was er zelf ook al lichtelijk verbaasd overquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar die andere rampen krijg je dus nooit
[..]
Zo weinig ruimte verbruikt en dan al 350.000 inwoners?!!!! Tips?
Ik heb er nu één die maximaal 15000 zieken aan kan. En hij heeft een supergroot bereik. Stel je plaatst het in het midden van een normale map, dan pakt hij de hele map!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb net 3 ziekenhuizen in het plugintopic gepost. Misschien kan je daar wat mee. Persoonlijk gebruik ik altijd de eerste als de standaard ziekenhuizen vol beginnen te raken.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
was er zelf ook al lichtelijk verbaasd over
tip: stamp alles vol in de bekende hokjes structuur...
Ah. Dan heb ik dezelfde. Hij heeft wel een parkeergarage?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:17 schreef Atreidez het volgende:
Large medical center en Haven Hospital gebruik ik ook, een stuk mooier en beter dan de echte van SC4.. Ik heb er ook 1 van Nexis, die op t plaatje erbij er goed uitziet, maar als ik m plop is t een industry gebouwtje op een groot vlak luxe steentjes![]()
94MB hierquote:
m'n inwonders aantal is nu teruggelopen naar 331.000quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Mijn map (normaal) heeft al 140.000 inwoners, en 3/4 volgebouwd
Zeker omdat jij verlaten gebouwen hebt gekregen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
m'n inwonders aantal is nu teruggelopen naar 331.000
dus het schommelt nogal
weet niet...quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker omdat jij verlaten gebouwen hebt gekregen?
check ff simtropolis. Er is een mod voor verdubbeling capacity scholen, ziekenhuizen die kosten worden ook 2x zo hoog, ook grotere boog. Er zijn ook genoeg andere ziekenhuizen te downloaden, ik heb er een stuk of 10.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
enige waar ik last van het zijn ziekenhuizen die 2x hun max aan patienten moeten verwerken
zet ik er 1 bij gebeurd daar het zelfde, me'n stad nu dous helemaal volk met die dingen...
Police Headquarters by ALTXquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:50 schreef matjas het volgende:
heeft er iemand toevallig ook nog eens een goede plugin voor een alternatief politiebureau? Want die deluxe dingen vind ik maar niks....
ziet er eigenlijk wel cool uitquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:14 schreef matjas het volgende:
En dit is al helemaal raar, de Police Headquarters by ALTX:
[[url=http://img11.imageshack.us/img11/9817/probleem23lp.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
weet niet...
maar denk dat het te maken heeft met combi van traffic/pollution/traffic noise
Zo ziet ook ongeveer mijn ziekenhuis eruit.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:14 schreef matjas het volgende:
En dit is al helemaal raar, de Police Headquarters by ALTX:
[[url=http://img11.imageshack.us/img11/9817/probleem23lp.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Je kan met 'end' en 'home' je richting veranderen. (draait per 90 graden)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:55 schreef SilverBullet het volgende:
Is er trouewns geen handigere mannier om van die canals aan te leggen?Want ik doe het nu steeds door eerst roads te maken, anders draaien die dingen niet
. Ik denk dat ik iets over het hoofd zie
![]()
Dat ziet er heel mooi uit ElmarO!quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:59 schreef ElmarO het volgende:
Nog wat pics van mijn stad.
[[url=http://img313.imageshack.us/img313/8204/sc189avignon9hp.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img313.imageshack.us/img313/8758/sc190avignon4yw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img313.imageshack.us/img313/8774/sc191avignon2gc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img313.imageshack.us/img313/7941/sc192avignon4rr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bedankt voor je complimentquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:24 schreef Atreidez het volgende:
Coole pics allemaal weerErg veel grote gebouwen al moder8or! Heb zelf nog niet met cannels gespeelt, voornl. omdat ik niet op hele vlakke maps speel, dus dan ziet t er niet uit. Had vanavond ook al de grootste ruzie in mijn project een verzonken spoorbaan station te maken, maar tis uiteindelijk gelukt
[[url=http://www.xs4all.nl/~atreides/srr1.jpg]afbeelding][/url]
Ik zie linksonder een paar van die grote lantaarnen staan, waarom staan die niet langs de hele snelweg ? Staat best gaaf zo snachtsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bedankt voor je complimentBen ik erg dankbaar voor. En jouw verzonken spoorbaan is ook subliem geworden. En die middelvinger
Ja, maar ik vind ze eigenlijk nét iets te hoog. Als ze de helft of 1/4 kleiner waren, had ik het wel gedaan. En bij zo'n overgang is het wel zo netjes als je wat meer zietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zie linksonder een paar van die grote lantaarnen staan, waarom staan die niet langs de hele snelweg ? Staat best gaaf zo snachts
hoe wil ik die tussen een avanu flikkerenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Daarom altijd parken tussen gooien, schijnt te helpen tegen pollution/noise
Het maakt inderdaad niets uit hoe je je treinstation plaatst. Als je treinstation maar aan de weg staat, aan welke kant maakt dus ook niets uit. Het treinspoor moet gelijk aan je station liggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:58 schreef Sloggi het volgende:
Maakt 't eigenlijk uit hoe je een treinstation plaatst, of werkt 'ie altijd als 'ie maar langs een spoor staat?
Je moet wel meerdere busstations maken in je stad, dus zeg maar om de 10 blokken. En je plaatst natuurlijk ook busstations bij aantrekkelijke dingen.quote:Ik krijg ook berichten dat mijn busstations niet werken
Vaag.
Hehe, of je gooit de parken aan de buitenkanten neer van de avenue.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe wil ik die tussen een avanu flikkeren
gaat me echt niet lukken
ik weet dat er een of andere speciale manier is voor de avenue om em breder te m,aken maar dat vin ik maar kut, daar ga ik nooit aan denken
ah zoveel is 850mb niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
stuur me eens een cdtje op met je plugin folder
Je kan in plaats van een avenue 2 eenrichtingsverkeer wegen gebruiken. Met park ertussen dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe wil ik die tussen een avanu flikkeren
gaat me echt niet lukken
ik weet dat er een of andere speciale manier is voor de avenue om em breder te m,aken maar dat vin ik maar kut, daar ga ik nooit aan denken
Het hoeft niet altijd éénrichtingsverkeer zijn. Je kan dat ook gewoon doen bij roads/streets en ga maar zo doorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je kan in plaats van een avenue 2 eenrichtingsverkeer wegen gebruiken. Met park ertussen dan.
Ziet er alleen niet uit met die pijlen. Of verhoogd aangelegd met puzzle pieces 1 way....
Dat is niet gezondquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef Sanne het volgende:
Wat is dat spel toch verslavend. Ik ging "even spelen" en lag pas na 5 uur in mijn bed.
En u moest zeker weer om 8 uur eruit?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef Sanne het volgende:
Wat is dat spel toch verslavend. Ik ging "even spelen" en lag pas na 5 uur in mijn bed.
Het is wel te hopen zegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:26 schreef Drakul het volgende:
[..]
Dat is niet gezond
(Maar je zal wel vakantie hebben neem ik aan)
Dat is zeker een opluchting jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:31 schreef Sanne het volgende:
Nee ik was gelukkig vrij.
Heb mijzelf al eerder de regel op moeten leggen niet te mogen spelen als ik moet werken.
Ervaring leert he...
Misschien kan je een soort van groot Central Park maken en daarom heen dan grote woontorens.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:55 schreef mschol het volgende:
iemand nog ideeen over hoe ik me stad antweropen kan inrichten.. de stad kan je
hier downloaden ,er zitten nog 2 andere grote steden van mij bij,,
Zijn alleen nuttig bij je industrie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:59 schreef Sloggi het volgende:
Hoe kan je die vrachtstations trouwens het beste gebruiken? Om de zoveel tijd in een industriegedeelte of ook in residential / commerce?
Heb je wel passagiersstationnetjes in je woonwijken geplaatst?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
Vanavond weer
Was ff met andere stad aan het pielen.
Heb probleem met mijn treinen. De vrachtstations werken wel, maar de passagiersstations niet. Kan ik niet uitstaan.
Alleen nuttig voor je industrie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:59 schreef Sloggi het volgende:
Hoe kan je die vrachtstations trouwens het beste gebruiken? Om de zoveel tijd in een industriegedeelte of ook in residential / commerce?
Als je even een screenshotje plaatst kan ik even zien wat je nog kan inrichtenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:55 schreef mschol het volgende:
iemand nog ideeen over hoe ik me stad antweropen kan inrichten.. de stad kan je
hier downloaden ,er zitten nog 2 andere grote steden van mij bij,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |