Van mij hoeft dat juist ook niet maar volgens mij expirimenteerd Blind er wel regelmatig mee. Dus dat kan het best worden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:59 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Escudé als linksback? Als je dat gaat voorstellen heb je er juist geen kijk op. Ik zou zelf het duo Grygera-Escudé nooit uit elkaar halen.
Uit mijn hoofd zeg ik 28 juli, zal er niet ver vanaf zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
Wanneer is de loting voor de 3e voorronde CL???
Ik dacht de 27e of 29e juli ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
de 29ste juli om 12:00 uurquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
Ja dat lijkt mij ook wel wat. Zal het Legioen achter ons staan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef Radegast het volgende:
Anderlecht lijkt mij een mooie tegenstander.
wat is dat nou voor kutinstellingquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:50 schreef Radegast het volgende:
Overigens ben ik ervoor om tegen PSV in de JC-schaal niet met de sterkst mogelijke opstelling te spelen, een paar dagen later staat immers een veel belangrijkere wedstrijd op het programma...
Idd, ik heb liever die andere schaalquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:55 schreef Radegast het volgende:
Wat boeit die kutschaal nou?
behalve dat je als Ajax altijd voor de winst moet gaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:55 schreef Radegast het volgende:
Wat boeit die kutschaal nou?
Hoog tijd om daar mee eens verandering in te brengen danquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:03 schreef PyTh het volgende:
ajax heeft het altijd lastig en wint bijna nooit van PSV
en daarom is die wedstrijd een goede test voor de CL. Anders is er wel weer gezeik dat 'het seizoen nog niet is begonnen en we hebben nog geen ritme'.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:03 schreef PyTh het volgende:
ajax heeft het altijd lastig en wint bijna nooit van PSV
Dat is inderdaad de enige en juiste instelling.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daarom is die wedstrijd een goede test voor de CL. Anders is er wel weer gezeik dat 'het seizoen nog niet is begonnen en we hebben nog geen ritme'.
Gewoon volle bak tegen PSV, en een paar dagen later weer. Je bent een prof, niet miepen verdomme!
Slavia Praagquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige en juiste instelling.
Ben wel benieuwd wie jullie loten volgende week.
Heeft iemand nog dat lijstje van mogelijke tegenstanders toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |