Wat is jouw bronquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:08 schreef ThomasBerge het volgende:
Het blijkt 0-4 geworden te zijn
Scoreverloop:
0-1 Babel
0-2 Sneijder
0-3 Rosenberg
0-4 Heitinga
Ajax Netwerkquote:23/7/2005 - Ajax verslaat Arminia Bielefeld met 0-4
(Gepost door RvN)
Ajax heeft het duel tegen het Duitse Arminia Bielefeld met 0-4 gewonnen. Na de nipte overwinning tegen Fortuna Sittard wist de ploeg dus een ruime overwinning te behalen tegen de Bundesliga club. Voor Arminia Bielefeld was dit duel een van de hoogtepunten van de festiviteiten voor het 100-jarig bestaan van de club. Sneijder, Babel, Rosenberg en Heitinga waren de doelpuntenmakers voor Ajax.
Een aantal mensen die lid zijn van Ajax SMS zijn melden dit in de chat van Ajax Netwerk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is jouw bron
Bij soccerstand zijn ze nog steeds in de 90-ste minuut.
Mooi, ik had op een overwinning gewed @2.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Een aantal mensen die lid zijn van Ajax SMS zijn melden dit in de chat van Ajax Netwerk.
Hij heeft rond oktober/november toch wat aardige tot goede wedstrijden gespeeld. Man of the Season is overdreven, maar in die periode (zo rond Willem II en niet te vergeten zijn goal tegen Feyenoord thuis) heeft 'ie enorm veel goodwill gekweekt onder de supporters.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij kwam als aankoop die er direct moest staan, dus ik vind dat geen excuus. Zijn meerwaarde is nog nooit gebleken. Desondanks 3e op Ajax Netwerk voor Man of the Season.
Vooral dat is mooi.quote:Lehrstunde für Bielefeld
Arminia Bielefeld hat zwei Wochen vor dem Saisonauftakt eine Lehrstunde erteilt bekommen. Die Ostwestfalen unterlagen am Samstag vor 10 500 Zuschauern Ajax Amsterdam mit 0:4 (0:2). Die Treffer für das niederländische Spitzenteam erzielten Wesley Sneijder (26.), Ryan Babel (35.), Markus Rosenberg (55.) und Johnny Heitinga (80.). Die beinahe in Bestbesetzung angetretenen Ostwestfalen erspielten sich in der gesamten Partie vor eigenem Publikum keine einzige Torchance. Nur Petr Gabriel, der wegen den Folgen seiner Knie-Operation fehlte, konnte aus der Stammbesetzung nicht auflaufen.
vind ik veel mooier ;-) Ouderwets, voetballes.quote:Lehrstunde für Bielefeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |