Een nieuw seizoen kost in Nederland ongeveer 60 euro, 10 zouden dan 600 worden maar doordat er minder materiaal nodig is lijkt 500 euro mij een redelijke prijs. Maar Fox gaat dit nooit doen omdat maar weinig mensen voor een dvd-box 500 euro over hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:34 schreef Frank-NL het volgende:
Even doorgaand op je laatste opmerking, als 10 seizoenen in één box zitten zal het prijzig zijn, maar de prijzen zullen in feite hetzelfde moeten zijn als 10 losse sets. Misschien zelfs wel goedkoper want je hebt minder materiaal nodig
5 september komt seizoen 6 op dvd en 11 september begint seizoen 17 in de VSquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
Het is gewoon de beste tekenfilmjammer dat er niet veel episodes meer released worden
Mwoah, kijk hier eens naar bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een nieuw seizoen kost in Nederland ongeveer 60 euro, 10 zouden dan 600 worden maar doordat er minder materiaal nodig is lijkt 500 euro mij een redelijke prijs. Maar Fox gaat dit nooit doen omdat maar weinig mensen voor een dvd-box 500 euro over hebben![]()
Ik ben al lang blij als ze het tempo opschroeven naar 3 seizoenen op dvd per jaar![]()
zo duur zijn de losse seizoenen van Friends ook niet meer, aan nieuwe seizoenen van The Simpsons wil Fox eerst nog wel even wat $$$ maken. In de Toekomst zal er idd voor de Simpsons ook wel zo'n pakket voor een lekkere prijs komenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:06 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Mwoah, kijk hier eens naar bijvoorbeeld.
Als alle seizoenen ooit uitkomen op DVD of Blu Ray of zo dan koop ik ze, heb geen zin om elk seizoen apart te kopen en de series worden nu toch nog tig keer heruitgezonden op diverse zendersquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:34 schreef Frank-NL het volgende:
Even doorgaand op je laatste opmerking, als 10 seizoenen in één box zitten zal het prijzig zijn, maar de prijzen zullen in feite hetzelfde moeten zijn als 10 losse sets. Misschien zelfs wel goedkoper want je hebt minder materiaal nodig
quote:Treehouse of Horror XVI (#GABF17 / SI-1617) (7 Nov 2004)
Don't call it a "Halloween Special", as it almost certainly won't air before November...
The Girl Who Slept Too Little (#GABF16 / SI-1616) TBA
Lisa is frightened by a graveyard built next door (after the Simpsons' protests over the planned stamp museum for the site cause it to be moved to the old graveyard) and thinks that the only cure is to spend a night there
Fox originally announced that this episode would air as the season finale on 15 May 2005; however, when The Father, the Son, and the Holy Guest Star was pulled from its original 10 April 2005 air date, it replaced this episode in the schedule. It is not known at this time when Fox will air this episode. Options include airing it in May as an "after-season bonus episode" as it has done with other episodes; airing it during the summer along with new episodes of Family Guy and American Dad (or even in place of the latter, if its ratings are especially low); airing it in September (or on October 2); or, airing it after Season 17 starts in November.
The Bonfire of the Manatees (#GABF18 / SI-1618) TBA
No information available at this time
Milhouse of Sand and Fog (#GABF19 / SI-1619) TBA
Marge's Son Poisoning (#GABF20 / SI-1620) TBA
See Homer Run (#GABF21 / SI-1621) TBA
No information available at this time, although this might involve Mayor Quimby facing a recall election and Homer running to take his place
The Last of the Red Hot Mamas (#GABF22 / SI-1622) TBA
Op wikipedia staat ook een lijstjequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:20 schreef Brammie1 het volgende:
schaamteloos gekopieerd van The Simpsons Archive:
Eerste afleveringen van seizoen 17:
[..]
quote:Die politieachtervolging net zo'n standaard hollywood cliche glasplaat
in een bootachtervolging
vandaarquote:Eikelpiercing - donderdag 21 juli 2005 @ 15:04
Dank. Is dit geen herhaling? Komt me wel bekend voor......kutneusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegenwoordig ook op donderdagavond?
Nu dus
vergeet altijd de naam, terwijl het gewoon iets simpels is , misschien gewoon 'homer jay simpson'quote:JedaiNait - vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:06
Wat is jullie favo aflevering? Ik vind "The City Of New York vs. Homer Simpsons" in ieder geval één van de besten.
Erg leuk inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:54 schreef coz het volgende:
eindigen met de seinfeld tune , guess whats nextleuke toevalligheid
quote:Eddie: Did you hold a grudge against Montgomery Burns?
Moe: No! [buzz]
All right, maybe I did. But I didn't shoot him. [ding]
Eddie: Checks out. OK, sir, you're free to go.
Moe: Good, 'cause I got a hot date tonight. [buzz]
_A_ date. [buzz]
Dinner with friends. [buzz]
Dinner alone. [buzz]
Watching TV alone. [buzz]
All right! I'm going to sit at home and ogle the ladies in the
Victoria's Secret catalog. [buzz]
[weakly] Sears catalog. [ding]
[angry] Now would you unhook this already, please? I don't
deserve this kind of shabby treatment! [buzz]
Het hoofd van Homer is iig even hoog als de voorgaande 5 seizoenen, alleen wat breder. Ik denk dat voor de andere hoofden hetzelfde geldt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:27 schreef Rapaille het volgende:
Als die seizoenen inderdaad een andere vorm worden baal ik wel; dit past niet in mijn dvd-kasten wil toch wel doorgaan met kopen eigenlijk
Had het gezien, grappige aflevering. Maar had um al gezienquote:
leuke ava ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:51 schreef MrBadGuy het volgende:
In mijn archief vond ik nog een 3D plaatje waar ik een jaar geleden mee was begonnen maar nooit heb afgemaakt van Homer in zijn woonkamer:
[afbeelding]
Ik weet het, het ziet er niet echt uit, misschien dat als ik eens tijd heb dat ik er verder mee ga![]()
Lekker prijsje, maar ik hou het toch gewoon bij de seizoens-boxenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:43 schreef Mad-Matt het volgende:
Vandaag m´n eerste Simpsons DVD's gekocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal voor 5 euri (p/s) bij de Makro
Amazon UK zegt 17 oktober en mijn pre-oder op Amazon zegt:quote:Op zondag 4 september 2005 12:34 schreef Brammie1 het volgende:
wie weet waar je seizoen 6 goedkoop kan pre-orderen?
edit: hmm, het ziet er naar uit dat de release van seizoen 6 pas op 23 november is![]()
Maar dat zal wel niet doorgaan, had me er zo op verheugd deze weekquote:Items not yet dispatched:
Delivery estimate: 6 Sep 2005 - 8 Sep 2005 1 of: The Simpsons - Series 6
Goed nieuwsquote:Op zondag 4 september 2005 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:
En volgende week zondag (11 september) begint dan eindelijk seizoen 17 in de VS![]()
Bol.com en de belgische freerecordshop zeggen beide 23 novemberquote:Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Amazon UK zegt 17 oktober en mijn pre-oder op Amazon zegt:
[..]
Maar dat zal wel niet doorgaan, had me er zo op verheugd deze week![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:
volgende week zondag (11 september) begint dan eindelijk seizoen 17 in de VS![]()
Regio 1 of 2? Voor Regio 2 wordt de Homer-hoes namelijk beperkt en komt er een normale hoes die vollop verkrijgbaar zal zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:50 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb seizoen 6 binnen... wel even wennen hoor, zo'n rare hoes. Maar ik ga er lekker voor zitten!
Elke vrijdag van 19:00 tot 20:00 2 afleveringen op Veronicaquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef crossover het volgende:
komt The Simpsons nog op de Nederlandse tv eigenlijk?
Wel aardig, maar een beetje een raar onderwerp..quote:Op maandag 12 september 2005 19:12 schreef Brammie1 het volgende:
hebben er al meer mensen de nieuwe aflevering gezien? ik vond 'm zwaar tegenvallen eigenlijk
De afleveringen van seizoen 17 worden nog niet uitgezonden hier, wij hebben het over de nieuwe afleveringen in Amerika die op FOX uitgezonden wordenquote:Op maandag 19 september 2005 19:03 schreef crossover het volgende:
ik heb het alweer gemist
ik zet het nu als reminder in m'n telefoon..
vreemd dat er al 10 afleveringen een cijfer hebben, er zijn slechts 2 uitgezonden tot nu toe.quote:Op maandag 19 september 2005 12:49 schreef BdR het volgende:
The Simpsons season 17 nu al nieuwe afleveringen?cool, das meestal pas in november..
quote:Simpsons Movie Getting a Slow Start
Despite having announced months ago that a Simpsons movie had been greenlit, the film's producer has indicated that the movie is still in development. David Mirkin, who also produces the TV series, told today's (Tuesday) Houston Chronicle that no release date has been set. "It's all about the quality -- the writing -- which we're working on now. We are very quality conscious, and we don't want the series to suffer because of the movie." Mirkin did indicate that the crude animation of the TV show will be enhanced for the movie. He said, "We're looking at various tests to get the right look. We're taking it into the realm of cinema but not too far from how it looks on the show."
Een normale aflevering van 22 minuten duurt ongeveer 9 maanden om te maken, bij de film zullen ze, naast dat het zo´'n 4 keer zo lang is, extra veel aandacht steken in het verhaal, herschrijvingen, animatie etc. Dat het een paar jaar kan duren in totaal is dus niet heel verwonderlijk.quote:
Volgens de site van Veronica worden komende vrijdag "The Bart Of War" (S14E21) en "Moe Baby Blues" (S14E22) uitgezonden. Vorige week vrijdag waren het dus waarschijnlijk "Old Yeller-Belly" (S1419, over de huisdieren) en "Brake My Wife, Please" (S14E20).quote:Op woensdag 21 september 2005 14:18 schreef Da_Koen het volgende:
Weet iemand misschien welke aflevering er afgelopen vrijdag op de tv was? Die aflevering waar homer zit te twijfelen tussen zijn huisdieren. En welk season wordt er altijd op vrijdag uitgezonden?
wat hij zegtquote:
Dat stukje van The O.C. was ook wel goedquote:Op maandag 26 september 2005 17:25 schreef Frenkel het volgende:
Aflevering s17e03 was dan weer wel leuk
[..]
volgens de Veronica site gaan ze door met seizoen 15quote:Op woensdag 21 september 2005 17:23 schreef MrBadGuy het volgende:
...of ze de week daarna doorgaan naar seizoen 15 weet ik niet.
die speciale verpakkingvorm komt ook uit op Regio 2 dus dat verschil is er ook al niet meerquote:Op maandag 26 september 2005 22:39 schreef sampoo het volgende:
Geen tot weinig verschillen. Ik zou voor de goedkoopste versie gaan. Enkel Seizoen 2 Regio 1 schijnt 15 seconden commentaar te hebben die in de R4 en R2 UK regio's is gecensureerd. Ik heb de eerste vijf seizoenen uit Regio 1 en Regio 2 en ze hebben verder dezelfde "verpakkingvorm". Seizoen 6 is de uitzondering.
wat een heerlijk overzichtelijke indeling met al die wit/geze knopjes die door het kleurgebruik ook nog eens zo vrolijk voor je ogen dansenquote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Timo20 het volgende:
weet niet of deze al eens is langs geweest maar ik vond m erg cool:
Homer Simpson Soundboard
De regio1 versie van Seizoen 1 heeft enkele extra extra's: commentaartrack voor de originele versie van Some Enchanted Evening, en wat verwijderd audiomateriaal van Al Brooks als Jacques (Life on the Fast Lane)quote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Heb nog geen van de seizoenen op dvd, maar wil ze nu graag gaan kopen. Welke kan ik t beste kopen? R1 of R2? zijn er verschillen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |