ja ik heb een hele poos geleden ook s naar zo'n kutplaatje van die patty zitten turenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:25 schreef juiced het volgende:
[..]
Neeeeejoh, het plaatje klopt omdat er niks mis mee is!
hehequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:50 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
in een kut regent het ook nooit, toch word het daar wel eens nat![]()
zei ik ook al maar volgens sjoe538 is er geen grote afzuigekap/schoorsteenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat doet die megaafzuigkap rechtsonder t maantje?
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:43 schreef Mr-Coffee het volgende:
Die lelijke kop in ja avatar in een post met dat mooie gebouw.
Dat klopt er niet aan.
Ok nog een hint:quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:08 schreef NJ het volgende:
Ik zie het niet Patty, heb je misschien nog een hint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige hint was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes
Buikpijn van het lachen!
staat er 1tje shoarma te bakken daarquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zei ik ook al maar volgens sjoe538 is er geen grote afzuigekap/schoorsteen
zie hem toch echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijsbergvla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, bedenk goed dat ik een aantal hints heb gegevenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:58 schreef Xlarge het volgende:
het is dit keer wel een moerlijke hoor Patty , ik zal er evenveel tijd instoppen als alle vorige...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |