Door de plugin te downloadenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:37 schreef existenz het volgende:
Die witte zijkanten van zo'n sunken highway, hoe maak ik die?
Die leg ik ook als eerste aan, vandaar dat het zo mooi looptquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Mooie snelweg verbindingen heb jij in de stad
Ja, doe ik ook, eerst de infra: snelwegen, spoorwegen, el, monorail, daarna pas bouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:40 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Die leg ik ook als eerste aan, vandaar dat het zo mooi loopt
Wat mischien makkelijker is, is om een lijst van de mega pack props te maken. Met een stuk of 8 proppacks heb je bijna alles wat je nodig hebt binnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 04:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Dus bij deze: mschol, atreidez, beelz en elmaro. Mocht je in [Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topic een nieuw plugin posten. Zet ná je download link eventueel de texture packs download links ernaast
Dank!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:29 schreef ElmarO het volgende:
Vervuiling kan je omlaag krijgen door middel van bomen.
Dan maak je ruimtequote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]die passen niet meer in me volgebouwde gedeeltes
en nu
Is dat niet veel te duur? Of speel je niet met budget?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook, eerst de infra: snelwegen, spoorwegen, el, monorail, daarna pas bouwen.
Als ik mijn money-freeze ding uit zet ben ik binnen een jaar failliet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Is dat niet veel te duur? Of speel je niet met budget?
Welkequote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Cerbie het volgende:
Doe es niet zo snel posten
Ben weer begonnen, hier is een nieuw projectje:
[[url=http://img301.imageshack.us/img301/4184/naamloos1vn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Deze stad maakt net geen winst, maar dat komt zo wel. Ik leg meestal snel veel woongebieden aan om uit de negatieve getallen te komen
Da's lullig. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef Cerbie het volgende:
PEG seasonal woods
Dat was meteen mijn voorlopig laatste screenshot, moederbord van m'n pc is overleden, 2e in 2 maanden
Hoe doe jij dat nou weerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef Cerbie het volgende:
PEG seasonal woods
Dat was meteen mijn voorlopig laatste screenshot, moederbord van m'n pc is overleden, 2e in 2 maanden
Wist ik dat maar, ik heb geen flauw idee. Hij hing tijdens een potje Worms, reset, en het ding start gewoon niet meer..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef Drakul het volgende:
[..]
Da's lullig. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Idem. Maar wat is nou de beste manier om rustig aan een beginnetje te maken..? Met SC3k was een beetje zware industrie, een flinke meuk woongelegenheid en wat commercie plus noodzakelijke voorzieningen genoeg om rustig aan winst te maken.. maar wat is de beste aanpak voor SC4? (voornamelijk op zoek naar groottes van gebieden etc)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Na afwezigheid heb ik besloten vanaf nu weer te gaan Sim Citien.
Mijn allereerste stad in een nieuw regio was normaal beginnen. Dus allemaal low residental, maar zware commercie (hoog/high). En in de andere stad (buurstad) maakte ik allemaal dirty inustrie (Hightwealth).quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:50 schreef ROG het volgende:
[..]
Idem. Maar wat is nou de beste manier om rustig aan een beginnetje te maken..? Met SC3k was een beetje zware industrie, een flinke meuk woongelegenheid en wat commercie plus noodzakelijke voorzieningen genoeg om rustig aan winst te maken.. maar wat is de beste aanpak voor SC4? (voornamelijk op zoek naar groottes van gebieden etc)
De commercie en de woongebieden kunnen goed gemixed worden, industry een beetje uit de buurt houden. education is het belangrijkste, en goed op het verkeer letten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:50 schreef ROG het volgende:
Idem. Maar wat is nou de beste manier om rustig aan een beginnetje te maken..? Met SC3k was een beetje zware industrie, een flinke meuk woongelegenheid en wat commercie plus noodzakelijke voorzieningen genoeg om rustig aan winst te maken.. maar wat is de beste aanpak voor SC4? (voornamelijk op zoek naar groottes van gebieden etc)
Juist. En natuurlijk nog iets. High Tech industrie kan je gerust bij Woonwijken/Commercie plaatsen. Maar niet te veel, anders komt er té veel vervuiling. En dat vinden je inwoners niet echt een pretjequote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef jogy het volgende:
[..]
De commercie en de woongebieden kunnen goed gemixed worden, industry een beetje uit de buurt houden. education is het belangrijkste, en goed op het verkeer letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |