Ik zal even een plan-van-aanpak voor je schetsenquote:
Oeh Vice City topics zijn wel erg lang geledenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
hey jouw ken ik uit vice city topics( anti-virus ik )
Sloten op je kamer zijn zo handigquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Tip: Zet je comp op je kamer, neem een slot op je kamer. Et voila..
Toch welquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
Sloten op je kamer zijn zo handigvooral met je vriendin
![]()
Dat is erg makkelijk inderdaad!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef Rabrynil het volgende:
Binnenkort: Laptop + WiFi op bed PUB'en
2 desktopquote:
Wat heb je aan een 2e desktopquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
2 desktop
1 laptop
Laptop ligt nu bij de meneer die hem gaat maken dus dan is een desktop verrekte handig!
Verkapte zie-mij-jaloers-zijn postquote:
U hebt gezocht op oetballen:quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef BObNL het volgende:
ik ga ff oetballen met buurjongen Cya
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-jaloers-zijn post
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
U hebt gezocht op oetballen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef pekel het volgende:
[..], ik heb een leven en 1 computer en ik ben tevreden.
.
Spellingnaziquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
U hebt gezocht op oetballen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |