Dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij slikt ze wel.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij slikt ze wel.
die roest niet, met wat smeersel zo nu en dan...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja.
Conclusie: echte liefde!
Lezen is best moeilijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:45 schreef Divel het volgende:
Als ze er als leerlinge op school net zo uitzag hier, kan ik mij er wel wat bij voorstellen. Hier lijkt ze minstens 20. Maar als je dan als man je pikt achteraan loopt, heb je 't altijd gedaan.....
Sommige vragen er dan ook gewoon om, toch?![]()
quote:Ze kan tot 30 jaar gevangenisstraf krijgen voor haar ontucht met een 14-jarige jongen.
Ben jij dom of is dat sarcasme?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:45 schreef Divel het volgende:
Als ze er als leerlinge op school net zo uitzag hier, kan ik mij er wel wat bij voorstellen. Hier lijkt ze minstens 20. Maar als je dan als man je pikt achteraan loopt, heb je 't altijd gedaan.....
Sommige vragen er dan ook gewoon om, toch?![]()
Inderdaad, ik ging er zoals gewoonlijk vanuit dat de mannen weer eens in de fout zaten. Niet dus. Hulde!quote:
Eh nou, het is andersom hè, en da mag nie van SeLang...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:46 schreef just me het volgende:
Hé SeLang wat is het grootste verschil in leeftijd wat jij met één van je neukertjes hebt gehad?
Maar niet eentje waar de garantie af isquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:39 schreef linuxje het volgende:
laat die jongen toch, op een oude fiets moet je het leren zeggen ze altijd
des te meer pijpvlees voor ons...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:48 schreef Xenomaniac het volgende:
want die lerares is in de ogen van SeLang hoogbejaard..
Precies, ik heb er dan ook geen bezwaar tegen dat SeLang 15jarige sletjes voor ons inrijdt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
des te meer pijpvlees voor ons...
ach sommige dingen veranderen nooit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:40 schreef SunChaser het volgende:
Toen ik 14 was rukte ik nog op de Wehkamp
Maar jij bent toch oud genoeg om zelf een exemplaar aan te vragen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:41 schreef Annemarie_joehoe het volgende:
[..]
ach sommige dingen veranderen nooit.
goed punt, ik heb even mijn quote geedit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar jij bent toch oud genoeg om zelf een exemplaar aan te vragen?
meen je dat nou?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:45 schreef heiden6 het volgende:
Een leraar van m'n oude school (die al bekend stond om z'n populariteit bij de meiden) heeft laatst een leerlinge zwanger geprikt.di tin navolging van een getrouwde conrector en m'n geschiedenislerares.
ik had een lerares frans die menig jongensbroekje bolde.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef P0RN het volgende:
[..]
Ik wou altijd mijn gymleraar humpen.. damn damn..
Mijn lerares Engels ging ik echt van door het dak.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
ik had een lerares frans die menig jongensbroekje bolde.
in het harnas?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mijn lerares Engels ging ik echt van door het dak.
Ik las een maand of drie geleden dat ze op 47-jarige leeftijd was overleden..
Neh, kanker & shit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
in het harnas?
rip. het is altijd erger als er een lekker iemand gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Neh, kanker & shit.
Het was verder een leuke vrouw.
Zij had de korte leren pakjes al lang uitgevonden voor de massa het deed. R.I.P.
Het in de bak afgemaakt worden door je medegevangenen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
wat is trouwens de maximale straf voor mannen die ontucht plegen in de u s of a?
Duh.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het in de bak afgemaakt worden door je medegevangenen.
Iedereen kan nou wel stoer hierover doen maar als het een 24-jarig vent met een 14-jarige leerlinge had betroffen dan waren de standaard Fok-opmerkingen weer niet van de lucht geweest:
"Ballen afhakken", "nekschot", "vuile pedo"...
Nee beide niet, maar denk dat meer mannen op de leeftijd van 14 jaar wel eens hebben gedacht aan SEX met hun goed uitziende leraares!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Een vrouw mag het dus gewoon met kinderen doen, maar een man niet. Hypochriet.
Dat denk ik ook. Kortom: vrouwen zijn op jonge leeftijd ook al zeikerds met een laag libido?quote:Nee beide niet, maar denk dat meer mannen op de leeftijd van 14 jaar wel eens hebben gedacht aan SEX met hun goed uitziende leraares!! .. like a dream comes true!
Nee, dat weet een veertienjarige ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:34 schreef heiden6 het volgende:
Pff, je weet toch niet of het tegen de zin van de veertienjarige is gebeurt?
Inderdaad, ik zou er op m'n 14e zeker geen problemen mee gehad hebben met die dame..quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:38 schreef SeLang het volgende:
Gezien de reacties hier zouden de meeste 14-jarige jongens er helemaal geen probleem mee hebben om hun lerares te neuken. Integendeel zelfs
Ik zie daarom niet in waarom dat bij 14-jarige meisjes anders zou zijn.
Hoeveel 14-jarige meisjes zouden er fantasieen hebben over een knappe leraar en zouden graag met die leraar naar bed willen als dat door de maatschappij werd geaccepteerd ?
Het ligt voor de hand dat waarschijnlijk de meerderheid van de 14-jarige meisjes dat wel zou willen. Ze gaan nu immers ook naar bed met puisterige 14-jarige pubertjes die lang niet zo aantrekkelijk zijn als een knappe leraar van middelbare leeftijd.
Getraumatiseerd? Aan die lerares te zien moet het niet zo vrezelijk zijn geweest?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:25 schreef SeLang het volgende:
Zie hier een foto van de pedofiel
[afbeelding]
Ze kan tot 30 jaar gevangenisstraf krijgen voor haar ontucht met een 14-jarige jongen.
Die arme jongen is voor de rest van z'n leven getraumatiseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |