Parkeergarages helpen alleen maar bij verbindingen. Dus bij een metro- en busstation. Of natuurlijk bij een groot park/evenement.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:11 schreef Sanne het volgende:
Ja ze staan in woonwijken en liggen aan aangrenzende wegen. Damn er staat zelfs een bushalte en een parkeergarage naast. Ze stappen alleen niet in.
Hier is de thread waar het staat. Je kan het vinden in de signature Thorvinquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:10 schreef Remqo het volgende:
Waar kan ik de europese wegen-mod vinden? ik kan hem niet zo snel vinden.
Hey dankjewel. Die had ik ook nog niet. Kan die mooi in mijn plugin mapquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hier is de thread waar het staat. Je kan het vinden in de signature Thorvin
Ziet er best heuvelachtig uit. Waarom begin jij meteen met een grote map?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:21 schreef Remqo het volgende:
Ik ben net weer begonnen na een poosje gestopt te zijn. Ik heb meteen een grote regio genomen om mee te beginnen.
Het is nu nog lekker klein en knus met zo'n 15.000 inwoners.
[[url=http://img338.imageshack.us/img338/507/sc4rpolis18nt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ah ok. Dan heb ik niets gezegtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:30 schreef Remqo het volgende:
een poosje geleden heb ik de omringende regiootjes volgebouwd, dus nu word het eens tijd om met de grote te beginnen
Je kan makkelijk zonder boerenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:37 schreef Sloggi het volgende:
Groeit je stad ook als je geen low density industry maakt? Al die rotboeren geven namelijk zoveel watervervuiling
Dus geen low density industry ook al wordt er om gevraagdquote:
ik heb alleen maar high techquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:37 schreef Sloggi het volgende:
Groeit je stad ook als je geen low density industry maakt? Al die rotboeren geven namelijk zoveel watervervuiling
$/$$/$$$ hebben daarmee weinig van doen. Het bepaald alleen de grote. Als je lowresidental zoned krijg je alleen maar huizen, terwijl er op medium ook wat flats gebouwd mogen worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dus geen low density industry ook al wordt er om gevraagd
Als er low density residential wordt gevraagd kan je toch ook gewoon high bouwen, dat heeft toch ongeveer hetzelfde effect?
Volgens mij kan je dat niet meer herstellen, wat mij nu inschiet: herinstallatie van SC?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:21 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben iets te gulzig geweest met instellen van de resolutie waar SimCity 4 op moet draaien, heb 'm op 1280x1024 gezet, terwijl me scherm dat (achter af) niet aankan![]()
Hoe kan ik dit nu herstellen?
Klopt. Wat je wel dan moet doen, is je belasting op 20.0% zetten, dan hebben ze er geen vraag naar.quote:
Oeh. Ziet er weer vrij mooi uit ElmarO. Ben jij zo'n iemand die er echt uren aan besteedt? Of is dit meer geluk dat het zo mooi uitzietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:38 schreef ElmarO het volgende:
En nog wat pics van mijn stad.
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/3107/sc193avignon6ci.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img278.imageshack.us/img278/4795/sc194avignon9ev.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img278.imageshack.us/img278/9567/sc195avignon0vo.th.jpg]afbeelding][/URL]
En hier kan je hem downloaden. Het is een medium map
Ik heb hier wel een aantal uurtjes ingestoken. Met de grote vijver ben ik al een zo'n half uurtje zoet geweest. Maar ik ben er uiteindelijk zeer tevreden overquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oeh. Ziet er weer vrij mooi uit ElmarO. Ben jij zo'n iemand die er echt uren aan besteedt? Of is dit meer geluk dat het zo mooi uitziet?
En zijn wij nu bezig met 'Trading' van mappen?
[edit]
En waar vind ik die 'supermarket?'
Je moet je grond wel vlak maken. En dan écht vlak. 1 klein heuveltje 'verziekt' het meteen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:36 schreef MrTorture het volgende:
Damn, die vijvers/slootjes die avignon zo mooi maken, doen het bij mij niet... k Krijg wel het glinsterende watereffect, maar de onderliggende laag is gewoon gras-groen
Is het handigst om dan de hole digging ot te gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Leuk om te lezen Mr_Brownstone!(mag ik Mr_B zeggen)?
Ik heb even een vraag: Hoe kan ik gemakkelijk een snelweg ondergronds maken? Dus een tunnel onder mijn villa wijk? Bedankt
Moet gewoon lukken hoor. Op onderstaand plaatje loopt er een snelweg onder de avenue door. En er staan toch een aantal R$$$ gebouwen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:37 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik heb geen idee hoe je het moet maken, maar ik zou het als ik jou was niet doen. Rijke mensen wonen geloof ik niet graag in de buurt van snelwegen (ook niet als ze ondergronds zijn, lijkt me). Dus over 5 jaar is jouw villawijk geen villawijk meer (als ik het goed heb tenminste)
En dat mag
Die heb ik nu ook. Maar ik kan dus alleen maar het land verlagen. Maar geen tunnelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is het handigst om dan de hole digging ot te gebruiken.
Van mij:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hoe staan jouw taxes voor die stad? Misschien gaat er geen medium wealth wonen omdat ze er niet in mogen? Ik dacht namelijk dat Sim City geen onderscheid maakte tussen boven -en ondergronds m.b.t. wegen en het effect daarvan. Of ik heb het mis dat rijke sims niet bij een snelweg zouden willen wonen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | R$ 8,7% R$$ 8,9% R$$$ 8,5% C$ 8,8% C$$ 9.0% C$$$ 8,5% D$ 20.0% D$$ 20.0% D$$$ 8,3% |
R$: 8,8%quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hoe staan jouw taxes voor die stad? Misschien gaat er geen medium wealth wonen omdat ze er niet in mogen? Ik dacht namelijk dat Sim City geen onderscheid maakte tussen boven -en ondergronds m.b.t. wegen en het effect daarvan. Of ik heb het mis dat rijke sims niet bij een snelweg zouden willen wonen.
Zit ook een speciale tunneldigger bij voor highway.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook. Maar ik kan dus alleen maar het land verlagen. Maar geen tunnel
[..]
Ik heb alleen 1 digger in mijn lijst, en dat is de hole digger for ground-highway. Ik ga nog even beter kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
R$: 8,8%
R$$: 8,7%
R$$$:8,6%
De vraag naar R$$ is behoorlijk hoog (tegen de 6000), terwijl de vraag naar R$$$ altijd onder de 2000 blijft.
[..]
Zit ook een speciale tunneldigger bij voor highway.
is ook vervelend, wist ik ook niet in het begin...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook. Maar ik kan dus alleen maar het land verlagen. Maar geen tunnel
[..]
Ow. Die ga ik er even bij halen. Bedankt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook vervelend, wist ik ook niet in het begin...
maar er is in vorige deel een mini tutorial voorbij gekomen over hoe je die moestr gebruiken...
uuhh... je simcity 4 config file verwijderenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:21 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben iets te gulzig geweest met instellen van de resolutie waar SimCity 4 op moet draaien, heb 'm op 1280x1024 gezet, terwijl me scherm dat (achter af) niet aankan![]()
Hoe kan ik dit nu herstellen?
Klopt. Je moest een bestandje verwijderenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:29 schreef matjas het volgende:
_moder8or_ hoe heb je die overgang van brick streets naar road zo gekregen? Dus zonder dat tussenstukje betonen straat?
edit: al opgelost, lag aan de euro textures road mod
Dat meen je niet?quote:
Mja.... k Was maar een half uurtje bezig, maar had wel aardig wat gedaan. Allemaal van die k*tklusjes in een wijk. (Die wijk gaat nu dus platquote:
Ik was vanmiddag vergeten een geld-maak-ding neer te zetten, en toen werd ik ontslagenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:45 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Mja.... k Was maar een half uurtje bezig, maar had wel aardig wat gedaan. Allemaal van die k*tklusjes in een wijk. (Die wijk gaat nu dus plat)
ontslagen? kan dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:56 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag vergeten een geld-maak-ding neer te zetten, en toen werd ik ontslagen
Ghe, die Mall ken ik/ ben ik geweest... Ik weet alleen niet meer in welke stad dat was.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:38 schreef ElmarO het volgende:
En nog wat pics van mijn stad.
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/3107/sc193avignon6ci.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img278.imageshack.us/img278/4795/sc194avignon9ev.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img278.imageshack.us/img278/9567/sc195avignon0vo.th.jpg]afbeelding][/URL]
En hier kan je hem downloaden. Het is een medium map
Geldmaakding??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:56 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag vergeten een geld-maak-ding neer te zetten, en toen werd ik ontslagen
Jammer man. En wat waren die klusjes dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:45 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Mja.... k Was maar een half uurtje bezig, maar had wel aardig wat gedaan. Allemaal van die k*tklusjes in een wijk. (Die wijk gaat nu dus plat)
Ontslagen worden als burgemeester?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:56 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ow, parken aanleggen. Er achter komen dat een of ander gebouw aan alle kanten straten wil hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jammer man. En wat waren die klusjes dan?
Ja, als je teveel verlies hebt gemaaktquote:
Als je te lang onder het nul punt zit met budget wordt je deruit gekickt als Mayorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jammer man. En wat waren die klusjes dan?
[..]
Ontslagen worden als burgemeester?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |