Is dat lemmingtopic ook in KLB te vinden?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Van der Hoeven en Van der Laan zijn ook een groot succes!
Nee, moet dat?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Is dat lemmingtopic ook in KLB te vinden?
Om een borrel mee te drinken waarschijnlijk niets, ze is slechts ongeschikt voor de job.quote:
Oh, nou ja. Het blijft een vrouw he.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Om een borrel mee te drinken waarschijnlijk niets, ze is slechts ongeschikt voor de job.
Ik heb het idee dat je een beetje overdrijft. Jammer genoeg.quote:# Deze twee bewindslieden maken zich enorm schuldig aan milieuverontreiniging door in de Nota Mobiliteit de groei van het automobilisme met 20% tot 2020 te bewerkstelligen en leggen zich neer bij het feit dat het openbaar vervoer geen aantrekkelijk alternatief is voor het eigen vervoer.
# Omwonenden van Schiphol raken gedupeerd omdat Melanie een rekenfout heeft gemaakt wat betreft de Polderbaan. Ondanks de belofte om het verdrag van Kyoto na te leven, wordt Schiphol toch uitgebreid.
Nah, kweetniet of Carla nog zo soepel is in de heupen..quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:37 schreef BobRooney het volgende:
Allebei neukbaar
Die heeft d'r rijbewijs nog in de tijd gehaald dat je met paard-en-wagen 3 rondjes rond de kerk moest rijden, en gaat ons nu vertellen dat ik mn fukkin bammetjes niet meer op de bijrijderstoel mag hebben liggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:38 schreef MrDrako het volgende:
het is carla met een C volgens je img link,
maar inderdaad. Deze ouwe snol moet snel optyfen, ze brengt ons toch niks nuttigs.
Sloebers ( aka mensen die openbaar vervoer gebruiken) hebben tijd genoeg om even te wachten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Er gaat geen dag voorbij of ik moet weer in de tram/bus wachten voor een rood stoplicht.![]()
![]()
Erger, je sigaretten en aansteker ook niet..quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:39 schreef gelly het volgende:
mn fukkin bammetjes niet meer op de bijrijderstoel mag hebben liggen
Die heb ik in een vakje liggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Erger, je sigaretten en aansteker ook niet..
Als het een afgesloten vakje is zal het vast geen probleem zijn..quote:
Maar de gemeenten (m.u.v. Almere) doen geen hol aan de doorstroming.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Sloebers ( aka mensen die openbaar vervoer gebruiken) hebben tijd genoeg om even te wachten.
De reden waarom ik mij liet gaan, is omdat ze met besluiten komen waar ik niet blij van word (of waar ik nooit blij om ben geweest).quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje overdrijft. Jammer genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |