Al steekt ze hem in der reet, je stopt zo'n ding gewoon pertinent niet in de vaatwasser.quote:
Dus je weet nu wel een beetje hoe ik me voel?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:28 schreef heiden6 het volgende:
Toen ik klein was liet ik een keer m'n tandenborstel vallen, en de oppas (die wist dat ik nogal een hygiënefreak was/ben) ging deze toen even schoonmaken met zeep.
Uiteraard maar een nachtje gaan slapen met vieze tanden.
M'n tandenborstel, wat doe je?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:30 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dus je weet nu wel een beetje hoe ik me voel?
Het bakje waar ze in zaten was vies.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
M'n tandenborstel, wat doe je?
Sowieso, waarom heeft 'ie het gedaan? Gewoon zomaar?

Kraan, afspoelen, onderdelen weggooien die niet meer goed zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het bakje waar ze in zaten was vies. [afbeelding]
Electrische tandenborstel dus.
Reet is nog ergerquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:21 schreef Poncho het volgende:
[..]
Al steekt ze hem in der reet, je stopt zo'n ding gewoon pertinent niet in de vaatwasser.
Nu heb ik een dreftachtig smaakje
Ik wist dat je het zou begrijpen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Reet is nog erger![]()
Maar ik begrijp wat je wil zeggen![]()
Die neem ik ook altijd, de rest flikker ik weg..quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:36 schreef Poncho het volgende:
zo'n cool blauw ringetje
Ik bewaar de groen-achtige en de blauwe altijd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die neem ik ook altijd, de rest flikker ik weg..
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Reet is nog erger![]()
Maar ik begrijp wat je wil zeggen![]()
Make my day.quote:
quote:
Net als jij?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:46 schreef Remon het volgende:
ze heefd vast andere "kwaliteiten"
Of zijn of haar hoofd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:47 schreef Deviant1nl het volgende:
doe je zijn/haar tandenborstel morgen toch ook in de afwasmachine
Die heeft ze er dus ook bij gedaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:47 schreef Deviant1nl het volgende:
Of de schoenen of de pennen of zo een ander apperaat met batterij/accuquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:47 schreef Deviant1nl het volgende:
quote:
Straks had ze ze terug gezet en had ik ermee mijn tanden gepoetst.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:54 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]wel erg triest dan. Volgens mij wil je diegene dan ook niet zoenen, smaakt dan naar schoonmaakmiddel
Okay, dan is het dus een fruitcake en tijd om uit te zien naar een andere huisgenoot.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:49 schreef Poncho het volgende:
Die heeft ze er dus ook bij gedaan.
Op zich is dit de eerste domme actie in een jaar. Maar bij strike three is ze out.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Okay, dan is het dus een fruitcake en tijd om uit te zien naar een andere huisgenoot.
Of je moet tijd voor en zin in een educatietraject hebben want bij een tandenborstel in de afwasmachine blijft het vast niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |