in the same style.
As this is a terrace I've made it R$. It occupies a 3x2 lot.
Voor jou misschien wel, ik maak er meeste leuke dingen van.quote:
Ja ik snapte wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 04:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kijk, ik ga ervoor zorgen dat er na een download link, iets erachter komt te staan. Dus misschien wel textures die je voor een bepaalde plugin nodig hebt. Mocht er geen extra downloads nodig zijn dat laat ik dat jullie weten door 'No texture download needed' Zie hieronder, is wat makkelijker
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Residental
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Six House Row
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
Download | no texture downloads needed
Capiche?
Dan is het goed.quote:
Dat heb ikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet je grond wel vlak maken. En dan écht vlak. 1 klein heuveltje 'verziekt' het meteen.
Moet alleen vlak zijn. Dus je kan zelf de hoogte bepalen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:23 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dat heb ikMoet het alleen vlak zijn? Of zelfs op het laagste hoogte-niveau boven zeespiegel?
Ojeequote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
het heledoel van het spel is om je stad winstgevend te maken, zo niet lig je d'r uit
Het moet gewoon écht vlak zijn, de hoogtes maken niets uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:23 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dat heb ikMoet het alleen vlak zijn? Of zelfs op het laagste hoogte-niveau boven zeespiegel?
Hoezo? Maak je verlies dan?quote:
Bij mij is het vlakquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het moet gewoon écht vlak zijn, de hoogtes maken niets uit.
[..]
Hoezo? Maak je verlies dan?
Kan je misschien een screenshot maken van het probleem? Dan kunnen wij even nakijken wat je fout doet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:59 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Bij mij is het vlakdus het ligt aan de plugin vrees ik
binnenkort de readme nog maar es doorlezen...
Hehe. En hoeveel is behoorlijk? 10.000?quote:Uhu, behoorlijk. Maar ik heb nog 9 mrd in kasdus het is nog geen ramp
pfffquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan je misschien een screenshot maken van het probleem? Dan kunnen wij even nakijken wat je fout doet.
[..]
Hehe. En hoeveel is behoorlijk? 10.000?
Ziet er allemaal mooi uit!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:56 schreef SilverBullet het volgende:
Bla bla
gewoon kopen, zo duur is dat spel niet meerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:01 schreef jade64 het volgende:
Bij sommige downloads heb je de bldg.props.vol 01 nodig.
Die staan op de officiele Maxissite.
Helaas is het voor mij, om bepaalde redenen, niet mogelijk om de prop daar vandaan te halen.
Zou iemand mij willen helpen?![]()
Ik heb een aantal downloads die niet zichtbbaar zijn.
Ik heb geen idee johquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Hehe. En hoeveel is behoorlijk? 10.000?
In de steden links in de regio heb ik dat ook meer gebruikt, dat is ook bijna alleen laagbouw.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:14 schreef Drakul het volgende:
[..]
Ziet er allemaal mooi uit!![]()
Ik gebruik normaal ook veel hoogbouw in 1 stad, maar nu ben ik bezig om veel variatie erin te krijgen. Veel van dit soort parkjes erin.
[afbeelding]
Townsvillequote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:20 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik heb geen idee johIk ben het type burgemeerster dat je in Powerpuff Girls ziet
Mooie snelweg verbindingen heb jij in de stadquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:56 schreef SilverBullet het volgende:
Een update van mijn regio, na weer vele uren te hebben gespeeld
Dit is nu mijn grootste stad. Bronx River, met bijna 350.000 inwoners.
[[url=http://img320.imageshack.us/img320/5486/bronxriverfeb2310111221145041m.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het was eerst de bedoeling om in het gebied tussen de snelwegen en de rivier alleen commercial te bouwen, maar de sims vonden het schijnbaar te ver, want er wou niemand werken
Dus nu staat alles een beetje door elkaar.
Het OV in deze stad is best drukIk heb een treinstation die over de 500 % is
en ook van de subway wordt veel gebruik gemaakt. Maar ondanks dat zijn er wel veel opstoppingen.
Bronx
[[url=http://img304.imageshack.us/img304/8237/bronxjun299711221147733kz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dit stadje ligt onder Bronx River. En heeft nu ongeveer 66.000 inwoners
Overzicht regio
[[url=http://img320.imageshack.us/img320/124/regiorivendalenamen23077sm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb ook een paar kleine steden erbij geplakt, maar die zijn niet echt te moeite om te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |