Eerste seizoen van Zlatan: 1 op 4quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Nou, die liep gewoon 1 op 2 hoor. Laatste seizoen zelfs 1 op 1.
Waarom zou je Rosales nu al weer verkopen? Die jongen heeft ook nog geen tijd genoeg gehad om zich te bewijzen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rosales sowieso niet. En ik had in november vorig jaar al een goed gevoel bij Rosenberg, dus nu nog steeds.
Rosales mag wel verkocht worden, vind ik.
Ja.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:34 schreef methodmich het volgende:
Dan tel je ook alle EC en bekerduels van Zlatan mee??
quote:'Stel je voor dat jij naar je werk gaat en de mensen zouden beginnen te fluiten. Zou jij je dan welkom voelen? Nou?'
Heeft Ajax dan betere buitenspelers? (Babel niet meegerekend)quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft mij niet kunnen overtuigen. Ik denk dat hij beter is in een tweespitsen systeem. Hij brengt in mijn ogen niet wat je als een buitenspeler zou moeten brengen. Op wat aardige wedstrijden in het begin na speelde hij niet best.
Bij Argentinie op de Olympische spelen en zijn oude club speelde hij naar behoren rechtsbuiiten in een 433 systeem. Hij kwam pas in Augustus, had een drukke zomer. Op een gegeven moment zit je er dan wel doorheen. Nieuwe omgeving, etc. Misschien dat het de eerste wedstrijden nog wel gaat door een roes, maar daarna kom je dat echt wel tegen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft mij niet kunnen overtuigen. Ik denk dat hij beter is in een tweespitsen systeem. Hij brengt in mijn ogen niet wat je als een buitenspeler zou moeten brengen. Op wat aardige wedstrijden in het begin na speelde hij niet best.
Newell's speelde niet in een 433 systeem, maar met twee zwervende spitsen en een vooruitgeschoven middenvelder. En het 433 van de Argentijnse olypische ploeg kun je moeilijk vergelijken met het 433 van Ajax. Bij Ajax zit je als buitenspeler in een soort van keurslijf.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij Argentinie op de Olympische spelen en zijn oude club speelde hij naar behoren rechtsbuiiten in een 433 systeem. Hij kwam pas in Augustus, had een drukke zomer. Op een gegeven moment zit je er dan wel doorheen. Nieuwe omgeving, etc. Misschien dat het de eerste wedstrijden nog wel gaat door een roes, maar daarna kom je dat echt wel tegen.
Ik vind het echt belachelijk hem nu af te schrijven, want de actie en de voorzet heeft ie echt wel. Daarnaast heeft ie ook nog wat kleine blessures gehad etc. Rosales kan echt wel een goede rechtsbuiten zijn hoor.
Bij Charisteas zie je dat hij de techniek en kwaliteit niet heeft om echt de eerste spits van Ajax te worden, maar in Rosales zie ik echt wel een Ajax-voetballer. Al zal hij er dit seizoen wel echt moeten staan.
quote:21/7/2005 - Blessure Pienaar valt mee
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Ajax heeft laten weten dat de blessure van Pienaar op het eerste gezicht meevalt. Hij liep een blessure op aan de binnenband van zijn knie. Mogelijk zal hij daardoor wel enkele dagen rust moeten houden.
ik vind et wel schattigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:34 schreef Swoos het volgende:
Ik wilde populair worden. Helaas lijkt dit te gaan mislukken.
Tevens vind ik Nashje zo verwijfd staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |